Terug naar overzicht
Hallo, Ik zie dat jullie op dezelfde dag als ons trouwen :-)Wat mij even opviel aan je berichtje: de huwelijkskaars. Ik heb deze ook besteld bij de kaarskesprocessie in Lummen. Maar ik heb hem nog altijd niet... Ik vind eerlijk gezegd dat dit wat lang duurt. Maar misschien is dit normaal?Mag ik even vragen wanneer jij deze bent gaan bestellen? ongeveer :-)Ik ben op 22 april geweest.Ik heb 2 weken geleden ook al eens gebeld, maar toen zeiden ze mij dat de kaars nog niet klaar was en ik een sms zou krijgen. Maar nog niets gehad...Ik ben iemand die alles graag op tijd af heeft, dus vind ik 16 dagen op voorhand niks te vroeg:-) Maak er in ieder geval een prachtige dag van, geniet ervan!groetjes
Hoi Inge,Wij zijn die op 31 mei gaan bestellen samen met onze bruidssuiker. Die vrouw vroeg toen rond 15 juli is goed zeker?! Mijn antwoord: Euh... dat is wel erg laat hé. Dus nee, niet goed.. begin juli zal ook wel lukken zeker?!?! Normaal konden we het pas komend weekend afhalen maar heb vorige week gebeld met de vraag of hem al klaar was en m'n vente is hem afgelopen dinsdag gaan ophalen Heb zulke dingen liever ruime tijd op voorhand hier!! Dus 1 gouden tip: BELLEN, BELLEN, BELLEN!!! Veel succes nog met de voorbereidingen... Geniet ervan!!Groetjes
Hoi meisjes, Ik trouw ook op 23/07 en ik heb ook mijn kaars bij de kaarskesprocessie in Lummen gehaald. Mijn kaars zal pas klaar zijn de week van de trouw! Ik zal maar eens bellen en vragen of die kaars toch nog sneller kan komen want ik wil niet super veel stress hebben mijn laatste week... Groetjes! x Filipa
Afchecken is leuk eh! :o) waar heb je die kubussen gehaald? Ik zou er hoge willen voor vazen op te zetten , maar geen idee waar ik ze moet vinden... groetjes! Katrijn
@Filipa: mja... om alle stress tegen te gaan misschien toch eens bellen. Want die laatste week voor de trouw zullen er nog genoeg kleine dingskes te regelen zijn waar je misschien nog niet aan gedacht had!? Zijn vriendelijk dus zal wel in orde komen. Succes... @Katrijn:een vriendin heeft onze aankleding zaal voor haar rekening genomen (niet de financiële kant hé!!! ) Die witte Kubussen heeft ze op internet gevonden in Gent.. was uit zéér stevig karton.. weet niet of ze wit zijn of dat ze die nog wit spuit! Waar in Gent weet ik niet maar als je wil kan ik er eens achter horen?!? Kost ons in totaal 40 euro (5 euro per stuk).
dat zou super zijn! anders gaan we ze nog zelf maken en zou het ons veel meer kosten! alvast heel erg bedankt :o)
Ik zal dan nog eens bellen en bellen :-) mercikes!