Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

paar vraagjes

7-7-2011 22:39:04
hallo,
Met nog maar 15 dagen op de teller zijn weer een paar zaakjes geregeld maar zijn er ook een paar dingen waar ik hulp bij nodig heb.
Ben nog op zoek naar fotolocaties in de buurt van Baasrode/Dendermonde. Zowel binnen als buiten.

Als de mensen binnen komen staan jullie daar dan ook zo handjes te geven? Ik zie dit persoonlijk niet zo zitten en vroeg mij af of er mensen het anders deden.

En wat doen jullie als 2de dans? want de vermenigvuldiger kunnen we niet doen.

alvast bedankt
Darline

Darline
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 945

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 22:42:03

Hoi,

wij doen als 2de dans Smoorverliefd van Mega Mindy om met onze kids te dansen en daarna i got a feeling van The Black Eyed Peas.

Voor de handjes schudden ja denk dat er geen andere opties is, zie er ook tegenaan maar hoe ga je anders je gasten begroeten?

Succes!

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik7-7-2011 23:40:16

Hey,

Ben zelf ook uit de omgeving van Dendermonde/Baasrode maar weet ook niet meteen een mooie binnen locatie...

Als er me iets te binnen schiet laat ik het jou zeker weten.

Veel groetjes Ellen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-7-2011 11:54:24

Als buitenlocatie vind ik Vlassenbroek wel héél mooi! Aan het water en het pitoreske dorpje...

Wij hebben ook 'handjes geschud'. Er is echt weinig anders op, want de mensen willen jullie geluk wensen en hun cadeautje / envelopje afgeven. Als je rondloopt, zullen de mensen jullie toch sowieso komen zoeken...

Als je niet vermenigvuldigt, wordt vaak 'I gotta feeling' van the Black Eyed Peas gedraaid of 'En dans' van Clouseau.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...