Terug naar overzicht
Hoi Esther Wij hebben een doosje gekregen, maar toch heb ik een ringmandje met dekseltje gekocht omdat mijn dochtertje de ringen gaat dragen en dat is toch altijd schattiger dan een doosje hé. Stuur gewoon een mailtje of bel de juwelier een keer op. Ik vind dit niet stom hoor! Grtjs Sara
Hallo, Wij hebben onze ringen ook laten maken bij een ontwerpster. Wij kregen er een mooi, eenvoudig doosje bij. Wij hebben dit ook voor de ceremonie gebruikt. Ik zou even contact opnemen met de ontwerper om dit te vragen... Groetjes Annelies
Hoi Esther, Gewoon doen! Wij hebben onze ringen bij Sibel juweliers gekocht, maar ook daar krijg je zo een "standard doosje". Ik zou gewoon bellen en dit vragen. Als je daarbij uitlegt dat het is omdat je anders nu al op zoek gaat naar een alternatief, gaat dit niet stom overkomen hoor. Groetjes,Filipa
Hoi Wij hebben ook onze ringen laten maken bij een goudsmid en hebben deze ontvangen in een mooi (maar eerder standaard) doosje. Aangezien het doosje van goede kwamlteit is, leuk afgewerkt en we geen bruidskindjes hadden die de ringen zullen brengen hebben we het doorje gebruikt tijdens de viering. De getuige van mijn man heeft da gewoon meegenomen (en volwassen man met een ringkussentje leek ons nogal een dom zicht !) Gewoon informeren bij jullie smid. Groetjes
Ons doosje is ook heel mooi eigenlijk... een wit doosje met in gouden letters heel sierlijk de naam van de ontwerper geschreven. en als je het dan openschuift zijn er twee compartimentjes voor elke ring één. Als je er geen krijgt, mag je dat van ons gerust gebruiken hoor! Wij gebruiken het toch niet. Maar dat is dan wel voor na ons huwelijk. Ze liggen er momenteel in opgeborgen ;-)
Idd, gewoon vragen! Vragen staat vrij! En jij bent gerust: of er nu een doosje bij is of niet!
thx voor jullie lieve reacties!!! :-) xxx
@Esther : lieten jullie ze ook in Assebroek maken? Gewoon vragen dan! Zijn toch super vriendelijke mensen!
Hey Debbie, Nee, we lieten ze in Antwerpen maken... ;-)
@Debbie: Waar in assebroek heb je ze laten maken? Wij hebben nl onze trouwringen ook besteld in Assebroek.