Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging - kadotip

  21-5-2006 22:03:35
Hey iedereen,

wij zijn momenteel bezig met de tekst van onze uitnodiging samen te stellen. Aangezien wij al een tijdje samenwonen zouden wij het liefst geld vragen, meer bepaald voor onze huwelijksreis.
Mijn toekomstige is aan het rijmen geslagen en kwam met het volgende op de proppen:
"Aan zij die in onze gedachten willen zijn tijdens onze huwelijksreis, geven wij graag ons rekeningnummer prijs".

Ik wil het toch nog even voorleggen aan jullie, wat vinden jullie hiervan? Komt het niet te grof over?

groetjes,
Katleen

Katleen
25-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1881


Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik21-5-2006 23:22:41

hey..
Ik denk 't nie.. Alé, ik persoonlijk vind 'n rekeningnr 'n beetje onpersoonlijk, maar das mijn mening hè.. Wij hebben: als je ons met iets wilt verrassen, hopen wij dat dit in een envelopje zal passen

Wendy
05/08/06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik22-5-2006 7:27:25

Hey,

neen, ik vind het een leuk rijmpje en zeker niet grof. Wij vragen trouwens ook centjes en zetten ons rekeningnummmer erbij...

Groetjes,
Lieve



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik22-5-2006 12:15:56

Ik zou het korter houden, en simpelweg: "voor onze huwelijksreis naar...: rekeningnummer"

groetjes
Katrien
30-9-2006



ann
21-1-2007
 Meld misbruik22-5-2006 12:34:41

op deze site was ook al te lezen: huwlijkslijst bij "dexia" en dan rek nr.
Dat vond ik ook een leuke!



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik22-5-2006 21:59:07

Wij hebben het volgende:

Een huwelijkslijst vol met geschenken kunnen we voor jullie niet bedenken.
Bloemetjes zouden niet misstaan maar verwelken als we op huwelijksreis gaan.

Het enige dat ons hindert is dat ons spaargeld is verminderd dus mocht u
ons iets willen schenken dan mag u aan een centje of aan onze bankrekening
denken.

Maar waar u ons het meest mee verblijdt, is wel uw aanwezigheid.



els

 Meld misbruik23-5-2006 14:54:36

Wij hebben :

Bloemen en planten hebben we bij de vleet
En ons huisje is al aangekleed.
Er is nog werk aan ons terras
Daarvoor komen centjes wel van pas.
We dromen van een verre huwelijksreis
Naar een exotisch paradijs
Dus als u ons wat wil schenken
Dan weet u waaraan wij denken ..... (rekeningnummer)

Groetjes,

Els
290706



Charlotte
1-5-2009
 Meld misbruik22-10-2007 12:07:34

hallo, Ik vind het een beetje heel direct.
Een vriend van ons heeft dit gebruikt:
Een centje is fijn,
maar we zijn pas rijk als jullie allen aanwezig zijn.
Als je nog ideeen hebt, wil je ze laten weten? Ik kan moeilijk hetzelfde gebruiken als wat op de uitnodging stond van onze vrienden...
Groetjes en bedankt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info