TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carol
29-9-2012
|
30-6-2011 9:09:05
Hey Niki!!
wij trouwen ook voor de wet binnen 1 jaar (hier op de site kan je geen twee datums opschrijven... ) Spannend! :)
x
|
|
Jana
5-5-2012
|
30-6-2011 9:19:55
hey,
proficiat! ja wij ook net iets minder dan e jaar! maar o zo veel stress al zeg. :) tis heel spannend en ook heel veel te doen! ik verschiet er telkens van als ik hier op de site nog iets tegekom da ik denk van: oei da ook nog :) maar da komt wel allemaal slim. en een jaar is vlug voorbij!
groetjes xxx
|
|
Niki
30-6-2012
|
30-6-2011 9:39:34
Tis allemaal ZOO fijn om te doen hé, ni normaal.
Voor goe te zijn al té veel gedaan maar liever zo dan stressen (als ik er nu soms al aan denk, brr!)
Een jaar is inderdaad vlug voorbij! Toen we de datum prikten had ik nog eens geen besef dat onze trouwdag 3 dagen ná mijn 25ste verjaardag is :D tzal dan echt een drukke week worden!
Groetjes xxx
|
|
Melissa
30-6-2012
|
30-6-2011 10:37:19
Hey Niki
Voor ons ook nog exact 1 jaar, want wij trouwen op dezelfde dag als jullie! SPANNEND he! Wij hebben volgens mij ook al te veel vastgelegd, maar kom... liever alles op het gemakske dan op het einde nog volop stressen!
Wij trouwen ook een week na mijn vriends 25ste verjaardag! hihi :o)
Nog heel veel plezier met het aftellen!
Knuffel
Melissa
|
|
Niki
30-6-2012
|
30-6-2011 12:40:23
Hoi Melissa,
Jhaa véél liever NU dan stressen binnekort! SPANNEND! :-)
Wanneer ga jij voor een kleedje zien? Ik moet mij nog zo hard inhouden hé maar weet wel dat het beter is om nu nog te wachten op de nieuwe collectie.
Mijn verjaardag is dan woensdag 27/06 (25 jaar) en ben normaal vanaf dan ook thuis, dan kan ik nog veel last-minutes doen hé! :-). Dan is het echt aftellen naar 30/06!
Groetjes & jij ook nog veel plezier met plannen/aftellen/passen/vergelijken/...
xxx Niki
|
|
Ellen
30-6-2012
|
30-6-2011 13:41:15
Hier ook nog een jaartje! En op dit ogenblijk zouden we in de kerk zitten! Een regenvlaagje valt nu uit de lucht, zou volgend jaar niet zo erg zijn aangezien we dan binnen zitten. Vanmorgen was het mooi weer, dat ware ideaal voor de foto's!
Maar ja, het belangrijkste is, ongeacht het weer, dat wij dan trouwen hé!!!!
Nog veel plezier in de voorbereidingen en lekker verder aftellen naar 30 juni 2012 !!!
Woehoe !!
Groetjes
|
|
Laura
30-6-2012
|
30-6-2011 13:43:40
Hallo bruidjes,
Ook wij trouwen op 30 juni 2012. Exact nog 1 jaartje. Hier heb ik vandaag toch ook al kriebeltjes in mijn buik.
Wij hebben ook al redelijk veel vast leggen. En ik heb mijn trouwkleed wel al gekocht. Eind mei ben ik gaan passen bij Jagre in Antwerpen en daar heb ik dan mijn droomjurk gevonden.
Op dit moment heb ik ook wel het gevoel dat ik niet veel meer kan doen voor de trouw buiten wachten tot het dichterbij komt en natuurlijk ook wel sparen.
Groetjes laura
|
|
Niki
30-6-2012
|
30-6-2011 14:41:49
@ Ellen; Hier in Temse is het al heel de dag vrij mooi weer (af en toe eens een donkere wolk maar nog geen enkele druppel zien vallen!)
@ Laura; Heb ook bestwel kriebeltjes vandaag, gewoon omda je beseft dat het volgend jaar dezen dag ONZEN DAG is! :-) Met de trouwjurk wacht ik op de nieuwe collectie (hebben ze mij ook aangeraden). Ik kan ook ni veel meer doen buiten dan vanavond nog een afspraak met een zangeres voor onze huwelijksviering in de kerk. Nadien pas ten vroegste vanaf september naar de pastoor en oktober / november eindelijk het moment voor mijn kleed!! Nadien wéér wachten tot januari / februari...
Teksten voor misboekje heb ik ook al gevonden (is bijna klaar trouwens ) ik moet nog enkel een lezing en de liedjes invoeren (die heb ik al opzij staan in een mapje).
Onthou allemaal wel goed als je dingen opzoekt en opslaagt zie da je dit zéker op 2 of 3 verschillende locaties zet (Pc, USB, mail,...)
Groetjes Niki
|
|
Vicky
30-6-2012
|
30-6-2011 20:16:41
Hallo Niki!
Blijkbaar toch een drukke datum om te trouwen, die beruchte 30ste juni! Vond het vandaag ook spannend om te kijken naar de datum en te beseffen dat volgend jaar deze dag in het middelpunt staat!!!!
Jullie hebben blijkbaar allemaal al ZO veel geregeld! Ik ben VER achter! Ben al blij dat de fotograaf, zaal en dj vastligt!
Ik weet eigenlijk niet waar te beginnen, heb die lijst hier op de website al geraadpleegd om te weten wat ik wanneer zeker geregeld moet hebben!
Als jullie tips hebben (misboekjes, muziek kerkdienst, ...) wanneer ik het moet regelen, graag!!!
Nog veel plezier met plannen, regelen, beslissen, ....
Hopelijk tot schrijfs!
Fijn de avonturen van brides to be te lezen!!!
x
Vicky
|
|
jill
30-6-2012
|
30-6-2011 22:04:54
Bij ons is het ook exact nog 1 jaar en daar boven op zijn we vandaag 6 jaar samen, beter kan niet :) Niet te geloven dat het nog maar 1 jaar is, ik ben sinds maart verloofd en het is al super snel gegaan. Voor we het weten is het zover :) Onze dag :p Bij ons is de zaal, fotograaf en dj in orde, Deze zomer eens een kijkje gaan nemen voor mijn trouwjurk :) daar kijk ik echt naar uit :) Uitnodigingen daar hebben we nog tijd voor, mijn schoonvader werkt bij een drukkerij :)
De ringen hebben we ook nog tijd voor.. Ik wens al de bruidjes veel plezier met de voorbereidingen! grtjs Jill
|
|
Niki
30-6-2012
|
1-7-2011 8:51:17
@ Vicky
Volgende zaken liggen al vast;
- Uur kerk (12u)
- Uur gemeente (11u30)
- Feestzaal ('t Schaliënhuys)
- DJ (DB All Music)
- Ceremoniemeester (Kelly Servotte)
- Videograaf (Freddy Van De Cauter)
- Fotograaf (C-Photography)
- Trouwringen (Amici)
- Live muziek voor in de kerk
- Voorlopige gastenlijst
- Bruidskindjes
- Getuigen
- Fotolocaties (Bornem)
- Buffetkeuze (Warm & Koud + dessertbuffet)
- Idee voor bedankjes
- Idee voor kindjes aan de kerk
- Misboekje (nog enkele kleine dingetjes)
- Schoenen (zo'n mooie schoenen voor een prikje kunnen kopen, maar als het blijkt dat ze niet onder het kleed vn mijn dromen passen kan ik ze ook zo nog dragen)
Ik kan nu effe niets meer doen...
September: afspraak pastoor
Oktober/november: Afspraak trouwjurk (!!)
en dan vanaf januari eens zoeken naar uitnodigingen, naamkaartjes idee, gastenboek, huwelijkskaars, kledij voor mama & zus (zus = getuige), huwelijksreis boeken,...
Ondertussen ben ik ook een map aan het maken voor alles wat met trouwen te maken heeft te verzamelen én de vrijgezellen van een vriendin (die 02/06/2012 trouwt!) mee in elkaar te steken.
Als ik mijn lijstje zie, toch wel blij dat er al zóveel gedaan is! Beter té vroeg, dan té laat!
Groetjes Niki
|
|
Vicky
30-6-2012
|
1-7-2011 20:17:32
Niki,
Bedankt voor het lijstje! Blijkbaar heb ik toch al meer in orde dan ik dacht!
*Uur kerk: denken 12 u - 13 u
* Uur gemeente: 11 u (ga daar maandag eens voor kijken)
* Feestzaal ok
* Dj (Nico) ok
* Fotograaf (CKfotografie) ok
* Voorlopige gastenlijst ok
* Bruidskindjes ok (mijn broer zijn 2 dochters van dan 6 en 4 jaar)
* Getuigen ok (onze broers)
* Fotolocatie ok (we wonen op de boerenbuiten, ideaal voor ons voor foto's)
* eten (zijn we ook bijna uit)
* Idee voor bedankjes ok (we dachten aan chocolaatjes van www.bedankjes.nl)
Ok mijn lijstje is dus ook al een beetje langer dan ik verwacht had 
Als je nog iets dringends weet, hou me op de hoogte hé!
Ahja voor een huwelijkskaars heb ik ook al zitten zoeken, maar nog niets naar mijn zin gevonden!
Groetjes
Vicky
|
|
nele
|
8-7-2011 8:02:59
amai dames :-)
ik ben dit jaar op 1 april ten huwelijk gevraagd..
wij trouwen alleen voor de wet op 30 september dit jaar!!
en bijna alles is geregeld : datum om vrijgezel te vieren, zaal, en menu is gekozen, we hebben allebei onze trouwkledij, vervoer is geregeld, getuigen en uitnodigingen zijn klaar..juist nog bedankkaartjes, huwelijksreis nog boeken, fotograaf is een vriend die dit in vrije tijd graag doet..
jullie hoeven zeker niet te stressen, als het bij ons zo vlot verloopt zal dat bij jullie ook zo zijn en jullie hebben nog een jaar!!
succes ermee!! groetjes
|
|
nele
|
8-7-2011 8:03:34
ahja en de deejay is ook al inorde :-)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|