Terug naar overzicht
Hoi Linde, Ik zou voor "She" gaan. Grappig, ik wist niet dat Aznavour dat ook gezongen had. Ik dacht dat enkel Elvis Costello dat had gezongen :-) Groetjes,Filipa
Hey Linde, Ik zou zelf ook voor She gaan, zo'n mooooooooooooooooooooooi nummer! :-)
Hey Linde, wij hebben al een paar keer She moeten zingen als intredenummer voor de bruid en das inderdaad een supermooi nummer! een eerste kippenvelmoment in de mis meestal :)
Ik zou ook voor Charles Aznavour gaan..............Een warm nummer en héél gevoelig en intens gebracht door hem!Niet twijfelen!-)
Ik zou voor My Girl gaan, wij gebruiken dat ook voor de intrede! Hangt er van af of je voor 'klassiek' of 'anders' gaat.
Wij gebruiken "My girl" voor de vader-dochterdans. Mijn ventje (die helemaal zot is van zijn mama) danst hier dan op met zijn mama. Ik vind dit zo'n vrolijk nummer en voor mij & mijn papa heeft het ook wel een speciale betekenis: toen ik klein was dansten we hier vaak 's weekends in onze pyjama op (met mijn voetjes op die van mijn papa) :) Liefs, Nathalie