Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

intredeliedje

9-7-2011 13:33:50
Dag bruidjes,
Ik ben aan het twijfelen over mijn/ons intredeliedje. Ik was eerst overtuigd om het liedje 'she' van Charles Aznavour te gebruiken maar nu overweeg ik weer 'my girl' van de the temptations. Wat gaat het beste? Het zou dus het liedje zijn wanneer ik naar voor kom met mijn papa.
Linde

Linde
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 758

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik9-7-2011 15:39:30

Hoi Linde,

Ik zou voor "She" gaan. Grappig, ik wist niet dat Aznavour dat ook gezongen had. Ik dacht dat enkel Elvis Costello dat had gezongen :-)

Groetjes,
Filipa

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik9-7-2011 15:52:47

Hey Linde,

Ik zou zelf ook voor She gaan, zo'n mooooooooooooooooooooooi nummer! :-)

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik9-7-2011 16:13:41

Hey Linde,

wij hebben al een paar keer She moeten zingen als intredenummer voor de bruid en das inderdaad een supermooi nummer! een eerste kippenvelmoment in de mis meestal :)

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik10-7-2011 10:46:12

Ik zou ook voor Charles Aznavour gaan..............
Een warm nummer en héél gevoelig en intens gebracht door hem!
Niet twijfelen!-)

Malou
13-8-2011
 Meld misbruik10-7-2011 17:46:10

Ik zou voor My Girl gaan, wij gebruiken dat ook voor de intrede! Hangt er van af of je voor 'klassiek' of 'anders' gaat.

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik10-7-2011 19:51:32

Wij gebruiken "My girl" voor de vader-dochterdans. Mijn ventje (die helemaal zot is van zijn mama) danst hier dan op met zijn mama. Ik vind dit zo'n vrolijk nummer en voor mij & mijn papa heeft het ook wel een speciale betekenis: toen ik klein was dansten we hier vaak 's weekends in onze pyjama op (met mijn voetjes op die van mijn papa) :)

Liefs,

Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...