Terug naar overzicht
hey, mijn mama had al tege mij gezegd op de dag zelf, een kleine deo, e staaltje van mijn parfum,plakkertjes indien blaren op de voet, make up, paraplu (wit) en ook vochtige doekjes (voor als je op fotolocatie gaat, om het zand en de modder van je hakken te doen of voor andere dingen!). wij gaan voor onze ouders een uitnodiging extra laten maken en dat afgeven voor later eens te gaan eten voor de bedanking! en ik persoonlijk zou ook een immodium en een motillium meeneme. je weet nooit he van de stress! en ja u gastenboek meedoen voor op de feest! denk dat het zo wa is waar ik kan aandenken :) groetjes
Hey Chloë, Hier hetzelfde. De stress slaat toe... Al die kleine dingetjes nemen meer tijd in beslag dan ik dacht... Dus ja! Zie mijn item... Ik ben momenteel met die dingen bezig en ook met de bedankjes en cadeautjes voor de ouders. Wij zullen de ouders en getuige idd nadien meenemen om eens te gaan eten. Dat is altijd leuker, ook voor ons. Groetjes Sharon
Ja is een leuk idee dat etentje, ik ga denk ik een bonnenboekje maken met voor hen dan de keuze: etentje met ons, grote fotokader met trouwfoto naar keuze, klein foto-albumpje met verschillende foto's trouw ook naar keuze... Nog ideeën voor het bonnenboekje zijn welkom op chloeve@hotmail.com :) @Sharon: het zijn inderdaad die kleine dingen die toch wel stress bezorgen vind ik en heb geen idee hoeveel tijd het nog allemaal in beslag gaat nemen
Hey september-bruidjes, ik vind juist dat ik veel te rustig ben op dit moment... ik heb echt totaal geen stress... Misschien ook door het gevoel dat alles redelijk goed op schema zit. Al gedaan : gemeente vastgelegd en besproken kerk vastgelegd feestzaal vastgelegd en eerste afspraak rond uren en wensen (volgende afspraak begin augustus) uitnodigingen verstuurd (rekening houden met vakantie) dj gekozen fotograaf gekozen ringen gekozen misboekje gemaakt versiering inrit en receptie (is bij ons thuis) receptie besproken bruidsjurk is af (nog laatste pas) lingerie gekocht gastenboek gekocht schoenen gekocht en aan het inlopen kleren bruidskindjes Nog te doen huwelijkskaars kiezen bloemen en versiering kerk kennismakingsshoot met fotograaf schoenen bruidegom reispas aanvragen tafelkaartjes Denk dat ik zo ongeveer wel de meest balangrijke dingen opgesomd heb... :) Moesten er nog andere zijn... LET ME KNOW! :) xxx