TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Fredie
26-6-2010
|
3-7-2011 23:08:07
Bij paars zou ik een boeket kiezen waarin heel veel groen zit en hier en daar een toets wit...
|
|
Esther
3-9-2011
|
3-7-2011 23:09:55
Hey Lesley Ben even op de site gaan kijken... Het is natuurlijk zo dat smaken verschillen, maar ikzelf denk dat het redelijk opvalt dat het foam is. Persoonlijk denk ik dat de boeketten van houtenroosjes.nl dan mooier zijn... Maar zoals ik al zei: dat is een kwestie van smaak natuurlijk... Succes met het zoeken! Groetjes Esther
|
|
francis
6-7-2012
|
3-7-2011 23:50:01
hey die pagina je er in hebt gegevonden is een heel goede vriendelijk mensen en ze helpen je heel goed en vaak is het zo als je voor 1 uur bestel heb je het de volgde dag al in huis ( in Nederland dan) dus snel en betaalbaar. de prijzen klopten zo als je ze ziet in de btw al in. ik weet dit omdat ik zelf heel veel bij deze mensen bestel. en heb je een vraag dat mail je ze en meestal heb je een paar uur laten nog antwoord treug . dus goede servies ik ben zelf bloemist en de spullen die ze er verkopen zijn van goede kwaliteit ik zou voor de kleur groen of roze gaan en wat me parels gaan doen en lint maar dat is smaakt he mg francis
|
|
Annelies
7-8-2010
|
4-7-2011 10:30:16
Hallo, Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van bloemen in foam, maar dat is mijn mening... Je kan er uiteraard wel mooie boeketten mee maken, maar ik vind dat je het toch altijd wat ziet. Voor de kleur zou ik het bij jouw kleedje eerder wat sober houden en naar de groene en witte tinten gaan. Je zei dat je ook parels op je kleedje hebt, deze kan je misschien hier en daar wat laten terugkomen in je boeketje... Maar ik zou zeker niet voor paarse bloemen gaan... dat gaat alles heel zwaar maken vrees ik. Een fris, eenvoudig boeketje maakt het geheel af denk ik. Groetjes Annelies
|
|
Lesley
15-10-2011
|
|
|
Véronique
31-7-2009
|
4-7-2011 14:28:57
Het boeketje dat deze bruidsmeisjes vasthebben, vind ik ook wel mooi:

of:

|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|