Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winterbruidjes planning

1-7-2011 7:39:51
Dag bruidjes,

Gewoon eens om te checken of ik een beetje op schema sta. Wat hebben jullie allemaal al gedaan?
Zijn er dingen waar ik dringend werk van moet maken? Toen we pas verloofd waren heb ik enorm veel dingen geregeld waardoor alle mensen zeiden dat ik met alles VEEL te vroeg was. Maar nu begint iedereen zich vragen te stellen van is dit al in orde en dit? (vandaar de lichte paniek :))

Zijn ok:
-feestzaal
-fotograaf
-dj
-vervoer
-kerk (nog geen rode loper)
-uur staat vast en documenten zijn aangevraagd
-huwelijksreis
-bloemist is gekozen, in oktober pas de bloemen bespreken
-misboekje is in de maak
-ringen
-ceremoniemeester
-kleed
-uitnodigingen zijn bij ontwerpster

Wanneer zouden jullie om kleertjes voor de bruidskindjes gaan? Zou oktober te laat zijn?

Groetjes
Sarah

Sarah
17-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 557

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik1-7-2011 8:09:34

Amai Sarah, ik vind dat je echt al veel hebt gedaan. Nu begin ik me al zorgen te maken
-feestzaal
-fotograaf
-vervoer-
-kerk
-gemeente
-huwelijksreis
-ceremoniemeester
-kleed +juwelen . nog wel voor bontje zoeken of iets anders
-schoenen maar wil nog een reservepaar
-muziek Kerk
-visagiste en kapster ligt vast. Alleen nog altijd geen idee wat voor haaracessoire.

Ik ben ooit aan het misboekje begonnen, maar het weer ter zijde gelegd. Zal daar toch eens in moeten doorbijten peins ik.
Ringen staan gepland op 27 augustus. Ik weet wat ik wil na veel opzoekingswerk; het is nu gewoon het order plaatsen.
Uitnodigingen we hebben gekozen de welke, nu nog over de tekst brainstormen en laten overkomen. Leve etsy
In augustus -september staat zijn kostuum gepland.
Kort samengevat je staat precies toch verder als mij !

Ik denk dat voor de bruidskindjes oktober zeker niet te laat is, maar heb nu wel niet zoveel ervaring met kinderkledij.

Nog veel plezier

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik1-7-2011 9:09:02

Hoi,

Op deze site kan je een knop vinden "MIJN PLANNING" (naast the village). Als je deze planning volgt ben je al een heel eind op weg.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...