Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geweldige trouwdag

  3-7-2011 23:20:56
Terwijl ik nu in t vliegtuig zit richting LA met mijn man zal ik mijn verslag eens typen. Na goed geslapen te hebben ben ik om 07.15 uur uit bed gegaan, het stond keihard te regenen en te onweren, maar ik had nog steeds goede hoop... 8 uur kwam de kapster die eerst mijn moeder gedaan heeft, ook de fotograaf was gearriveerd en niet veel later de visagiste. Na een uurtje in de stoel gezeten te hebben was mijn kapsel super en mijn make up was ook heeel mooi. Op t gemakje gaan omkleden, de familie kwam al aan en de zon scheen volop. Mijn ouders hadden de tuin helemaal leuk aangekleed. 10.30 Jochen kwam aanlopen met zijn ouders getuigen en ceremoniemeester. De bus paste niet in de straat. Ik zag vanuit de badkamer dat ie flink zenuwachtig was.... Hij belde aan en ik kwam de trap af, hij vond mijn jurk supermooi, hij had iets heel anders gedacht, hij zag er ook super uit. Bij mijn ouders hebben we lekker in de zon wat gegeten en gedronken en zijn dan met 50 man op de bus richting Gent gaan rijden. Wij zijn iets voor het stadhuis uitgestapt om met onze Vespa aan t stadhuis te komen. De Ceremonie was superleuk, ik met m'n vader samen naar voor op de muziek van " daar komt de brui" gespeeld door jochens nichtje op de viool. De schepen van Gent maakte er ook een gezellige bole van en de ceremoniemeester had ook een superleuke speech. De trouwkapel stond helemaal vol met familie en vrienden, ik denk wel meer dan 80. Bij buiten komst had mijn pa stiekem tortelduifjes geregeld, superlief. Deze hebben we opgelaten en daarna een heerlijkj ijsje gegeten! Wij zijn foto's gaan maken en de familie en getuigen hebben een rondvaart in de bootjes gedaan, ze vonden dit allemaal super!! Nadat iedereen al bij de feestlocatie was aangekomen, zijn wij met een speedboot gearriveerd, dit was echt heeel erg leuk!! Lekker aan de aperitief en om 20.00 stond de BBQ klaar. Dit was echt super super lekker. Lekker vlees en vis, superlekkere salades ed, iedereen vond het heerlijk! Na het eten stond er koffie klaar en cupcakes, ook deze waren super lekker!! Na een megaleuk filmpje van de vrienden hebben we buiten de wensbalonnen opgelaten, dit was geweldig, beetje eng af en toe maar wat een sfeer, buiten onder de balonnen onze openingsdans gedaan... We hadden ook heel de avond een flitspaal staan van partyflash, dat was ook echt superleuk, iedereen heeft erin gezeten! Tot in de late uurtjes gedanst, dj was super en daarna lekker naar huis... Een mooiere dag had ik echt niet kunnen wensen. Heb een paar foto's op Facebook gezet. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2230830457092.... Hoop dat t lukt Xxx

mariska
1-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1701


francis
6-7-2012
 Meld misbruik3-7-2011 23:30:16

van harten en geniet van de jullie reis

het is jammer dat de foto's het niet doen

gr francis



mariska
1-7-2011
 Meld misbruik3-7-2011 23:52:36

Gewoon op Facebook bij Mariska clarijs kijken http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2230830457092.... hoop dat ie nu lukt.... Xx



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 0:37:26

ik heb de foto'kes gezien ... zag er supper uit!! proficiat en geniet van de reis!!!



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik4-7-2011 7:40:27

Net de foto's even bekeken ; héééél leuk ! Je jurk, schoenen, bruidsboeket en de bloem in je haar vind ik echt heel origineel en de zon maakte de dag des te mooier, waarschijnlijk ! Bedankt voor het verslagje en de leuke foto's. Wij wensen jullie alvast een heerlijke toekomst samen .



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik4-7-2011 8:27:41

Mooie foto's, gelukkig scheen de zon buiten even mooi als in jullie harten!
Geniet van de wittebroodsweken, maar vooral van elkaar!
Proficiat!



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik4-7-2011 8:51:30

ik kom jullie even ne dikke proficiat toewensen , en jullie heel veel geluk toewensen ,
geniet van jullie huwelijksreis
spijtig genoeg lukt het me ni om jullie te bewonderen op de fotokes spijtig
maar ik wens jullie het beste toe
grtz nanske



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik4-7-2011 9:44:31

Proficiat

En geniet van jullie huwelijksreis!



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik4-7-2011 11:43:21

Proficiat! Foto's kunnen bekijken! Superleuk trouwkleedje! Geweldig zo kort!

Geniet van jullie huwelijksreis!



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik4-7-2011 13:12:27

Dikke proficiat! Geniet van de reis van elkaar!

Groetjes




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-7-2011 14:12:17

Waaaaaw! Supermooi!
Proficiat!!!



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 22:20:42

Héél mooi, wat een leuk kleedje!
Proficiat en geniet van jullie huwelijksreis!



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 18:32:43

hey mariska,

dikke proficiat & have fun in L.A.

2 vraagjes :

1/ ben je blij met je schoenen ? Zitten ze comfortabel ? ben nog aan het twijfelen of ik er zou durven laten maken of niet.

2/ waar vonden jullie die papieren geluksbrengers om op te laten ? Ik ken ze uit Thailand maar wist niet dat je die hier ook kon krijgen ??

groetjes
brenda



mariska
1-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 7:04:11

Hoi allemaal, Dank jullie wel! @ Brenda 1. Ben heel blij met mijn schoenen! Als ze niet goed zijn kan je ze terugsturen en krijg je je geld terug! 2. Die wensbalonnen heb je op verschillende plaatsen. Ik heb ze van feestwinkel.be in Oudenaarde. Maar er is ook n balonnenwinkel in St. Niklaas die ze verkoopt. Je kan op internet zoeken naar wensballon of ufoballon. Xx



Nathalie
14-10-2011
 Meld misbruik8-7-2011 13:34:24

Wauw, heb de foto's bekeken en vind je dag echt geslaagd. Allemaal heel originele ideeën. Jullie stralen als man en vrouw. Dikke proficiat!! Ik kijk alvast ook eens voor zo'n wensballonen :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...