Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van de mooiste dag van mijn leven

  6-7-2011 11:01:49
Beste medebruidjes,

Het is al bijna een maand geleden. Onze dag, vrijdag 10 juni 2011, was de mooiste van mijn leven. Ik wil jullie graag laten delen in enkele mooie hoogtepunten. Om 7u 's morgens stond de kapster al aan de deur. Die is eerst begonnen met mijn moeder en zus en ik mocht als laatste gaan. Ondertussen kwamen al de andere gasten toe en werd ik als laatste geholpen met mijn kleed. Juist optijd was ik klaar. Om 9.15u ging de bel ... mijn ventje stond voor de deur. Je had zijn gezicht moeten zien. Hij kreeg er geen woord uit en de tranen stonden in zijn ogen, echt ontroerend. Hij had een prachtig boeket mee. Zoals velen hier misschien nog weten van mijn vorige berichtjes, had ik een kleed in 2 kleuren: ivoor en wijnrood met organza over. zijn kostuum moest daar aan aangepast worden en dat is wondermooi gelukt: hij had een kostuum van Cossmo met een das uit de venetiaanse collectie. Hij was prachtig. Rond 10u zijn we dan in de open cabrio kever naar het gemeentehuis vertrokken. Daar hebben we wat vertraging gehad want de burgemeester en de schepen van de burgerlijke stand was er niet. Rond 11u waren we dan man en vrouw. Daarna zijn we naar onze fotolocatie gegaan: de markt en parkje in Hoeilaart. Dat was supergezellig en echt supermooie foto's (binnenkort zet ik er wel eens enkele op). 's middags zijn we dan met de suite gaan eten in een gezellig restaurantje. Echt leuk om eens gezellig samen te zitten met de familie.

Daarna zijn we nog enkele foto's gaan nemen in de druivenserre aan de feestzaal. Dan hadden we een receptie en onze ceremonie. Was heel persoonlijk en leuk. Om 18.30u begon ons avondfeest. Echt heel goed. Er was de ene verrassing na de andere. Mijn zusje had verschillende sketches voorbereid en samen met anderen opgevoerd. Echt wat we wouden. De bruidstaart was een groot succes en natuurlijk onze openingsdans was ook fantastisch. Een heel intiem en gezellig moment. Je hebt niet door dat je alleen op de dansvloer staat met ongeveer 230 mensen die naar je staan te kijken. Rond 3u waren we thuis. Moe maar voldaan van een prachtige dag.

We hebben heel veel hulp en steun gehad van een goede vriend die ceremoniemeester is geweest.

Voor de vele bruidjes die met veel stress naar hun dag toeleven:

BLIJF KALM en GENIET!!!!!!!!!! (makkelijker gezegd dan gedaan, maar alles komt goed)

Veel succes nog met jullie voorbereidingen

Groetjes van een overgelukkige bruid

Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1569


Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik6-7-2011 11:17:53

PROFICIAT!





Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik6-7-2011 11:57:54

Gefeliciteerd met jullie trouw en geniet van de wittebroodsweken (en het leven samen nadien natuurlijk ook he! )! xxxx



frida
6-2-2010
 Meld misbruik6-7-2011 12:41:35

Geniet nu maar van mevrouw zijn!!!!



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik6-7-2011 13:10:54

Heel dikke proficiat! Geniet nog maar goe na en geniet van elkaar!

Doei
Sharon



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-7-2011 13:50:11

Proficiat! Enne... als je fotootjes hebt... ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info