Terug naar overzicht
ik heb ze besteld bij de trouwshop, € 1,50 per 10 daar kan ik ze zelf niet voor maken....
Meestal is dat gewoon een wit lintje, zonder meer... Want zo'n lintje is onderhevig aan weer en wind... Het zou zonde zijn dat na enkele meters alles al gaat vliegen...
Hoi Claudia, Ik ga gewoon witte lintjes uitknippen en aan iedereen 2 geven (voor aan de spiegels of handvatten van de auto, want heb al gemerkt dat er eigenlijk niet veel auto's meer zijn met een antenne) :-)Voor ons ook lintjes en dan enkele kleine bloemstukjes aan de spiegels en handvatten, als je wil stuur ik je per mail een foto met het voorbeeld dat ik op internet gevonden heb want weet niet hoe je hier een foto kan plaatsen? xxx
Filipa, Kan je die foto ook naar mij sturen? Ik vind echt geen foto's en zou eens graag een voorbeeldje zien...bedankt he! marjanmeule@hotmail.com
Hey Filipa, Een foto zou echt héél handig zijn: claudia.vanagtmael@hotmail.comHet komt dichterbij hé! Allemaal bedankt voor de tips!
wil je de foto naar mij ook sturen alvast bedankt ph.joke@hotmail.com
Hoi Filipa,Ik zie dat dit al een oud topic is, maar........zou je mij misschien ook die foto's willen/kunnen sturen?Mijn emailadres is ingewolters@gmail.com.Super, bedankt!