Terug naar overzicht
Wij zetten in ieder geval de wegwerp toestelletjes, gekocht bij Action, met flits, getest en goed bevonden -)Wij gaan ze ook nummeren volgens de tafelnummer, soms verneem je dat ze 'verdwijnen', dan weten we ook aan welke tafel-)
Hey Tinneke, ik zou persoonlijk niet voor wegwerpcameras gaan. De feestcameraadjes zijn een mooi alternatief http://www.defeestcameraadjes.be/ (voor contact mailen naar info@depraatpaal.be). Dat is een leuk alternatief voor wegwerpcameras. Meestal heb je met wegwerpcameras amper mooie fotos. Bij die feestkameraadjes kan je kiezen tussen fototoestellen en cameras (allemaal digitaal) die heel gebruiksvriendelijk zijn. Achteraf krijg je (wij hadden dat binnen de week) op cd alle fotos die getrokken zijn. Deze kan je dan op facebook zetten of af laten maken met foto.com en dergelijke. groetjes,Kirsten
dat was mijn volgende vraag: waar vind je die dingen tegen een goede prijs...?Merci Jeff!
Jeff, dat is een geweldig idee! Wij gaan ook voor de fototoestellen gaan. Bij een vorig feestje waren er ook verdwenen! Nummeren is de boodschap . Tinneke, in het slechtste geval komen er niet veel goede foto's uit maar dat kan je nooit op voorhand weten. Wij wagen het er in ieder geval ook op! Linde
Hey Ki, Dat ziet er idd super uit, maar wij zitten met 12 tafels, dat is 3*€150, dat is wat duur voor ons ;-s
@ Tinneke: wij hebben aan een aantal mensen zo'n kameraadje gegeven... Wij hadden 1 aan mijn familie gegeven, 1 aan zijn familie, 1 aan vrienden en dan 1 aan schoonzus. We hadden daar heel mooie resultaten van en eigenlijk 4 keer een andere blik op ons trouwfeest. De fotokameraadjes zijn ook doorgegeven. Wij hadden het aan die 4 mensen gegevne met de vraag om veel fotootjes te trekken en dat ze gerust andere mensen ook mochten laten trekken en dat we ze gewoon op het einde van de avond terugwouden. We waren er in ieder geval geen tevreden over.(Vrienden van ons hadden wegwerpfototoestelletjes en waren daar heel ontgoocheld over...)
Hey, Op het laatste huwelijk dat ik geweest ben waren er ook enkele wegwerpfototoestelletjes aanwezig, niet op elke tafel..... En voor we aan tafel gingen werd er gevraagd of we deze wouden rond geven en enkele foto's wouden trekken (er was ca. 400 man op het feest). Kheb het resultaat nog niet gezien, maar iedereen was zeer enthousiast. Groetjes Ellen
@Jeff: waar is er ergens een action? Kan die winkel niet vinden op internet ;-s Groetjes, Tinneke
Wij hebben ook wegwerpcameraatjes overwogen maar de kwaliteit te min bevonden. Wij hebben gewoon aan enkele vrienden en familieleden (die niet tot de suite behoren) gevraagd om foto's te nemen met hun eigen digitale camera en daar hebben we af en toe al leuke resultaten van gezien (en de 2/3de van de foto's is zelfs nog niet binnen). De kwaliteit is een heel stuk beter dan bij wegwerpcamera's en je hebt ze digitaal.
http://www.action.be/
Mijn zus had dit ook gedaan en toen wij afkwamen met dit 'idee' heeft ze het ons afgeraden! Blijkbaar hadden hun op elke camera minstens een 5-tal foto's van hun openingsdans (deze werd al digitaal gefotografeerd) Ook waren er redelijk veel dezelfde mislukte foto's... De toestellen zijn niet zo duur, het afdrukken daarentegen, daar kan de prijs behoorlijk oplopen! Misschien kan je vragen aan iemand van elke tafel om een digitaal toestel mee te nemen?
Ik ga mee met Leen... ze zijn misschien niet zo duur van aankoop, maar kwaliteit is ook maar afwachten en ontwikkelen loopt toch op (van vriendin gehoord die op eigen feest wel gedaan had) Wij hebben aan vrienden en familie gevraagd of we hun digitale (kleine) camera's mochten lenen. Wij hadden aan elke camera een groot rieten hart gehangen (zo kan niemand het zo maar in zijn zak steken en vergeten) en er een kaartje aangehangen met een gedichtje dat men wel zorg moest dragen voor de camera's. De afspraak met de eigenaars was als er iets aan is, kopen we een neiuwe of betalen we de kosten om hem te maken. Het was een succes... we hadden gemakkelijk 12 camera's bij elkaar en de foto's stonden de dag nadien op onze computer en onze vrienden hadden de camera's terug zonder enige schade of verlies! Gewoon eventjes afspraken maken. Succes nog Charlotte
wij hadden ook cameraatjes van action op ons feest. Soms zitten er wel leuke foto's bij, maar de kwaliteit is niet echt goed.. Ook veel foto's van nutteloze dingen. De kostprijs in aankoop is idd niet veel, maar als je de kwaliteit bekijkt en de kost van het ontwikkelen, zou ik toch ook gaan voor digitale camera's. Enkele vrienden hadden ook hun camera mee en daar hadden we veel mooiere en leukere foto's van. groetjes
Aangezien we de foto's van vrienden zagen die enkele maanden voor ons trouwden en gewerkt hadden met wegwerpfototoestelletjes, wisten we meteen dat we dat niet wilden doen! Dus... had ik op onze huwelijkssite een oproepje gezet: OPROEP Lieve gasten allemaal, Onze fotograaf zal er niet bij zijn op het avondfeest. Toch was een fotootje wel leuk geweest. Daarom durven wij vragen, uw digitaal fototoestel mee te dragen. Als je ons de foto's nadien bezorgt, wordt er voor de eventuele onkosten zeker gezorgd! Op die manier hadden wij toch keuze uit 100den foto's!
OPROEP
Lieve gasten allemaal,
Onze fotograaf zal er niet bij zijn op het avondfeest.
Toch was een fotootje wel leuk geweest.
Daarom durven wij vragen,
uw digitaal fototoestel mee te dragen.
Als je ons de foto's nadien bezorgt,
Hallo, Wij hadden ook voor wegwerpcameratjes gekozen... dit heeft ons veel geld gekost en uiteindelijk hebben we bijna geen mooie foto's. Wij hadden cameratjes met flits, maar ondanks dat was het echt niet de moeite... ik zou zoals hierboven gezegd is vragen aan de gasten of ze foto's willen trekken en deze moet jullie delen... GroetjesAnnelies