Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

<< check... check... check.. >>

6-7-2011 22:12:52
And i love it!!!!!!

Ondanks dat ik de hele week gewerkt heb, heb ik enorm veel van mijn 'to do' lijst kunnen afvinken:
- kaars is gehaald en ze is echt mooi voor maar 25 euro << kaarskesprocessie Lummen >>
- traiteur weet wat hij op de BBQ moet zwieren << njma njam njam >>
- bedankjes staan ook klaar << doosjes met hartjes bruidsuik >>- fotokaders en theelichtglaasjes gekocht << action >>

- ballonnen besteld
- witte kubussen klein naar groot gevonden voor aan inkom <<kaarsjes, foto's, bloemskjes en balonnen komen erop>>
- tafelschikking volledig af
- foto's voor op de tafels zijn klaar
en waarschijnlijk nog een aantal dingen waar ik nu niet op geraak!!

Echt leuk zoveel van je lijst kunnen afhalen, nog 16 dagen te gaan en begin het toch wel heel spannend te vinden allemaal..... Maar zenuwen nog steeds niet.. zal wel komen denk ik!!!

A.
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 687

Inge
23-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 22:35:58

Hallo,

Ik zie dat jullie op dezelfde dag als ons trouwen :-)
Wat mij even opviel aan je berichtje: de huwelijkskaars. Ik heb deze ook besteld bij de kaarskesprocessie in Lummen. Maar ik heb hem nog altijd niet... Ik vind eerlijk gezegd dat dit wat lang duurt. Maar misschien is dit normaal?
Mag ik even vragen wanneer jij deze bent gaan bestellen? ongeveer :-)
Ik ben op 22 april geweest.
Ik heb 2 weken geleden ook al eens gebeld, maar toen zeiden ze mij dat de kaars nog niet klaar was en ik een sms zou krijgen. Maar nog niets gehad...
Ik ben iemand die alles graag op tijd af heeft, dus vind ik 16 dagen op voorhand niks te vroeg:-)

Maak er in ieder geval een prachtige dag van, geniet ervan!
groetjes

A.
23-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 22:45:14

Hoi Inge,
Wij zijn die op 31 mei gaan bestellen samen met onze bruidssuiker. Die vrouw vroeg toen rond 15 juli is goed zeker?! Mijn antwoord: Euh... dat is wel erg laat hé. Dus nee, niet goed.. begin juli zal ook wel lukken zeker?!?! Normaal konden we het pas komend weekend afhalen maar heb vorige week gebeld met de vraag of hem al klaar was en m'n vente is hem afgelopen dinsdag gaan ophalen

Heb zulke dingen liever ruime tijd op voorhand hier!! Dus 1 gouden tip: BELLEN, BELLEN, BELLEN!!!

Veel succes nog met de voorbereidingen... Geniet ervan!!
Groetjes

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 7:51:53

Hoi meisjes,

Ik trouw ook op 23/07 en ik heb ook mijn kaars bij de kaarskesprocessie in Lummen gehaald. Mijn kaars zal pas klaar zijn de week van de trouw!
Ik zal maar eens bellen en vragen of die kaars toch nog sneller kan komen want ik wil niet super veel stress hebben mijn laatste week...

Groetjes!
x
Filipa

Katrijn
22-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 9:07:10

Afchecken is leuk eh! :o) waar heb je die kubussen gehaald? Ik zou er hoge willen voor vazen op te zetten , maar geen idee waar ik ze moet vinden...

groetjes!

Katrijn

A.
23-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 9:52:05

@Filipa: mja... om alle stress tegen te gaan misschien toch eens bellen. Want die laatste week voor de trouw zullen er nog genoeg kleine dingskes te regelen zijn waar je misschien nog niet aan gedacht had!? Zijn vriendelijk dus zal wel in orde komen. Succes...

@Katrijn:een vriendin heeft onze aankleding zaal voor haar rekening genomen (niet de financiële kant hé!!! ) Die witte Kubussen heeft ze op internet gevonden in Gent.. was uit zéér stevig karton.. weet niet of ze wit zijn of dat ze die nog wit spuit! Waar in Gent weet ik niet maar als je wil kan ik er eens achter horen?!? Kost ons in totaal 40 euro (5 euro per stuk).

Katrijn
22-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 12:19:19

dat zou super zijn! anders gaan we ze nog zelf maken en zou het ons veel meer kosten! alvast heel erg bedankt :o)

Inge
23-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 17:39:03

Ik zal dan nog eens bellen en bellen :-) mercikes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...