Terug naar overzicht
Ik zou bezuinigen op iets anders... Als dit echt de trouwring is die je wilt dan zou ik hem zeker nemen! Je draagt hem tenslotte ook elke dag... en dan kan je er elke dag naar kijken en van genieten :-) Het gaat zeker zijn geld waard zijn! Groetjes, Jili
Als je denkt dat dit de ring is moet je er voor gaan, en dan eventueel wat bezuinigen op iets anders, zoals Jili zei: je moet er elke dag naar kijken, anders ga je misschien spijt hebben. Natuurlijk is het jou keuze hé, wij gaan binnen twee weken ook naar trouwringetjes kijken. Succes Groetjes.
Als er nu één ding is aan je huwelijk dat echt lang meegaat, dan is het toch wel je ring (en je echtgenoot ook natuurlijk ). Quasi al de rest is voor een dag: de jurk, de bloemen, vervoer, het feest, ... Maar die ring blijft en draag je hopelijk de rest van je leven. Overloop je budget en kijk waar je wel kan besparen. Maar als die ring je droom is, zou ik er voor gaan.
mijn trouwring kost 1475 euro (+ gravering) die van mijn verloofde 600, wij hebben op andere zaken bespaart omdat we deze ons hele leven zullen dragen
Als jij het een mooie ring vind en je wil die dan moet je dat gewoon doen, je trouwt tenslotte maar één keer! Onze ringen waren niet zo duur. wij zijn onze ringen in Engeland gaan bestellen :-) kwestie van eens iets anders te doen :-)
Wij hadden enkele mooie ringen gezien en hebben zelf een ontwerp gemaakt (gebaseerd op enkele mooie exemplaren) en laten maken in samenspraak bij een goudsmid (Ilse Verbruggen) en daar lag de prijs voor onze ringen per paar al meer dan 500 EUR goedkoper. We hebben ons redelijk kunnen houden aan het budget op deze manier.
Hey!Ik vind dit eerlijk gezegd geen extreem hoge prijs hoor, een aantal mensen die ik ken & reeds getrouwd zijn betalen (voor de vrouwenring!) ook rond deze prijs...!Hopelijk zijn er dan wel een aantal steentjes bij??? :-)))Ik zou er niet op beknabbelen maar dat moet je zelf kiezen he? xxxx
Evelien, Daar heb ik ook al aangedacht. Met het ontwerp (een foto) ervan naar een andere juwelier gaan zodat deze het kan namaken. Zou het echt in prijs schelen? Linde
Voor mij is de ring héél belangrijk. De ring van mij en mijn parnter kosten samen 3500€. De ring is het enige waar je als koppel achteraf nog iets tastbaars aan hebt! Natuurlijk moet je zien of dit in het totaal plaatje past hé.Ikzelf had mij voorgenomen om max. 2000€ uit te geven aan beide ringen samen, maar toen ik mijn ring zag was ik verkocht (en deze kost al meer dan 2000€). Heb er nog geen spijt van, kijk er naar uit om hem binnen 2 wkn op te halen!
Hoi Ik vind dat de prijs nog reuze goed meevalt hoor! Mijn trouwring kost nog meer en ik heb de steentjes zelf aangeleverd. Maar wij hadden op voorhand gezegd er zijn twee dingen waar we niet op besparen dat zijn onze ringen en mijn kleed. En dan nog, als ik nu moest besparen op mijn kleed om nog een duurdere ring te kopen had ik dat met plezier gedaan, tenslotte draag je de ring voor de rest van je leven!!Dus één gouden tip, niet besparen op je ring. Je zou er achteraf alleen maar spijt van hebben! Mss heb je nog wat oud goud waarmee je kan betalen of mss iemand in de familie ofzo. Ik heb zo een mooi bedragje bij elkaar gekregen. Grtjs Sara
Hallo, Het enige waar wij niet naar de prijs hebben gekeken is bij de ringen en het fotoalbum (en een beetje de kleding). Dit zijn de dingen die je nog hebt na de dag zelf. Vooral de ringen vond ik belangrijk, deze ga je (normaal) de rest van je leven iedere dag dragen. Persoonlijk zou ik er schrik voor hebben dat ik spijt zou krijgen als ik voor een andere ring zou kiezen als dé droomring.... Als het een troost kan zijn vind ik de prijs nog niet overdreven duur, ik heb hem natuurlijk niet gezien.... maar als ik het vergelijk met mijn ring zit je nog iets goedkoper. Kan je hem nergens laten namaken? Dit komt misschien goedkoper uit en dan kan je oud goud binnenbrengen. Wij hebben dit ook zo gedaan en hebben enkel het maakloon en de steentjes moeten betalen. Ik weet niet van waar jullie zijn, maar wij hebben onze ringen laten maken bij Diane Pacholski in Wimmertingen (Hasselt), qua prijs valt ze echt mee en ze maakt de ring zoals jullie hem graag zien! GroetjesAnnelies
Ga eens met een foto ervan naar Fede Di Oro. Die kunnen normaalgezien alles namaken voor een veel lagere prijs. Dan heb je misschien toch de ring van je dromen en ook bespaard!Veel succes
Ga met je ontwerp eens naar een goudsmid? (dit is niet hetzelfde dan een juwelier hé) Deze zijn idd stukken goedkoper!
Onze ringen zijn besteld bij Sofie Denys.Wij hebben handgemaakte ringen voor 350 euro per set. Dit jaar is zij opgeslagen naar 450 euro per set wat nog niet veel is. Anders kan je met een foto van de ring die je wilt eens langsgaan bij haar.