Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanken van mensen die niet komen

29-6-2011 13:11:59
Wij hebben nogal veel mensen die niet komen, maar toch een bijdrage hebben gestort. Nu hebben we besloten om nog voor ons huwelijk, toch een bedankkaartje te sturen naar deze mensen met een leuke foto van ons.
We willen er natuurlijk ook een tekstje op schrijven. Maar mijn put vol inspiratie is halfleeg... ik geraak niet verder dan:

" Bedankt .."

Help?

Kan je ook eens zeggen wat je ervan vindt??? ben er nogal onzeker over :s
http://www.flickr.com/photos/64605490@N02/5883712937/
Groetjes,
Sarah

Sarah
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 972

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 13:20:00

Bedankt voor jullie lieve attenties,
een cadeautje, een lief woordje, een kaart...
Ook al kan je er die dag niet zijn,
weet dat je erbij bent in ons hart!

Ik weet het niet, verder geraak ik ook niet... maar tis al een begin... :-)

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 13:38:44

Merci! al heel tof!!! zeker bruikbaar of om eventueel op verder te bouwen...

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik29-6-2011 13:42:11

Hey,

Ik zou wachten tot na de trouw om deze mensen te bedanken. Kan je met een foto werken waarin jullie in jullie trouwkledij staan. Is wel leuker voor de mensen en dan zien ze ook hoe mooi jullie eruit zagen op jullie huwelijksdag.

het tekstje van Filipa is wel heel mooi.

groetjes

sofie

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik29-6-2011 13:43:13

De kaart is heel mooi vind ik

Ik had ergens hier op de site dit gedichtje al gevonden, heb ik direct opgeslagen omdat ik het wel leuk vond:

Bedankt!
Voor de bloemen en de plantjes
voor de kusjes en de handjes
voor de kaarten en de geschenken
en de duizend goede wenken:
*trouwdatum* was voor ons grandioos!

Bedankt!
Voor de bloemen en de plantjes
voor de kusjes en de handjes
voor de geschenken en je lach.
Het was een wondermooie dag!

Maar mss voor jou niet toepasselijk vermits je de mensen niet hebt gezien?
Dat maakt het wel moeilijker om een gedichtje te vinden natuurlijk

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik29-6-2011 13:53:29

Dit kaartje is klein, maar onze dankbaarheid is groot

Ik ben er sprakeloos van en ik ben zeer in mijn nopjes en dat is jouw schuld!
Ik weet niet hoe ik je moet bedanken vandaar deze kaart

Heel fijne herinneringen hebben wij aan onze trouwdag en daar hebben jullie voor gezorgd!
Hartelijk bedankt voor de mooie wensen en geschenken!

Een kleine herinnering
aan deze bijzondere dag!

Jullie belangstelling

was hartverwarmend

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik29-6-2011 13:58:19

Die onderste heb ik gevonden door even te googlen
Mss zit er wel iets bruikbaar tussen, veel succes!

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik29-6-2011 13:59:58

Mijn bescheiden mening: ik zou ook wachten tot na de trouw met deze bedankjes... Een foto van op die dag zegt nog altijd meer dan een foto van 'ervoor'... :)

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 14:00:25

Bedankt allemaal! Hier zijn we zeker al heel wat mee!!!! :D

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik29-6-2011 14:28:54

Ik ga ze ook in het algemeen na de trouw naar iedereen sturen.
Zodat we een mooie foto van ons huwelijk als aandenken kunnen geven
Maar ik vind het concept van je kaart wel heel mooi Sarah, dus mss die aanpassen met foto's van de dag?

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 14:56:58

Ik zit vooral met het probleem dat je met de kaartjes met uw trouwfoto er meestal bijzet "Bedankt dat je erbij was" ofzo... en die zijn er niet bij he

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik29-6-2011 15:01:42

Ik wilde eerst geen bedank foto rondsturen, maar nu achteraf hebben we toch veel gekregen van mensen die er niet bij konden zijn. Daarom heeft onze fotograaf alvast met wat foto's (die we verder nog niet hebben gezien) een opzet voor een bedankkaart gemaakt. Wij hebben gekozen voor de tekst: Bedankt voor uw lieve wensen.
Op de achterkant zullen we dan bij sommigen nog een persoonlijk tekst erbij zetten. Deze zin vonden wij het meest algemeen en omvatte iedereen naar wie wij hem willen sturen.

Dit is de kaart die we gaan versturen: http://www.mijnalbum.nl/Foto-C7UZ8YLH.jpg

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik29-6-2011 15:26:47

@Leontine: heel mooi! Is ook wel heel leuk zo'n persoonlijke tekst voor iedereen.

@Sarah: kan je geen 2 versies maken als je echt met een gedichtje wilt werken? Vermits je zei dat er toch wel wat mensen zijn dat niet komen, lijkt het me wel te doen om 2 versies te maken.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-6-2011 18:51:03

Wij hadden ook op de voorkant gewoon 'bedankt' en aangezien het postkaartjes waren, schreef ik zelf bij iedereen waarvoor ze 'bedankt' waren. Ok, véél werk, maar zelfs nu nog (bijna 2 jaar na datum) zie ik onze kaart soms nog op kasten en aan prikborden van vrienden en familie prijken. Dan is die moeite niet voor niks!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...