Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerk en vervoer...

  10-7-2011 18:43:19
Dames, een tweedelige vraag hier...

Omdat wij een grote suite hebben wilden wij graag een busje huren om Mark en zijn getuige op te halen, iedereen naar het gemeentehuis te rijden, nadien terug naar huis voor de receptie en dan naar de kerk...hier rijst dan het probleem...de kerk is zowat het verst verwijderd van alles...maar nu had ik toch liever gehad dat Mark en ik apart toekwamen...hoe lossen jullie dit op? Of nemen jullie sowieso allemaal twee voertuigen, ééntje apart voor vader en bruid en dan de rest van de suite en bruidegom? En om door te gaan dan bruid en druidegom samen?

En dan deel twee...onlangs waren we op een trouw en daar bleef iedereen voor de kerk buiten staan tot de bruid toekwam.Dus eigenlijk ging eerst de bruidegom en suite naar binnen en dan de kerkgangers maar pas na de gezien te hebben. Is dat normaal? Ik dacht altijd dat de mensen die naar de kerk kwamen de bruid pas zagen als ze de kerk binnenwandelt met haar papa...hoe zouden jullie dit oplossen?

Groetjes,

Liesbeth



Liesbeth
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1253


dorien
5-5-2012
 Meld misbruik10-7-2011 18:54:16

wij hebben 1 wagen ... hij wordt wel elders opgepikt en komt mij thuis halen. vanaf dan doen wij alles samen!!!

ik wordt ook niet weggegeven is er afgesproken met mijn ouders (gedacht langs beide kanten) omdat het zeer moeilijk zou liggen bij mijn vriend zijn ouders die gescheiden zijn.

een kerkdienst doen wij niet, een alternatieve viering wel



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik10-7-2011 19:08:26

Voor het tweede stukje: een vriend van mijn verloofde gaat zien dat hij op tijd aan de kerk staat en gaat desnoods de mensen in de kerk jagen... Ik vind het ook niet leuk als de mensen buiten staan te wachten, vandaar...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-7-2011 12:02:26

Wij hadden 1 vervoersmiddel: uiteindelijk heeft je man je toch al gezien...
Bij ons ging ook eerst de suite (en wijzelf) binnen tot in het voorportaal, en dan pas het volk. Zo kunnen ze je al 'ten volle' bewonderen! ;-) Ondertussen vraagt de pastoor het huwelijksboekje en tegen dat iedereen zit, begint het intredelied en stapt de suite naar voor. Dit is heus niet 'raar'... Heb dat altijd zo al geweten...
Je zal sowieso niet iedereen in de kerk krijgen voor dat jullie toekomen: er zijn altijd telaatkomers, mensjes uit de buurt die willen kijken,... Maar als je dat echt wil, is de ceremoniemeester hiervoor...
Het is trouwens wel leuk dat als jullie toekomen, je alle mensen al van ver kunt zien staan... Hartverwarmend!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...