Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautje...

  5-7-2011 22:32:05
Hey Bruidjes,
is het de bedoeling dat de bruid voor de vriendinnen van de vrijgezellen een cadeautje voorziet?
groetjes,
xxx

Sarah
16-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1248


Jolien
1-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 0:16:10

Ik had dat niet gedaan...



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik6-7-2011 7:49:03

ik ben van plan dit wel te doen, maar zoiets heel klein een mini survivalkit voor onze trouw:-) zakdoekjes, lipglossje,etc.



Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik6-7-2011 7:49:57

Ik wilde dat ook doen, maar zit een beetje zonder inspiratie...



Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 8:10:05

Choh ik heb nog maar zo weinig tijd! het is overmorgen al :s Dus ben een beetje ten einde raad. Wil dit wel graag doen, maar zou niet weten waar te beginnen + heb ook nog zoveel andere dingen te doen :( Help?



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik6-7-2011 8:21:36

Ik heb dit ook niet gedaan... nog geen enkele van mijn vriendinnen trouwens. Als je geen tijd vindt, hoef je je daar geen zorgen om te maken hoor! Je kan nog altijd na jullie huwelijk je vriendinnen nog even uitnodigen voor een hapje en een drankje of zo als bedanking.. 2x feestje!! Geniet maar in de plaats van de aanloop naar je vrijgezellen .



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik6-7-2011 8:48:25

Hey,
Ik heb iedereen een groepsfoto van mijn vrijgezellen gegeven. Misschien is dat een idee?
groetjes

sofie



Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 9:37:58

Dat wordt zeker niet altijd gedaan. Heb één vrijgezelle meegemaakt waarbij de bruid op voorhand als opdracht had gekregen dat ze een gedicht moest schrijven met daarin een leuke herinnering over alle vriendinnen die mee gingen. Zij had als cadeautje voor iedereen dat gedicht mooi afgedrukt en in een leuk fotohoudertje gestoken. Op een andere vrijgezelle moest een bruid geld inzamelen met prullen te verkopen. Als ze boven een bepaald bedrag ging, mocht ze dat geld meenemen op huwelijksreis. Zij had nadien voor iedereen een mini-souveniertje bij van de reis. Maar dat waren de enige keren en ik heb ondertussen al een zestal vrijgezellefeestjes mee gedaan. Ik denk ook niet dat ik het ga doen, tenzij het in het kader van de vrijgezelle past...



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik6-7-2011 9:57:43

Hoi,

Ik heb dit niet gedaan. Van de vrijgezellen die ik heb meegemaakt was dit niet de gewoonte.

Als je het toch van plan bent is een foto(boekje) met foto's van de vrijgezelle zelf of van activiteiten die jullie samen hebben gedaan in het verlden wel leuk.
In onze vaste groep vriendinnen (die ik al kan van op de middelbare school) is het de gewoonte dat de bruid op haar huwelijksfeest een scrapbook krijgt met foto's van memorabele activiteiten en een tekstje van elke vriendin erbij met persoonlijke herinneringen. Zooooooooooo leuk om te lezen.

Groetjes

Evelien



Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 10:01:56

Bedankt allemaal! Vindt het idee van die foto en van dat gedichtje wel tof... maar dat is dan werk voor achteraf he!
:D
xxx



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik6-7-2011 10:19:01

Hoi,

Ik heb mlijn feestteam een kadertje gegeven met daarin een groepsfoto van mijn vrijgezellen, achteraan heb ik een enveloppe geplakt met daarin nog 2 andere foto's, zodat ze zelf een keuze kunnen maken!
Ook heb ik een klein kaartje gegeven om hun te bedanken!
Mijn man heeft zijn ploegje op een andere manier in de kijker gezet, op zijn vrijgezellen heeft hij 50 keer de vogeltjesdans moeten doen, dusss... wouden wij wel eens weten wat ze geleerd hebben, de mannen hebben dus de vogeltjesdans (in af en toe versnelde versie) mogen dansen



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-7-2011 10:45:57

Wij hebben dat ook niet gedaan. Van al de vrijgezellenavonden / -dagen dat ik heb meegemaakt, heb ik nog maar één keer 'iets' gekregen. Nl. bij een vriendin waarbij we een hele dag naar zee gingen. Aangezien we leerkrachten zijn, hadden we een soort van 'schoolreisje' gepland en moest ze voor 's middags ook een lunchpakket voorzien. Net zoals vroeger, had ze haar boterhammetjes met tiekenei mee (lol) en had zij zelf voor iedereen een surprise-eitje voorzien! Was wel dikke fun en paste in het thema.
Voor de rest voorzien de vriendinnen iets voor de vrijgezel en meestal krijgt de vrijgezel dan een aandenken: bv. een fotokader met een collage van de foto's of een foto-album of zo... Dit wordt dan meestal op de trouwdag overhandigd.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...