Terug naar overzicht
Bedankt voor jullie lieve attenties,een cadeautje, een lief woordje, een kaart... Ook al kan je er die dag niet zijn, weet dat je erbij bent in ons hart! Ik weet het niet, verder geraak ik ook niet... maar tis al een begin... :-)
Merci! al heel tof!!! zeker bruikbaar of om eventueel op verder te bouwen...
Hey, Ik zou wachten tot na de trouw om deze mensen te bedanken. Kan je met een foto werken waarin jullie in jullie trouwkledij staan. Is wel leuker voor de mensen en dan zien ze ook hoe mooi jullie eruit zagen op jullie huwelijksdag. het tekstje van Filipa is wel heel mooi. groetjes sofie
De kaart is heel mooi vind ik Ik had ergens hier op de site dit gedichtje al gevonden, heb ik direct opgeslagen omdat ik het wel leuk vond: Bedankt!Voor de bloemen en de plantjesvoor de kusjes en de handjesvoor de kaarten en de geschenkenen de duizend goede wenken:*trouwdatum* was voor ons grandioos! Bedankt!Voor de bloemen en de plantjesvoor de kusjes en de handjesvoor de geschenken en je lach.Het was een wondermooie dag! Maar mss voor jou niet toepasselijk vermits je de mensen niet hebt gezien?Dat maakt het wel moeilijker om een gedichtje te vinden natuurlijk
Dit kaartje is klein, maar onze dankbaarheid is groot Ik ben er sprakeloos van en ik ben zeer in mijn nopjes en dat is jouw schuld! Ik weet niet hoe ik je moet bedanken vandaar deze kaart Heel fijne herinneringen hebben wij aan onze trouwdag en daar hebben jullie voor gezorgd!Hartelijk bedankt voor de mooie wensen en geschenken! Een kleine herinnering aan deze bijzondere dag! Jullie belangstelling was hartverwarmend
Die onderste heb ik gevonden door even te googlen Mss zit er wel iets bruikbaar tussen, veel succes!
Mijn bescheiden mening: ik zou ook wachten tot na de trouw met deze bedankjes... Een foto van op die dag zegt nog altijd meer dan een foto van 'ervoor'... :)
Bedankt allemaal! Hier zijn we zeker al heel wat mee!!!! :D
Ik ga ze ook in het algemeen na de trouw naar iedereen sturen.Zodat we een mooie foto van ons huwelijk als aandenken kunnen geven Maar ik vind het concept van je kaart wel heel mooi Sarah, dus mss die aanpassen met foto's van de dag?
Ik zit vooral met het probleem dat je met de kaartjes met uw trouwfoto er meestal bijzet "Bedankt dat je erbij was" ofzo... en die zijn er niet bij he
Ik wilde eerst geen bedank foto rondsturen, maar nu achteraf hebben we toch veel gekregen van mensen die er niet bij konden zijn. Daarom heeft onze fotograaf alvast met wat foto's (die we verder nog niet hebben gezien) een opzet voor een bedankkaart gemaakt. Wij hebben gekozen voor de tekst: Bedankt voor uw lieve wensen. Op de achterkant zullen we dan bij sommigen nog een persoonlijk tekst erbij zetten. Deze zin vonden wij het meest algemeen en omvatte iedereen naar wie wij hem willen sturen. Dit is de kaart die we gaan versturen: http://www.mijnalbum.nl/Foto-C7UZ8YLH.jpg
@Leontine: heel mooi! Is ook wel heel leuk zo'n persoonlijke tekst voor iedereen. @Sarah: kan je geen 2 versies maken als je echt met een gedichtje wilt werken? Vermits je zei dat er toch wel wat mensen zijn dat niet komen, lijkt het me wel te doen om 2 versies te maken.
Wij hadden ook op de voorkant gewoon 'bedankt' en aangezien het postkaartjes waren, schreef ik zelf bij iedereen waarvoor ze 'bedankt' waren. Ok, véél werk, maar zelfs nu nog (bijna 2 jaar na datum) zie ik onze kaart soms nog op kasten en aan prikborden van vrienden en familie prijken. Dan is die moeite niet voor niks!