Terug naar overzicht
Ik ken het gevoel! Super toch!!
Je staat absoluut niet alleen!! Wij zijn pas begonnen met de voorbereidingen, maar ik word zelf ook helemaal gek van contentement en geluk van het idee dat mijn liefje mijn man gaat worden! Zalig toch, zo wegdromen over hoe het allemaal gaat zijn... En emo, zeker weten: mooie jurk? Traantjes. Lief tekstje voor de geloften? Traantjes. Schattig cadeautje voor de bruidskindjes? Inderdaad, traantjes ;-) Maar 't is zo genieten hè!
Ik kan me hier ook bij aanmelden Ik was al vrij emotioneel en mijn 2 zwangerschappen en bevallingen hebben het er alleen maar erger op gemaakt Maar sinds hij me ten huwelijk heeft gevraagd is het idd nog erger. Het gedacht dat we op ons 10-jarig samen zijn toch nog een extra dimensie aan onze relatie gaan geven doet me idd ook speciale gevoelens krijgen
Hoi Linde, Bij mij is het juist hetzelfde. Mijn schoonzus heeft mij gisteren zelfs gevraagd of ik misschien zwanger ben omdat ik zo emotioneel reageerde! Tja, als ik zwanger was had ik dat al verteld zeker? Dus nee ik ben niet zwanger... gewoon ontzettend blij dat ik mevrouw C. mag worden binnen dit en 3 weekjes... Geniet ervan!Filipa
hier hetzelfde gevoel... dromen van de dag en de voorbereidingen zijn zooo... plezant!!! ik geniet er echt van! elke dag zit ik er wel mee in mijn hoofd, elke dag doe ik er wel iets voor. gisteren bv. dag gaan winkelen met zus van mijn vriend die werd er soms gek van hoeveel ik er wel mee bezig ben! achja ... dat heet dan gelukkig zijn!!!