Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress komt boven!

30-6-2011 9:20:50
Hoi allemaal,

Ik heb nog 64 dagen op de teller staan en ben bezig nu met alle 'kleinigheden' maar weet niet of ik aan alles gedacht heb. Waar denken jullie aan dat ik zeker niet mag vergeten? Kan ik eens zien wat ik over het hoofd heb gezien :)
Zit nog wel strop bij het kado voor onze ouders, wil iets orgineel en niet de vaak gebruikte fotokader...

Groetjes!

Chloë
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 378

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik30-6-2011 9:28:13

hey,

mijn mama had al tege mij gezegd op de dag zelf, een kleine deo, e staaltje van mijn parfum,plakkertjes indien blaren op de voet, make up, paraplu (wit) en ook vochtige doekjes (voor als je op fotolocatie gaat, om het zand en de modder van je hakken te doen of voor andere dingen!). wij gaan voor onze ouders een uitnodiging extra laten maken en dat afgeven voor later eens te gaan eten voor de bedanking! en ik persoonlijk zou ook een immodium en een motillium meeneme. je weet nooit he van de stress! en ja u gastenboek meedoen voor op de feest! denk dat het zo wa is waar ik kan aandenken :)

groetjes

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik30-6-2011 10:03:04

Hey Chloë,

Hier hetzelfde. De stress slaat toe... Al die kleine dingetjes nemen meer tijd in beslag dan ik dacht... Dus ja!
Zie mijn item... Ik ben momenteel met die dingen bezig en ook met de bedankjes en cadeautjes voor de ouders.
Wij zullen de ouders en getuige idd nadien meenemen om eens te gaan eten. Dat is altijd leuker, ook voor ons.

Groetjes
Sharon

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik30-6-2011 13:44:06

Ja is een leuk idee dat etentje, ik ga denk ik een bonnenboekje maken met voor hen dan de keuze: etentje met ons, grote fotokader met trouwfoto naar keuze, klein foto-albumpje met verschillende foto's trouw ook naar keuze...

Nog ideeën voor het bonnenboekje zijn welkom op chloeve@hotmail.com :)

@Sharon: het zijn inderdaad die kleine dingen die toch wel stress bezorgen vind ik en heb geen idee hoeveel tijd het nog allemaal in beslag gaat nemen

Tinne
2-9-2011
 Meld misbruik30-6-2011 15:49:04

Hey september-bruidjes,

ik vind juist dat ik veel te rustig ben op dit moment... ik heb echt totaal geen stress...
Misschien ook door het gevoel dat alles redelijk goed op schema zit.
Al gedaan :
gemeente vastgelegd en besproken
kerk vastgelegd
feestzaal vastgelegd en eerste afspraak rond uren en wensen (volgende afspraak begin augustus)
uitnodigingen verstuurd (rekening houden met vakantie)
dj gekozen
fotograaf gekozen
ringen gekozen
misboekje gemaakt
versiering inrit en receptie (is bij ons thuis)
receptie besproken
bruidsjurk is af (nog laatste pas)
lingerie gekocht
gastenboek gekocht
schoenen gekocht en aan het inlopen
kleren bruidskindjes

Nog te doen huwelijkskaars kiezen
bloemen en versiering kerk
kennismakingsshoot met fotograaf
schoenen bruidegom
reispas aanvragen
tafelkaartjes

Denk dat ik zo ongeveer wel de meest balangrijke dingen opgesomd heb... :)
Moesten er nog andere zijn... LET ME KNOW! :)

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...