Terug naar overzicht
Ik hoor toch heel vaak de vriendinnen, zij leggen dan allemaal ietsje meer bij zodat dat van de bruid mee betaald is. Als de bruid zelf organiseert, betaalt ze ook wel zelf. Zo gaat het toch heel vaak bij de make-up workshops die ik geef voor vrijgezellen. Groetjes Jessica
Mijn vrijgezellen werd betaald door mijn zus (mijn getuige)Ik heb ook al vaa gehoord dat er inderdaad door de vriendinnen werd betaald.Veel plezier op je vrijgezellen! En nog veel plezier met het voorbereiden.Groetjes
Je kan een vriendin vragen dit te doen... je kan haar volledig vrij laten of wat instructies geven wat je zelf wil of absoluut niet wil... Ik zou wel een lijst geven met namen van personen die je er zeker bij wil...
Normaal wordt dit door de vriendinnen betaald en is de vrijgezelle gratis! Uiteindelijk moet zij alles toch 'ondergaan' en kiezen de anderen ervoor. Vaak wordt er dan een 'pot' uitgelegd en moet de vrijgezelle hierin geen inbreng doen, tenzij soms door opdrachtjes voor geld te doen. Als wij zo'n opdrachtjes doen, zeggen wij altijd tegen de vrijgezelle dat ze haar centjes mag houden en er iets mee mag kopen voor de huwelijksnacht of zo! ;-)
Bij ons worden de kosten van de bruid bekostigd door al degene die meegaan op vrijgezellen. De bruid betaald dus niets.
ik heb geen cent mogen/moeten betalen... en op al de vrijgezellendagen die ik heb meegeorganiseerd hebben de bruidjes in spé niets mogen betalen! ze ondergaan die dag....