Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog noooooooit meegemaakt!

  13-7-2011 6:46:57
Dag meiden!

Gisteren heb ik wat meegemaakt! 's avonds kreeg ik telefoontjes van mensen die mijn auto wilden kopen! Ik was helemaal in shock want ik had mijn auto helemaal niet te koop gezet en vroeg waar hij dan wel niet te koop stond. Op autovlan... Ik gaan kijken en ja hoor daar stond mijn autootje te koop! Ik zag ook dat het via mijn e-mail adres was gedaan! Ik heb proberen in te loggen en door het paswoord op te vragen zag ik dat het paswoord vrijgezellen was! Dus mijn allerliefste vrijgezellenbende vond het een goed idee om mijn auto te koop te zetten zodat veel mensen mij zouden bellen! Ik weet nog altijd niet of ik het leuk moet vinden of niet. Maar het erge is dat mijn vrijgezellendag zaterdag nog moet komen en ik nu dus helemaal in de stress ben! :o) Nu heb ik gisterenavond ook eerst het telefoonnummer aangepast zodat ze niet meer mij belden maar degene die het volgens mij georganiseerd had, en erna wel braafjes de auto eraf gehaald!

hebben jullie ook al ooit zoiets meegemaakt?

veel groetjes



Katrijn
22-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1535


Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik13-7-2011 7:09:14

Ikelf niet maar toen mijn papa 50 jaar werd, hebben ze in heel het dorp affiches opgehangen met "vermist" en "hebt u deze man gezien" en een foto van mijn papa :-). Aangezien hij toen thuisverpleging deed, kende bijna iedereen in ons dorp hem wel dus hij en mijn mama kregen onmiddellijk heel veel telefoons :-p.

Gewoon ervan genieten en je niet teveel zorgen maken ;-).

Groetjes!



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik13-7-2011 7:50:25

Goh.. het eerste moment zou ik misschien ook wel wat gefrustreerd raken, maar het is wel grappig... Iets minder misschien is dat hierdoor je gsm-nummer openbaar wordt gemaakt zonder dat je dit misschien zelf wil.

Maar ik vind je reactie wel goed dat je het nummer hebt veranderd naar dat van een vriendin ;-).

Genieten zou ik zeggen, ze willen er gewoon een leuke boel van maken!



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik13-7-2011 8:29:31

Hey,

Ikzelf heb het ook niet meegemaakt maar ik ging ooit naar een trouwfeest dat de volgende dag gevolgd was door een gezamenlijk ontbijt. De bruid kreeg toen heel wat telefoons om te vragen wat de verkoopprijs van haar appartement was . Ze hadden wel niets op internet gezet maar dus wel affiches opgehangen aan hun appartement.

Uiteindelijk zal je er de komende dagen nog wel best veel mee lachen hoor! Zolang ze grappen uithalen die geen schade berokkenen => blijven lachen.

En goed gezien dat je haar nummer erbij gezet hebt :-). Ik zou het paswoord ook veranderen zodat ze niets kan wijzigen...dan kan je haar nog een paar dagen plagen.

Groetjes





Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik13-7-2011 8:48:53

Als buitenstaander is het best grappig, maar kan me voorstellen dt het enorm verschieten is. Wel origineel gevonden van je vriendinnen om je zo warm te maken voor de vijgezelleavond. De mijne is 30 juli en ik weet nog niks... Zelfs niet hoe laat ik moet klaar staan of zo. Pff, dat maakt me zooooo zenuwachtig! Is niks voor mij om zo onvoorbereid ergens aan te beginnen. Hopelijk laten ze snel nog iets weten. Geniet van de jouwe in elk geval, als ik je verhaal hoor, kan ik me voorstellen dat ze goed voorbereid zijn jouw viendinnen. :-)



Ki
13-5-2011
 Meld misbruik13-7-2011 9:01:56

Oei je zal inderdaad wel verschoten zijn. Goed dat je telefoonnummer hebt opgegeven die ervoor verantwoordelijk is. Super dat je daar mee kan lachen en best wel grappig vindt. Ik vrees dat ik daar helemaal niet zou mee kunnen lachen hebben :-). Veel plezier alvast op je vrijgezellen!



Katrijn
22-7-2011
 Meld misbruik13-7-2011 9:22:36

in eerste instantie kon ik er ook niet echt mee lachen hoor! Nu ondertussen al wel natuurlijk. Ik weet ook nog geen uur of zo voor zaterdag, heb wel duidelijk gezegd dat ik 's morgens nog mijn trouwkleed moet gaan afhalen. De reactie was, 'jaja, denk jij maar dat je je trouwkleed gaat halen'. Dus ga zeker op tijd vertrekken! Ik vind het ook maar niets om in het ongewisse te zijn, maar des te leuker zal de dag worden!



anna
31-10-2014
 Meld misbruik13-7-2011 10:14:19

haha , das wel een goeie!
ik hou me ook al vast voor wat nog komt...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-7-2011 11:42:29

Heb zo ook al eens geweten dat er iemand zogezegd een papegaai verkocht: 'enkel bellen tussen 8 en 10u op zondagmorgen', uiteraard de dag na het huwelijksfeest... Daar gaat je lekker lang uitslapen... :p

Of wat ook nog fijn is en wat ik al heb gezien op vrijgezellenavonden, is dat de vrijgezel een T-shirt aanheeft waar hun gsm.nr. opstaat, zodat ze smsjes met gelukwensen krijgen.



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik13-7-2011 13:42:09

Hoi,

Ik heb al meerdere keren gehoord van deze acties. Maar meestal op de dag na het huwelijk (bellen in de voormiddag de dag na het huwelijk):
*Auto
*Meubelen
*Huis
*Appartement
*Electro/PC/I-pad...

En allemaal aan een spotprijsje natuurlijk zodat iedereen er snel bij wil zijn.

Leuk dat je er uiteindelijk met kan lachen.

Geniet van je vrijgezellen.

Groetjes

Evelien



daisy
8-9-2012
 Meld misbruik13-7-2011 19:37:05

Ik vind je actie wel tof :-) gewoon gsmnummer veranderen!

Geen stress en geniet ervan!!!



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik13-7-2011 20:49:27

haha leuke vriendinnen heb je
en wat een goede actie van je !!!



Nienke
2-9-2011
 Meld misbruik14-7-2011 20:01:56

Wij hebben dit onlangs nog gedaan met een koppel dat in onze vriendenkring ging trouwen.

Zijn auto werd verkocht op internet, zij verkocht puppy's. Zij vond het best wel lachen, hij wat minder maar dat zijn dingen die je kan verwachten. Je moet gewoon de humor ervan kunnen inzien.

Ik hou mij al vast voor wat er mij gaat overkomen :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...