Terug naar overzicht
Zou je bij Makro ook niet veel van die dingen terugvinden aan groothandelsprijzen? Ik heb er geen ervaring mee, het is maar een ideetje dat ik opgooi! Floralux in Dadizele lijkt me ook een optie...
goede vraag? Overdreven duur vind ik ze allesinds niet, hebben er ook veel spulletjes en ze hebben er leuke dingen en een ruime keuze naar men mening.
Mjaa... ben zelf van Limburg dus lijkt me nogal ver Dadizele!?
Wij hebben alles in Ava gekocht en bij Makro nog eens nagekeken en sommige kleuren hebben ze daar zelfs niet in kwaliteit van Ava.
Colruyt heeft ook bepaalde dingen (eventueel via de Collishop
Vervolg: en die zeggen de goedkoopste te zijn... (Colruyt)Om eerlijk te zijn vind ik de Makro niet altijd even goedkoop, maar ik weet niet hoe dat bij deze producten is. Wij hadden zelf alleen een tafellaken nodig en dat hebben we in de Ava gekocht.
Wij hebben alles in AVA gekocht... Ik vind dat papier heel mooi en goed kwaliteit en die lopers ook. Het was ook niet echt duur. Groetjes SHaron
overlaatst bij de gifi geweest daar hadden ze ook vanalles in verschillende kleuren thema's maar of het goedkoper is dan ava geen idee
Bij Action eens gaan kijken? Daar hebben ze ook wel mooie dingen! groetjes Claudia