Terug naar overzicht
Amai Sarah, ik vind dat je echt al veel hebt gedaan. Nu begin ik me al zorgen te maken-feestzaal-fotograaf-vervoer--kerk-gemeente-huwelijksreis-ceremoniemeester-kleed +juwelen . nog wel voor bontje zoeken of iets anders-schoenen maar wil nog een reservepaar-muziek Kerk-visagiste en kapster ligt vast. Alleen nog altijd geen idee wat voor haaracessoire. Ik ben ooit aan het misboekje begonnen, maar het weer ter zijde gelegd. Zal daar toch eens in moeten doorbijten peins ik.Ringen staan gepland op 27 augustus. Ik weet wat ik wil na veel opzoekingswerk; het is nu gewoon het order plaatsen.Uitnodigingen we hebben gekozen de welke, nu nog over de tekst brainstormen en laten overkomen. Leve etsyIn augustus -september staat zijn kostuum gepland.Kort samengevat je staat precies toch verder als mij ! Ik denk dat voor de bruidskindjes oktober zeker niet te laat is, maar heb nu wel niet zoveel ervaring met kinderkledij. Nog veel plezier
Hoi, Op deze site kan je een knop vinden "MIJN PLANNING" (naast the village). Als je deze planning volgt ben je al een heel eind op weg. Groetjes