Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

9-7-2011 23:42:47
Piep, bruidjes en gommetjes

Onze trouwringen zijn besteld bij Fede di Oro.
We waren zeer tevreden over de behulpzaamheid en uitleg over de verschillende ringen die we te zien hebben gekregen, je kan je ringen eigenlijk zo goed als personaliseren. Wij kijken alleszins uit naar het einresultaat, maart 2012 zouden we ze in ontvangst mogen nemen :-).

Ze komen ze zelf aan huis leveren se. Dat is een extra service dat wel leuk is, we zijn van Antwerpen en moeten we niet weer naar Izegem rijden.

Wou dit even met jullie delen.

Groetjes.

Fairytale Bride
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 464

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik10-7-2011 9:17:49

Hey,

Super...

Ikzelf denk er ook over om daar eens te gaan kijken.

Veel groetjes Ellen

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik10-7-2011 9:26:25

wij zijn de onze daar vrijdag gaan halen! En ze zijn zooooooooo mooi... Ben er super content van! Een hele goeie service ook.

Veel succes nog!

Groetjes

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik11-7-2011 14:54:02

Misschien hebben we jullie dan wel gekruist Wij zijn ook zaterdag onze ringen gaan kiezen bij FDO. We waren al eerder bij twee ontwerpers in onze streek geweest en hadden ondertussen al een model in gedachte. We vonden het toch wat duur en wouden toch eens een kijkje gaan nemen bij FDO. Blijkt nu dat zij een gelijkaardig model hadden, maar dan wel voor bijna de helft van de prijs dan bij die andere! We konden het ook nog aanpassen! Onze keuze was dan ook snel gemaakt! We zijn nu heel blij dat we de moeite hebben gedaan om zo ver te rijden Nu wachten op het resultaat!

Succes nog met de voorbereidingen!

Groetjes

Fairytale Bride
4-8-2012
 Meld misbruik11-7-2011 16:35:07

@caro, wij waren daar om 14.30, het kan idd zijn dat we mekaar gekruist hebben ofzo.

Wij hebben ook twee mooie exemplaren gekozen... zijn toch tevreden en wachten vol ongeduld af natuurlijk.

groetjes.

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik11-7-2011 17:24:13

Wij om half 2 en om twintig voor 3 zijn we er vertrokken. 't Was behoorlijk druk hé! Ik zal jullie wellicht wel zien staan hebben, maarja Grappig!

x

Fairytale Bride
4-8-2012
 Meld misbruik11-7-2011 22:02:33

dan hebben wij jullie waarschijnlijk zien buiten gaan, zaten jullie rchts of links als je binnenkomt aan zo'n tafeltje?

het was heel druk, enorm.

karine
23-7-2011
 Meld misbruik12-7-2011 0:18:03

hier ook een tevreden bruidje in spé daarover, vorige week zijn onze ringen thuis geleverd en zelfs op zondag!! ze zijn prachtig!!! en de service is SUPER!!!

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik12-7-2011 9:17:14

Wij zaten links als je binnenkomt. Hebben er een tijdje alleen gezeten. We hadden al beslist, maar 't was gewoon te druk

Fairytale Bride
4-8-2012
 Meld misbruik12-7-2011 10:21:48

@Karine, bij ons komen ze ook thuis leveren. Omdat we zelf van t antwerpse zijn.

@Caro, dan denk ik dat wij jullie plaats hebben ingenomen :-). Het was druk, verschoot ook dat we binnenkwamen van whow... ze hebben hier goed te doen :-D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...