Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen - teleurgesteld!

8-7-2011 20:14:13
Dag bruidjes

Ik heb even nood om hier mijn beklag te doen, aangezien ik het tegen mijn vriendinnen niet kan zeggen.
Mijn schoonzus heeft daarnet haar mond voorbij gepraat en ik weet nu waar mijn vrijgezellenfeestje zal plaatsvinden.
Ben echt teleurgesteld, want ik had dit liever als verrassing gehad. Mijn vriendinnen wouden dat ook zo en ik wil ze niet teleurstellen als ze horen dat ik het al weet. Deze week kreeg ik telefoon met de vraag welk weekend het best voor mij paste. Het ene weekend kon mijn zus niet mee, het andere weekend kon een goeie vriendin, die eigenlijk alles mee heeft geregeld, niet mee. Ik moest dus kiezen. Na er met mijn zus over gebabbeld te hebben, heb ik beslist om het weekend te kiezen dat zij niet kan. Ze is ook 10 jaar ouder en zag het vrijgezellenweekend dat ze voor ogen hadden, niet echt zitten.
Mijn schoonzus is ook 9 jaar ouder en die toonde van in begin al weinig interesse. Uitgaan enz. is niets voor haar. Terwijl ik en mijn vriendinnen toch wel kleine feestbeestjes zijn Alles goed en wel, mijn zus zou samen met mijn schoonzus apart iets organiseren. Buiten de datum, mocht ik niets weten. Mijn vriendinnen wouden me verrassen! Nu was ik daarnet bij mijn schoonzus en we hadden het over het weekend (dat het 2 dagen was, was ik dus al te weten gekomen) Ik zei tegen haar, dat ik enkel wist welk weekend, meer niet!!! Op een bepaald moment zegt ze dat er totaal niet veel mensen kunnen, dus dat ze het raar vindt dat het dat weekend is geworden... Een eerste teleurstelling! Volgens haar hebben er veel achteraf gestuurd dat ze dan niet konden. Daarna lachte ze een beetje en zei, "ja sebiet sta je daar met 3 in Blankenberge". Ik schrok opnieuw!!! Ik zei, euhm, heb je nu net iets verklapt ofzo??? Ja dus! Ze zei, ah ik dacht dat jij wist dat jullie naar de zee gaan...
Ik weet wel dat het nog steeds een verrassing zal zijn wat ze met mij gaan doen, maar vind het zo jammer. Ik durf het dus echt niet zeggen, want mijn vriendinnen hebben zo hun best gedaan! Ik had het echt liever niet geweten, wou me eens laten verrassen!

Caro
1-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1279

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik8-7-2011 20:18:02

Das jammer dat het op zo een manier moest gebeuren.
Langs 1 kant begrijp ik heel goed dat je niets aan je vriendinnen wil vertellen, maar ik zou het dan wel in de loop van het weekend zelf vertellen. Kwestie van eerlijkheid duurt het langst.

Maar!!!!!!!
Laat deze onthulling zeker je weekend niet verpesten, er zullen nog dingen genoeg gebeuren dat weekend dat super verrassend zullen zijn!!
Geniet ervan, ten slotte met enkel de locatie weet je nog half niet wat er je te gebeuren zal zijn.

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik8-7-2011 20:33:43

Euhmm... waarover zit je je nu druk te maken?
Het is toch niet zo erg dat je de stad weet waar het zal doorgaan?

Ofwel komt het omdat ik totaal van geen surprises hou:-)

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik8-7-2011 20:38:38

@Sarah: het is al zeer moeilijk om mij eens te verrassen en mijn vriendinnen weten dat. Dus nu hadden ze extra hun best gedaan. Toen ze me lieten kiezen voor de datum, zeiden ze expliciet. "En vanaf nu zeggen we niets meer, want we willen u verrassen!"
Inderdaad, zoals ik zelf al zei, wat ze met mij allemaal gaan doen, dat weet ik natuurlijk niet! Ik vind het vooral erg voor mijn vriendinnen!

stefanie
30-6-2012
 Meld misbruik8-7-2011 20:58:27

Ik begrijp volledig hoe je je voelt!! Ik wist namelijk al dat mijn vriend mij ten huwelijk ging vragen... Kon er niet aandoen, toevallig te weten gekomen. Dat we daarna op weekend zouden vertrekken, wist ik niet! Dus dat was wel een verrassing :)

Ci
13-9-2013
 Meld misbruik8-7-2011 21:19:31

Wie weet zei ze dit expres? Om je op een verkeerd spoor te zetten, en ga je naar de Ardennen?

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik8-7-2011 21:31:25

Gewoon niets zeggen tegen je vriendinnen en oefenen op je verbaasde verraste gezicht ;)

ze zijn het voor mij ook aan het regelen, maar ik vind het niet zo leuk dat ze mij niets willen zeggen... ik ben klein controlefreakje, dus verrassingen zijn niet zo mijn ding.
Ik zou tenminste willen weten waar we naartoe gaan.

Wie weet zie ik het wel helemaal niet zitten en wordt het dan zeker een flop :p

A.
23-7-2011
 Meld misbruik8-7-2011 22:34:43

Sorry maar.. waar maak jij je druk in?! Je weet toevallig een locatie en voor de rest weet je helemaal niks!!! Dus... maak je hier niet druk in. Je vriendinnen zullen je dat weekend nog genoeg kunnen verrassen door eventuele leuke dingen die gepland staan en waar jij helemaal niks vanaf weet.

Sinds onze tante 2 weken geleden gestorven is... is me nog maar eens duidelijk geworden dat je je energie beter stopt in dingen die nuttig zijn en van belang zijn. De rest leer dat relativeren en maak je niet druk in deze dingen!!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-7-2011 11:05:09

:-( Wat een jaloerse schoonzus, zeg... Om zoiets te verbrodden... :-(

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik9-7-2011 11:21:51

Mama had ook zogezegd haar mond voorbij gerateld over mijn vrijgezellendag, bleek dat het "opgezet" spel was...

Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik9-7-2011 12:00:42

Als ik je berichtje las had ik ook eerder het idee dat je schoonzus je misschien bewust op het verkeerde spoor heeft gezet... Volgens mij gaan er veel vriendinnen mee en wordt het misschien idd de heel andere kant van 't land... Don't worry, be happy! :-)

Yves

Meld misbruik9-7-2011 13:20:27

Je kan het negatieve ervan inzien maar ook het positieve.

Ik zou me focussen op het positieve...dat geeft energie, vreugde
en goesting om er naar toe te leven ....net zoals naar je huwelijk.

...en wie weet werd je wel op een verkeerd been gezet? (LOL)

Vriendelijke groeten,
Yves

www.huwelijksfotograaf.nu

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik9-7-2011 14:27:24

voor al degene die zich afvragen waar zij zich druk in maakt...
ik kan het best wel snappen...

maar het kan 2 kanten op:
of: je gaat echt naar blankenberge met maar een paar, en de andere rest heeft werkelijk afgebeld, maar zal je daar nog serieus verrast worden langs alle kanten, en blankenberge is toch tof, dus bereid u al maar voor op een weekendje zee, zand, hopelijk zon, coctails... en al de leuke dingen die je daar nog gaat doen hihi

of : je ben echt op het verkeerde pad gestuurd, en bijna al je vriendinnen gaan mee en je gaat ergens helemaal anders naartoe...

dus ik zou ook eerder zeggen laat je verrassen en niet te hard over piekeren
wat je wel eens aan je vriendinnnen, misschien de closetste ervan kan vragen of het klopt of er werkelijk maar paar vriendinnen mee gaan, dat je hebt horen waaien dat er maar weiningen mee gaan, dat is ook het enige waar ik mij druk of zorgen in zou kunnen maken, omdat je toch wel wilt dat er zoveel mogelijk vriendinnen zouden meegaan..

voor de rest, genieten maar.

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik9-7-2011 17:12:08

Bedankt voor de reacties! Een dag later is mijn gevoel ook beter hoor. Heb gisteren een paar van mijn vriendinnen gezien en heb mijn mondje kunnen toehouden Ik ben er wel zeker van dat het niet opgezet spel is. Ik ken mijn schoonzus heel goed ondertussen Vrijgezellenfeestjes zijn nooit haar ding geweest, voor haarzelf wou ze dat ook niet. Ik denk dat ze het verrassingsaspect dan ook maar stom vindt, vandaar!

@A.: ik weet zelf heel goed dat dit maar een futiliteit is hoor. Ik wou gewoon even ventileren. Zelf heb ik het gisteren ook gerelativeerd en erbij stil gestaan dat er veeeel ernstigere dingen zijn, zoals in jouw geval bv.

evelien
11-5-2011
 Meld misbruik26-7-2011 23:32:34

Ik wist op voorhand ook wat we gingen doen en wat ik moest aandoen, omdat de venten het ook wisten en hun mond ni konden houden, ben nu 2,5 maand getrouwd en mijn vriendinnen weten nog altijd niet dat ik alles wist ik wou het hun niet vertellen en had een SUPERdag!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...