TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Esther
3-9-2011
|
5-7-2011 19:59:28
Hoi Vanessa!
Hier ook een 3 september-bruid! :-) Spannend hé :-)
Aangezien wij het redelijk simpel houden, zal mijn voorbereiding er misschien heel anders uitzien dan bij jullie... Maar ik wil gerust wat opsommen...
Hetgeen nu gedaan is:
- trouwjurk hangt klaar in de winkel (wordt aangepast)
- kostuum verloofde hebben we maar moet ook nog aangepast
- de uitnodigingen zijn vanaf vandaag de deur uit
- afspraak voor burgerlijk huwelijk ligt vast, moeten enkel nog gaan tekenen nu donderdag
- menu 's middags met familie ligt vast
- trouwvervoer is in orde
- zaal voor het avondfeest ligt vast, hier moeten we enkel nog wat dingen gaan bespreken
...
We doen waarschijnlijk geen bedankjes voor de avondgasten. Of we voor de ouders en getuigen iets gaan doen, weten we nog niet zeker...
Een kerkelijk huwelijk is er bij ons ook niet, dus daar kan ik je niets over vertellen :-)
Groetjes!
Esther
|
|
Chloë
3-9-2011
|
5-7-2011 21:22:33
Hier ook eentje :), het begint dichtbij te komen vind ik! Wat al gedaan is: - gemeentehuis enkel nog gaan de getuigen ed gaan doorgeven, moet ten laatste 2 weken voor de trouw, dus is nog niet hoogdringend - wij doen een ceremonie begeleid door vrijzinnige humanisten, is in onze trouwzaal, zijn nu alle sprekers en muzikanten wat aan het begeleiden in wat wij graag zouden willen, heb zelf al een poging gedaan tot een gelofte aan mn partner te schrijven... maar daar is nog vooral meeste werk aan - zaal ligt ook al vast, enkel nog een deel te betalen en drankbestelling doorgeven -traiteur voor intiem diner met broers, ouders, grootouders, getuigen ligt ook vast - ringen worden binnenkort geleverd, dus spannend afwachten - trouwkleed heb ik al, is door een klasje mode gemaakt en ligt te pronken bij mn ouders - kostuum verloofde gaan we huren en ligt ook al vast - bruidskindjes: kindje van getuige = ok, mijn eigen zoontje = bijna ok, hemdje al gevonden, gilettje in de maak, nu nog broekje - DJ: verzamelen liedjes en dat nog doorgeven - openingsdans gaan we iets speciaal doen, laten zingen en spelen door iemand, deze mensen zijn aan het oefenen - fotograaf en videograaf liggen vast - uitnodigingen al een deel gebracht, morgen de verre mensen op de bus - reis geboekt en voorschot betaald -hapjes, dessertenbuffet.... taken verdeeld wie hier aan gaat meewerken - bedankjes kindjes ok, alleen nog snoepjes erin en stickers erop - bedankje ouders gaan we zelf ineen knutselen moet nog gebeuren - bedankje getuigen zijn besteld - bedankje gasten wordt foto achteraf opgestuurd en ineens tegen dan ons nieuw adres erbij vermelden (verhuizen in november) - bedankje helpers moeten we nog verzinnen - plaatsaanduidingen naar zaal gaan we nog zelf maken in ons thema (= sprookjes) - bruidsboeket moet nog besteld worden, maar daar laat ik mij in verrassen, kan tot 3 weken voor de trouw, dus nog even tijd :) - meeste decoratie is aanwezig in huis al :), o.a. gastenboek, enveloppendoos moet allemaal nog wel gepersonaliseerd worden en in thema :) - afspraak proefkapsel + make - up is eind juli - tot 6 augustus nog wachten voor alle bevestigingen en dan tafelschikking ed maken in thema :) Dat is het in mijn voorbereidingsboekje dat ik kan vinden :) (beetje te georganiseerd hihi) Hopelijk heb je er iets aan en als ik iets mis, meld het mij dan ook maar! Chloë
|
|
ine
3-9-2011
|
6-7-2011 8:25:43
Hoi, hier ook een 3 Sep bruidje :-)
Dit is er bij mij al in orde:
- ringen (ga ze vandaag halen, jippie!)
- trouwkleed eerste pas 28 Juli
- kostuum en schoenen bruidegom
- mijn schoenen (in solden, jippie!)
- zaal ligt vast, enkel nog beslissen wat precies van eten gaat gegeven worden
- dj ligt vast
- broeder (van goede herder die viering in feestzaal gaat leiden) ligt vast
- muziektrio voor tijdens viering ligt vast
- vervoer ok
- fotograaf en locatie ok
- uitnodigingen zijn sinds vorige week de deur uit
- bedankjes doen we niet
- openingsdans gekozen
-proefkapsel/make-up 20 Juli
- bedankjes getuigen/ouders
nog te doen:
- boeket
- taxivervoer voor na feest terug naar huis te gaan
- broodjes voor smiddags met suite
- gastenboek
- tafelschikking
- tafeldecoratie
- tekenen op gemeentehuis
Denk dat het dat is tenzij ik nog dingen vergeten ben :-)
|
|
Elke
3-9-2011
|
6-7-2011 19:10:25
Hallo!
Hier nog een 3 september bruid!
Die ondertussen wel zenuwachtig aan't worden is!
Wat bij ons al in orde is:
Ringen (nog wel afhalen)
Mijn kleed: nog in de maak, morgen eerste pas
Kostuum vriend: gekocht, wordt nu aangepast Kledij bruidskindjes: enkel nog schoenen en mss nog iets extra Vervoer ligt vast
Uitnodigingen hopen we op het einde van de week te kunnen uitdelen Misdienst al voor de helft in orde , muziek nog kiezen Nog geen bedankingen!! Versiering zijn we nu nog mee bezig Kapsel nog plannen! Schoenen ook nog kopen! Lingerie van 't zelfde..
Sta dus mss nog wat achter!
Maar dat is om de spanning er in te houden!!
groetjes
en geniet er nog van!
|
|
vanessa
3-9-2011
|
6-7-2011 19:33:00
zo te zien zit ik al redelijk goed, alles is al geregeld behalve de bloemen voor in kerk,...
eerste pas heb ik in juli.
is zo spannend he
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|