Terug naar overzicht
Hoi Mieke Ik geef ook vaak workshops make-up en manicure voor vrijgezellen, en ik zie toch vaak dat de kosten worden verdeeld over de vriendinnen. Zelden dat 1 persoon alles betaalt. GroetjesJessica
Bij ons worden vrijgezellenavonden altijd gedeeld door het aantal personen die meegaan. De toekomstige bruid hoeft niets te betalen.
Hey, Ben onlangs naar een vrijgezellen feestje geweest en toen betaalde iedereen een klein beetje meer zodat het de activiteit en de drank van de toekomstige bruid kon bekostigt worden.... was zeer goed geregeld. Wij gaven geloof ik elk 5euro extra maar met 20 personen kom je dan al snel aan 100 euro... Veel groetjes Ellen
ja idd de bruid betaald niet me goede vriendin gaan het regelen ben ben benieuw ( had had het al over een kippen pak nou hoop dat het niet zo war als vandaag is dan francis
Hoi Wij doen dat meestal zo.We delen alle kosten gewoon door het aantal vriendinnen die er zijn.Wel een tip. Als je een work shop wilt doen, kan je een héél leuke gratis doen viahttp://www.nl.nivea.be/Advies-Tips/ext/fr-nl-BE/Make-up... Er komt een mevrouw je schmink tips geven en leert je ook hoe je je fatsoenlijk moet schminken. Dit duurt ongeveer 2,5 uur.Het was echt een aanrader!
Hoi Wij zijn pas op vrijgezellen van mijn schoonzus geweest. Ik was de organisator. We legden met z'n allen een pot uit...iedereen deed een bijdrage van 50 euro (behalve de bruid). Hiermee konden we het eten van onszelf en de bruid mee betalen en hadden zelfs nog een 80-tal euro over. We waren met z'n 11-en! Dan hebben we haar verschillende opdrachtjes laten doen om de pot de vergroten (ze heeft zo'n goeie 65 euro ingezameld en tegelijkertijd heeft dit hilarische momenten opgeleverd...van de 80 euro dat over was van de pot + haar ingezameld bedrag hebben we dan heel de avond van gedronken (uitgeweest tot 4u 's nachts...OK er was nen hele vriendelijke man die ons ook nog regelmatig getrakteerd heeft (ons ALLEMAAL...die had geld te veel denk ik...maar hij heeft er wel de avond van z'n leven opzitten met al die vrouwen rond hem heen). Er is zelfs nog wat geld over waarvan ik de gemaakte onkosten kan betalen + om daarvan nog een cadeautje te kopen dat we op het trouwfeest zelf zullen afgeven. De bruid heeft dus niets moeten betalen en de kosten zijn netjes verdeeld over ons allemaal. Lieve groetjes en veel plezier met jullie vrijgezellenavonden!!
Hoi, ik heb zaterdag mijn vrijgezelle en ik moet niets betalen. De vriendinnen leggen 50€ uit in een pot en zo gaan we eten en iets drinken achteraf. Ben wel van plan om er toch ook ene te geven of iets speciaal te doen voor hen maar kijk er heel hard naar uit :-)) Succes met de voorbereidingen!
Wij leggen ook meestal een pot uit. De bride-to-be betaalt uiteraard niks! Met wat overschiet in de pot, hebben we al enkele keren een album gemaakt van de foto's van de vrijgezellenavond en die wordt dan op de trouwdag overhandigd. Ofwel wordt alles opnieuw verdeeld...
Oh ja, en wat de bride-to-be verzamelt tijdens haar opdrachtjes, is meestal een zakcentje voor zichzelf! Dit komt bij ons niet in de pot terecht...
Ik mocht niks betalen op mijn activiteit en mocht niks betalen voor het eten en drinken de hele dag!!!! Uiteraard hebben ze een pot gelegd en ik kreeg die toegestopt zodat ik alles moest betalen met hunne pot.. aangezien ik het hou om op ander mans kosten te eten en drinken e.d. heb ik zonder dat iemand het weet 40 euro van mezelf in de pot geduwd Tja, is heel leuk en aardig dat je niks hoeft te betalen maar ik voelde me er niet goed bij!!!!
Ik had mijn vrijgezellen 2 weken geleden en ik hoefde ook niets te betalen. Iedereen die mee was legde een pot voor drank en bowling, daarna betaalde ieder zijn eigen eten en voor mijn eten moest ik geld bijeen rapen door kitkats te verkopen en dat is goed gelukt :D Verloofde en ik hebben zelfs de rest van de pot gehad (overschot) en dat was goed voor ongeveer 50 euro! Veel plezier! X
Bedankt voor jullie reacties! Ik weet dat ik er nog wat vroeg mee ben, maar die vraag spookte echt al een hele tijd door mijn hoofd! Het komt er dus op neer dat de bruid niets betaald en de rest alles voor zichzelf een deel van de bruid betaald. @Jessica: Ik heb op jouw site gezien dat jij niet zo ver van mij zit, ik woon namelijk in Berlaar. Maar ik vind nergens op je site prijzen voor zulke workshops. Zou je mij hierover wat meer info kunne bezorgen? Het is wat vroeg maar ik heb echt geen idee hoeveel zoiets zou kunne kosten.
Ik heb niets moeten betalen met de vrijgezellen. Alle vriendinnen legden samen om ook dat van mij te betalen. Ik moest wel opdrachten doen en dat geld kwam mee in de pot. Uiteindelijk goed verdiend en heb ik op mijn trouwdag nog een bon twv 100 euro gekregen om naar een schoonheidssalon te gaan!
Mijn getuige heeft mijn vrijgezellen (met team-bride) georganiseerd. Iedereen van de aanwezige (excl bruid) heeft een bijdrage gedaan in de pot(iedereen betaalde een deel van de bruid). Wij deden o a een workshop juwelenmaken en dat materiaal betaalde ieder voor zichtzelf (weer excl bruid) zodat je niet betaalde voor een anders zn materiaal of iemand "winst zou doen. Dit vond ik zeer goed gevonden en eerlijk tov de aanwezigen. Ik heb (god-zij-dank) geen opdrachtjes meoten doen dus geen extra inbreng in de pot maar op de dag van ons feest heb ik van de aanwezigen van "team bride" een leuk scrapbook gekregen met foto's van de de vrijgezellendag.