Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze mooiste dag!

  7-7-2011 10:11:03
Lieve bruidjes,

Geniet mee van het filmpje van onze mooiste dag op 2 juli 2011

Met bijzondere dank aan Jef Celen die alles perfect in kaart wist te brengen.


Groetjes,
Nathalie

nathalie
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 48 | Gelezen: 3277


Esther
3-9-2011
 Meld misbruik7-7-2011 10:11:44

En waar vind ik dat filmpje? :-)

Proficiat met jullie huwelijk!!! :-)



nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 10:12:27

En hier dan mét filmpje...

http://www.jefcelen-huwelijksfotograaf.be/NatMa&51/



aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 10:18:35

Wow! Prachtig kleed! Je ziet de liefde gewoon in jullie ogen! Dikke proficiat



frida
6-2-2010
 Meld misbruik7-7-2011 10:22:20

Gewoon prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik7-7-2011 10:28:59

Waaaaauw... geen woorden voor... practig!

Proficiat!

p.s. Waar heb je dat kleed gevonden? :-p



Laura
30-6-2012
 Meld misbruik7-7-2011 10:37:18

Echt prachtig! proficiat en geniet nog verder samen met jouw man.



jamie
9-3-2012
 Meld misbruik7-7-2011 10:37:58

Zeer mooi !!

proficiat met jullie huwelijk !!

groetjes jamie x



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik7-7-2011 10:55:00

oh my god, ik zit hier te blijten dat wil je niet weten! ZO MOOI!! Jullen stralen zo mooi, ik heb echt overal kippenvel! Echt ELK detail was perfect (het ringkussentje, de lampionnen, de stropdassen en bretellen, jullie samen, ....)! Alles klopt gewoon bij jullie, heel het plaatje! Echt prachtig!

En jouw trouwkleed, wauw! Je straalde echt!

Hihi...en weet je dat jij echt mooie tanden hebt (is misschien wat raar...maar die verdienen ook echt een compliment !)

Hmm hmm...ik ga een zakdoekje pakken!

Lieve groetjes

Chantal



Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik7-7-2011 11:02:20

wauw, hoe super! jullie stralen echt!
ik heb wel een vraagje: wie zong er in de kerk? ben nog op zoek naar live muzikanten voor in de kerk :-)

nog eens een dikke proficiat!

groetjes stefanie



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik7-7-2011 11:04:05

heel mooi gedaan. en heel mooi kleed



Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik7-7-2011 11:08:28

Zo'n lachebek dat je bent,ik werd er op slag vrolijk van!!
't Zag er een superleuke dag uit,proficiat met jullie huwelijk!



Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik7-7-2011 11:14:07

Wat zagen jullie er praaaaaachtig uit!!! Echt ongelofelijk mooi, en je stráálde echt! Ik zag ook heel veel leuke details, een aantal die ik zelf ook al in gedachten had zoals je boeket, de Chinese lantaarns, de wedding tree (heb je die trouwens zelf gemaakt of online besteld?).
In elk geval, een heel dikke proficiat en geniet ten volle van jullie wittebroodsweken!



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik7-7-2011 11:14:12

Mooi, mooi.... Een hele dikke proficiat!!!

Groetjes
Annelies




Jessica
16-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 11:19:51

Echt mooie foto's. En je kleed was prachtig. Is het van Pronovias?

Nogmaals proficiat en nog veel geluk in de liefde.



Greet
15-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 11:32:28

Superknap!!

Proficiat hé!

Groetjes
Greet



Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik7-7-2011 11:45:44

Prachtig gewoon!!! Proficiat!



Cindy
27-5-2017
 Meld misbruik7-7-2011 11:52:03

Prachtig kleedje, prachtig koppeltje, prachtige foto's ! Wil ook wel eens het merk van het kleedje weten :-)

Geniet nog van elkaar ! x



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik7-7-2011 11:52:08

Hey Nathalie! Jullie zien er zo gelukkig uit! Zoals hierboven al gezegd, alle details pasten zo mooi bij elkaar. Echt knap gedaan! Je kleed is echt prachtig! Ook het bruidsboeket is volledig mijn ding! Zou je mij er een foto van willen doorsturen? Dan kan ik het tonen aan de bloemist zodat die een ideetje heeft. huwelijk01-10-2011@hotmail.com

Mooi koppeltje! Wat me ook opviel, zoveel mooie mensen op jullie feest Het zag er een zeer geslaagd trouwfeest uit!

Veel geluk samen!

Groetjes Caro



Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik7-7-2011 12:05:46

Zou ik de site of winkel mogen weten van de wedding tree en de lantaarns? Echt supermooi!



liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik7-7-2011 12:14:06

zooo mooi!! ik zit er met tranen in de ogen naar te kijken!! Zo een mooi kleed zeg!!
Echt prachtig!! proficiat!



Esther
3-9-2011
 Meld misbruik7-7-2011 12:14:50

Echt ontzettend mooi!!! Zo stralen zeg :-)))

Geniet van jullie wittebroodsweken! :-)





Dorine

 Meld misbruik7-7-2011 12:16:27

WAUW, zelden nog maar zo een mooie reportage gezien, traantjes traantjes....En het mag gezegd, jullie zijn een prachtig koppel!!!!!!

p.s. inderdaad, allemaal mooie mensen, het viel echt op :)

Groetjes en geniet van de wittebroodsweken



Sofie
16-11-2013
 Meld misbruik7-7-2011 12:20:48




Sofie
23-6-2012
 Meld misbruik7-7-2011 12:35:46

Wooooow Nathalie, wat een schitterende reportage, wat een prachtig koppel, wat een perfecte huwelijksdag! Dat heb je echt goed geregeld allemaal, heel knap!
Groetjes,
Sofie



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 12:44:30

Ontzettend mooie kleed en foto's van een super leuke dag zo te zien! Geniet er nog lang van! xxx



bianca
28-8-2010
 Meld misbruik7-7-2011 13:04:25

Jullie zijn beiden zeer mooie mensen, dus geen wonder dat jullie een mooi koppel zijn, je had een mooi kleed aan en je straaaaaalde amai nog niet, op elke foto sta je er met een glimlach op
moest ik je tegen komen, het zou direct klikken denk ik
heel mooie reportage

grtjs en geniet maar van het getrouwde leven



Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik7-7-2011 13:49:52

super mooie reportage en een super mooi en gelukkig bruidje



Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik7-7-2011 13:52:48

Hey Nathalie

Het zag er echt een superleuke dag uit, met aandacht voor alles! Heel leuke details!
Jullie straalden allebei!

Geniet nog heeeeeel lang van de herinneringen van jullie dagje!

PS Waar heb jij jouw haarband gehaald? Ik vind die echt supermooi!

Knuffel
Melissa



Samira
2-9-2011
 Meld misbruik7-7-2011 14:15:32

Waaauw prachtig kleed! Dikke proficiat, de foto's zijn prachtig trouwens ook

Groetjes



virginie
7-7-2012
 Meld misbruik7-7-2011 14:30:27

Heel mooi alles was dik in orde je kleedje,versiering en vooral de liefde was duidelijk aanwezig.
Dikke proficiat geniet ervan.



Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik7-7-2011 16:44:22

Echt prachtig! Van jou zo veel te zien lachen kreeg ik prompt een brede smile op mijn gezicht!
Ook alle details waren aangepast! Het was echt prachtig
Ps: jij kent Katrien Dupont??? Ik heb het voorbije jaar met haar samengewerkt.

Groetjes,
Vicky



Sara
21-5-2011
 Meld misbruik7-7-2011 17:14:59

Echt prachtig!!! Jullie zien er zeer gelukkig uit!
Zeer mooi kleed, je straalde er mee!

Groetjes



natje
12-5-2012
 Meld misbruik7-7-2011 18:07:55

in een woord prachtig !!!

heel plaatje klopt gewoon.

ps wij hebben ook jef celen

veel succes in jullie prachttoekomst samen



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik7-7-2011 20:29:02

Prachtig, alles klopt gewoon! Proficiat!
Ik had graag het merk van je kleedje geweten :-)



nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 23:37:33

Lieve bruidjes,

Bedankt voor al jullie leuke, warme reacties... Zoo fijn!!!

Om al even kort op jullie vragen te antwoorden.

Het kleedje heb ik gekocht bij JPC collection @ Antwerpen en is er idd eentje van Pronovias.

Onze boom/gastenboek hebben we zelf laten maken en is een geinspikt ideetje van op etsy.com.

De lampionnen zijn van ikea ..

De bretellen en strikjes hebben we besteld via Eulalie.nl

De dassen hebben we besteld op Italor.com (erg goedkoop/snelle levering en leuk detail, binnenin staan onze namen..)

De cootie catchers hebben we gebruikt als plaatsaanduiding en binnenin stonden weetjes en vragen/antwoorden over ons, deze hebben we zelf ontworpen, uitgesneden en gevouwen, wel een serieus werkje fieeeuw!

Het bruidsboeket, de corsages en de versiering in de kerk is geregeld via De groen droom ( Kasteelpleinstraat Antwerpen) overal zijn pioenrozen in verwerkt! mijn lievelingsbloemen!

Onze uitnodigingen zijn een eigen ontwerp, en erg veel werk!

De bedankingen aan de kerk voor de kindjes zijn gemaakt met alle ingrediënten van AVA


Mijn haarband heb ik gevonden via etsy.com ( opgelet bruidjes..zeeeer verslavende site!)

En verder heel veel lof voor onze feestzaal ( Koloniënpaleis @ Tervuren, verzorgd door Huis van Dijck)

De kleine schildersezeltjes komen ook van AVA en zijn erg goedkoop in vergelijking met de kleine krijtbordjes!

@ Vicky, Katrien is de zus van mijn verse schoonzus en dus ook de tante van onze schattige bruidskindjes!

Ook van onze wagens waren we heel tevreden via Retro Rent..

@Caro ik stuur je snel een foto door als ik de DVD van onze fotograaf heb ontvangen!

Dikke kus aan alle bruidjes!
Nathalie





Sanne
30-7-2011
 Meld misbruik8-7-2011 2:08:54

Whaauw, prachtig.
Heb er geen woorden voor.




dorien
5-5-2012
 Meld misbruik8-7-2011 9:10:57

proficiat!



karen
22-10-2011
 Meld misbruik8-7-2011 12:49:37

Prachtig huwelijksfeest, een dikke proficiat aan jullie beiden!

Wij trouwen op 22 oktober 2011 ook in het koloniënpaleis.. Nu ik jouw foto's heb bekeken kijk ik er eens te meer naar uit, schitterende locatie!

Was die roze sfeerverlichting door de zaal gedaan of hebben jullie deze zelf moeten installeren?

Groetjes,
Karen






sarah
17-12-2011
 Meld misbruik9-7-2011 8:26:30

Hey Nathalie,
dikke proficiat!
een collega van me was op je huwelijk en en zei dat het zeer geslaagd was.
Geen last gehad van zere voetjes met je hoge hakken de ganse dag?
En nu een redelijk onbeleefd vraagje Hoeveel was jullie budget voor de bloemen.
Ben ook verzot op pioenen, maar dat zal niet zo goed gaan ,wegens dat ik in de winter trouw.

Geniet ervan!



nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik10-7-2011 11:52:36

Hey sarah!!


Oh zeg hoe toevallig.. wie is je collega?!

Pioenrozen zijn niet zo vreselijk duur hoor, alleen zijn ze maar een heel kort seizoen te verkrijgen.. van eind april/begin mei tot eind juni.. buiten dit seizoen zijn ze niet te verkrijgen, ofwel betaal je deze dan zeeer veel denk ik!

Ik heb de hoge hakken volgehouden tot 20u en dan moesten ze uit en heb ik een kwartier in een bad met ijsblokken gezeten haha.. maar ik kon de pijn voor die ene dag wel verdragen!

Groetjes



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik10-7-2011 14:44:22

Hey Nathalie,
Roberto B.is mijn collega. Hij was donderdag zelfs nog bezig van ja wij moeten ergens in Tervuren zijn voor een huwelijk; gaat chique zijn .
Waarop ik repliceerde ah dat zal 9 op de 10 wel het kolonienpaleis zijn.
Ge ziet he de wereld is soms klein!

Ik heb trouwens je schoenen ook gepast onlangs, maar ik had toch iets van amai dat is iets te hoog voor een ganse dag ,ondanks dat ik meestal wel op hoge hakkken rondloop Tevreden van JPC zijn service voor de rest? Moet pas in september terug gaan passen .

Groetjes,
Sarah




Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik11-7-2011 9:31:24

Hey Nathalie

Zou je de link naar die website voor de dassen even kunnen posten? Ik kom bij vreemde dingen uit als ik dit op google zoek :-)

Merciekes

Melissa



nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 17:28:03

@Melissa -- www.itailor.nl

@Sarah -- ochot de Roberto.. grappig!
mijn schoenen waren idd heeeel hoog! maar ik ben ook een kleintje dus
had dit wel nodig! op het einde was mijn kleine teen wel verlamd, maar
dit kwam doordat het heel smalle schoentjes zijn en ik had zelfs een
maatje te groot besteld zodat ze minder zouden knellen! om 20u heb ik
ze uitgezwierd!
Niets dan lof voor JPC, super vriendelijk, telkens opnieuw bij elke pas
geen klagen gehad! heb alleen wel heeeeeel lang op mijn kleedje moeten
wachten, besteld in oktober en hebben mij pas begin juni gebeld voor eerste pas 12 juni.. maar dat is ook leuk want dan gaat het goed vooruit! geniet vooral van dat passen!! ik vond het geweldig

Groetjes,
Nathalie



adeline
4-8-2012
 Meld misbruik18-7-2011 23:36:02

Hoi Nathalie!

Prachtige foto's, het zag er een geweldig feest uit!
Wij trouwen volgend jaar ook in het Koloniënpaleis en door jouw leuke commentaren kijken we er nog meer naar uit.
Onze bruidsmeisjes zullen allemaal in het fuschia zijn, dus heel erg bedankt voor de tip van de dassen, onze mannen gaan er stralend uitzien! Kan je mij zeggen welke de kleur was van de dassen die jullie gekozen hadden? Op de website heb je de keuze tussen Bright Pink en Fuschia.... Dilemma ;-)
De lampionnen vond ik ook prachtig. Heeft het personeel van het Koloniënpaleis die voor jullie opgehangen of moesten jullie dit zelf regelen? Ik zag dat ze ze 's avonds zelfs hadden aangestoken, echt een wauw effect!
Heb je verder nog tips mbt de zaal? Alvast een heel gelukkig getrouwd leven gewenst en als jullie nog op huwelijksreis zouden gaan, heel veel plezier!






nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik19-7-2011 11:24:34

Hoi Adeline,

Je kan geen betere zaal/catering wensen dan huis van Dijck..

Ik heb echt geen opmerkingen, alles was tot in de details verzorgd.

De belichting was aanwezig in de zaal en de lampionnen en kandelaars en bloemendecoratie heb ik specifiek besteld en dit via Karen van Coka, ze hebben die lampionnen op mijn verzoek aangekocht dus zullen nu waarschijnlijk veel worden gebruikt.

Voor de dassen hebben wij fuschia gekozen!

Verder geen tips mbt de zaal, alles was tot in de puntjes verzorgd en heb echt geen klagen! wij hadden een stralend mooie dag met geen druppel regen, toch hadden ze onder het hobé gebinte al een tentje voorzien! wat heel leuk was!

Veel succes en geniet ervan, het wordt vast en zeker een geweldig feest!

Groetjes,
Nathalie



Sas
8-6-2012
 Meld misbruik23-7-2011 15:49:36

amai Nathalie, jullie zagen er goed uit! Je hebt gewerkt met de kleuren die ik ook zou willen gebruiken. ;o)

Zoals al eerder gezegd sta je echt altijd heel vrolijk op de foto's en moest ik spontaan beginnen mee lachen. (zou maar erg zijn als je er niet vrolijk opstaat)

Geniet er nog van meid en bedankt om dit met ons te delen. bedankt ook voor de tips van waar je alles gevonden hebt!

xxx
Sas



julie
1-9-2012
 Meld misbruik8-11-2011 20:33:04

Hallo Nathalie,

Zalige foto's hebben jullie. Het thema kleur zou ook ons kleur worden voor ons huwelijk. Dus das wel eens heel leuk dat we jullie filmpje mogen bekijken.
Hoe hebben jullie die weddingthree ontworpen? En jullie uitnodigingen hoe zitten deze in elkaar.

Alvast bedankt om dit alles met ons te delen.

Xxx

Julie



nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik9-11-2011 13:25:30

Hey julie,
Bedankt voor je leuke reactie.

Wij hebben alles zelf ontworpen.. de uitnodigingen zijn het resultaat van veel geduld en knip en plakwerk. kaarten vouwen en plakken en lintjes bevestigen.

Ook de weddingtree hebben wij zelf ontworpen en dan op canvas laten drukken, het leuke is dat als hij vol moet vingerafdrukken staat dit een zeer mooi effect geeft en leuk is om ergens op te hangen!

Veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes
Nathalie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Fotograaf nodig?
Inge Grossen in Vlaanderen, Brussel,...
Ik houd van spontaniteit, humor, echtheid en van kleurrijke mensen ! Deze in beeld brengen is mijn passie en talent. Als jullie hier ook van houden en toevallig ook nog van elkaar ... dan denk ik dat we samen een fantastische reportage kunnen maken ! Meer info
Kris Van Exel Photography Wedding photojournalism in Vlaanderen
Something Different Meer info
Huwelijksfotografie | Tom Van Langenhove Professionele huwelijksreportages tegen betaalbare prijzen. in Vlaanderen
Huwelijken fotografeer ik graag zoals ze zich afspelen, spontaan en echt. Vastgelegd op een professionele manier, met oog voor details en sfeer. Kijk zeker eens op mijn website voor recente reportages en prijzen. Meer info
 in Gent
Photo4You Leuke en originele reportages. Alle foto's worden bewerkt Geen verplaatsingskosten in gans Belgie in Merchtem
Stijlvolle reportages waarbij persoonlijke en originele aanpak mijn belangrijkste troef is Zomerpromotie !!!Bij het boeken van een reportage met album krijg je nu een verlovingsreportage gratis erbij Meer info
Collin Yves GCV Jarenlange ervaring als huwelijksfotograaf mét eigen fotostudio! in Mechelen-Vilvoorde-Leuven (Zemst)
Neem graag een kijkje op de website www.huwelijksfotograaf.nu Mogelijkheden van opmaak tot dans. Studio te Vilvoorde en fulltime fotograaf. Meer info
Wouter Colen artistieke en spontane huwelijksfoto's in Antwerpen
deze pagina wordt niet meer onderhouden, voor recent werk kan u terecht op www.woutercolen.com Voor boudoir: www.bohoboudoir.be Meer info
The Photobox Experience Let the experience last forever! in Ekeren
De perfecte tool op uw event (huwelijk, verjaardagsfeest, vrijgezellenfeest, bedrijfsfeest, receptie, ...) Leg met de Photobox het samenzijn met uw vrienden en familie vast voor altijd.... Meer info
Ans Volckaerts Fotografie Just say yes! in Booischot / Heist op den Berg
Ans Volckaerts fotografeert uw huwelijk op een spontane, professionele manier. Telkens weer met een unieke aanpak, bestaande uit 2 pakketen: silver shoot & golden shoot. Voor meer info of vragen geef me gerust een seintje: www.ansvolckaerts.be Meer info
Utika Photography Foto's met passie in Herenthout
♥♥ Gaan jullie trouwen? Nog op zoek naar een fotografe voor een sprankelende en verrassende bruidsreportage? ♥Met veel passie en enthousiasme leg ik graag de mooiste dag van jullie leven tot in de fijnste details vast! Contacteer mij voor meer info! Meer info
Beeldzoeker Jullie persoonlijke fotojournalist in Turnhout
Ik ben een echte 'Beeldzoeker' en dat mag je letterlijk nemen. Ik registreer in de grootste stilte jullie mooiste momenten en word daarbij 'onzichtbaar'. Resultaat: authentieke foto's met levensechte emoties. Jullie trouwdag, zoals hij echt is! Meer info
M-pictures Uw fotograaf voor alle evenementen ! in beerse (en in heel Vlaanderen)
Uw fotograaf voor alle evenementen! Trouw-communie-doop Fotoshoots familie-dieren-auto's Sportevenementen-bedrijfsfeesten U ontvangt altijd alle foto's in hoge resolutie op dvd, zonder logo of watermerk. groetjes, Marc info@m-pictures.be Meer info
Fabrik Fotografik foto-grafisch-creatief in Hove
Tomas Digneffe 0478/80.34.54 Voor fotografie (huwelijk-portret-baby / event,corporate) Maar ook voor grafisch werk kan je bij mij terecht. Samen overleggen we wat jullie graag willen. Dus zowel voor fotografie als grafisch werk vraag ik wat de klant wilt. Meer info
PINEIZE Huwelijksfotografie in Kessel
Bij mij kan u terecht voor uw huwelijksreportages. Bekijk gerust de website en contacteer me indien u nog vragen zou hebben. Ik kijk uit naar onze samenwerking! Meer info
stevengoovaerts.be on location photographer – weddings | engagements | love | life in Mortsel
Wij maken foto's die uw verhaal vertellen... Meer info
Stef Boey Fotografie Uw Foto's , onze Passie ! in Mechelen
Professioneel huwelijksfotograaf en docent fotografie Syntra, gepassioneerd door fotografie, spontaan, weet mensen snel op hun gemak te laten voelen, flexibel, veelgehoord compliment: mensen herbeleven hun huwelijk dankzij onze foto's. Prijzen op maat. Meer info
Fotografie Schnabel Portret- en huwelijksfotografie in Willebroek
Portret- en Huwelijksfotograaf uit Willebroek. Jullie huwelijk documenteren en een album ontwerpen? Ik bespreek graag de mogelijkheden zodat jullie je trouwdag elke keer opnieuw mogen herbeleven met een glimlach. Meer info
iFix Creations Fotografie voor al je mooie momenten ! in Brecht
Stappen jullie binnenkort in het huwelijk? Ben je op zoek naar een spontane fotograaf om jullie mooiste dag vast te leggen? Dan is iFix Creations iets voor jou! Bekijk het iFix Creations Portfolio om enkele leuke ideeën op te doen. Meer info
             HUWELIJKSFOTOGRAAF   MAREC Mini huwelijksalbum Kado bij boeking 2021 "A Picture tells more than a thousand words " in Baal 0479/46-20-16 fotograaf.marec@gmail.com
Nu bij boeking voor 2021 gratis mini huwelijksalbum kado! Ik bied 2 professionele huwelijkspakketten aan of eigen samenstelling formule , tegen zeer betaalbare & scherpe prijzen ! www.huwelijksfotograafmarec.be Professionele Huwelijksreportage's Meer info
Indra Laenens In een gezellig, spontaan en ontspannen kader maken we er samen een unieke reportage van! in heel belgië
Ik ben een gediplomeerd fotograaf, gespecialiseerd in huwelijken. Ik vereeuwig mooie spontane momenten. Jullie dag is mijn inspiratiebron. Naast een album, lever ik steeds al beelden op DVD. Meer info
Stijn Willems Photography Uw fotograaf met een oog voor retro, modern en romantiek! in Aarschot
Je huwelijk is een unieke en geweldige dag! Als fotograaf is het een eer om deze dag vast te leggen met oog voor een vleugje modern, retro ,romantiek en heel veel plezier! Meer info
Cedric Alexandre Photography "When now becomes Forever" in Hoegaarden (GRATIS verplaatsing in gans België)
Cedric Alexandre Photography staat garant voor kwaliteit en dit aan competitieve prijzen. Gratis verplaatsing over gans België! Bezoek onze website en ontdek onze pakketten. Wij maken van uw unieke dag een magisch moment! Meer info
FZ PRO Het beste huwelijksfeest tegen de beste prijzen! in Hasselt
-Weddingplanner -Videografie -Fotografie -Geluidsinstallatie -Lichtinstallatie Meer info
EMOFRAGMA WONDERBOX WEDDINGS in Kermt
Omdat we niet alleen magische settings bedenken,maar ook magie creëren,beginnen we elke keer weer met luisteren.Onze crew vermengt creativiteit met organisatorisch talent om elke Wonderbox a-typisch te maken,gestructureerd en met respect voor elke detail. Meer info
Huwelijksfotografen Michel en PDH65 Uw droom, ons project! in Zonhoven
Michel en PDH65 zijn 2 fotografen die de handen in mekaar hebben geslagen. Zij zorgen ervoor dat jullie mooiste dag voorzien wordt van prachtige foto’s. Jullie kunnen rekenen op jarenlange ervaring. Meer info
Bart Bosmans Fotografie 2 mensen op naar het oneindige geluk in de liefde! in Herk-de-Stad
De pure waarheid. De klanten die ik fotografeer zeggen vaak, dat ze de ware hun, in de foto’s terug zien, wat uiteindelijk het beste compliment is wat je kan krijgen. Ik hou van naturel licht en vind de leuke tijd met de klant belangrijker de het werk zel Meer info
Tomislav Kovacicek Photography Premium wedding photography in Bilzen
Premium wedding photography by Tomislav Kovacicek, Croatian photographer based in Bilzen, Limburg, Belgium Meer info
DJL-photo We capture your memories for life in Engelmanshoven
Both passionate about photography, we love to capture and eternalize your most beautiful lifetime Memories. As both of us are as well social as helpful we will help you enjoy your memories 4-ever. John en Daisy Meer info
Stefan Van Pamel - Fotografie Oog voor kwaliteit én details ! in Brugge & België
Een ontspannen huwelijksdag is een aangename dag, geen eindeloos poseer-gebeuren. Een spontaan beeldverhaal met een knipoog naar traditionele fotografie. Meer info
Fotoboks DE Photo Booth voor op uw feest! in brugge
Creëer unieke herinneringen met een Fotoboks fotostrookje in uw gastenboek! Meer info
MaDeWeddingPhotography MaDeWeddingPhotography, De juiste keuze voor jullie mooiste dag ! in Veldegem
Als fotograaf van huwelijksfotografie leg ik graag jullie mooie dag vast op beeld. Een unieke shoot met wondermooie bewerkingen en spontane foto's tijdens jullie ja-woord nemen we er graag allemaal bij. Contacteer ons vrijblijvend voor een gesprek! Meer info
Nick Decombel Fotografie JULLIE dag op een frisse, spontane & moderne manier in beeld gebracht. in Oostende
Nick Decombel Fotografie = FUN EMOTIES ECHT NATUURLIJK DETAILS = http://www.nickdecombel.be Meer info
FOTO WILLEM Kwaliteit hoeft niet altijd duur te zijn ! in OOSTENDE en gans vlaanderen
De mooiste dag van uw leven ! Graag wil ik dit op een spontane manier vastleggen, kleur of zwart-wit, iets om je leven lang van te genieten. Of wie wil niet eens een reeks foto's waar je zelf in de belangstelling staat ? Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
DVfoto Kwalitatieve fotografie aan een correcte prijs in Kuurne - actief in gans Vlaanderen
Een huwelijk is een unieke belevenis waarbij het belangrijk is om ook een schitterend aandenken te hebben. Daarom realiseren we onze reportages met 2 fotografen Meer info
FREDERIC VANWALLEGHEM HUWELIJKSFOTOGRAFIE *** Professionele & spontane huwelijksreportages - Gespecialiseerd in Leica fotografie, portret en documentaire in heel België
Full-time gediplomeerd kunstfotograaf gespecialiseerd in huwelijksfotografie, documentaire, reportage en portret. marriageweddingphotography.com Meer info
Fotoaanhuis Lincy & Dirk Originele en betaalbare huwelijksfotografie in heel Vlaanderen in Waregem
Bridal Boudoir fotografie - Originele verlovingshoots - save the date - Unieke huwelijksfotografie - Trash that dress? als het net iets anders mag zijn kijk dan zeker eens op onze website - groeten Lincy & Dirk Fotoaanhuis Meer info
Christ Vilez Ervaren én budgetvriendelijke huwelijksfotograaf... van voorbereidingen thuis tot einde recepties... alles op USB of DVD! in Ardooie & gans Vlaanderen!
Op zoek naar een ervaren en betaalbare huwelijksfotograaf, waarbij je alle foto's krijgt in hoge resolutie, groot formaat? Zo beschik je achteraf over alle mogelijkheden om zelf foto's, foto's op doek, albums via onlineservices te bestellen... Kom binnen! Meer info
Britt Vangenechten in Gent
http://www.brittvangenechtenfotografie.be Meer info
ptr.pictures in gentbrugge
Sarahshoot in Melle
Ik ga er 100% voor om jullie dag fantastisch vast te leggen. Na 15 jaar ervaring kunnen jullie me dan ook volledig vertrouwen. Mail of bel me gerust voor meer info. Liefs, Sarah Meer info
De Sutter Photography De huwelijksfotograaf. in Uitbergen
Hallo, graag stel ik mezelf voor. Ik ben Tom De Sutter uit Uitbergen. Noem mij gerust een fotografiefreak avant la lettre. Mijn grootste troeven zijn originaliteit, budgetvriendelijk, dienstverlening en op maat en met gespecialiseerd in huwelijken. Meer info
mémoires Het is feest en daar horen foto's bij! in In heel vlaanderen!
Liefde voor fotografie... Passie voor het leven... Gebundeld in een beeld! For the rest of the story, please visit my portfolio! www.Liesduerinck.be Volg me op facebook : Lies Duerinck Photography ! Meer info
Nancy Maes Photography in Bottelare/Merelbeke
Photography Maes Nancy/matimba.be Meer info
fotografie jurgen van de putte Lifestyle fotografie in Gavere
Reportage van 's morgens tot receptie voor 695 euro. Alle foto's digitaal in hoge resolutie. Meer info