Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

  20-5-2006 15:34:00
Hallo bruidjes,

Wij zijn van plan om onze uitnodigingen zelf te maken, alleen missen we wat inspiratie!!!
Is er iemand die leuke ideetjes of tips heeft? Je mag ze ook altijd doorsturen naar: cindysom@hotmail.com

Het wordt tijd dat we eraan beginnen, we trouwen op 12 augustus.

Nog iets: hoe doen jullie dat praktisch als je mensen alleen voor receptie, of alleen voor het dansfeest uitnodigt, en dan mensen voor de hele dag. Krijgen diegene die de hele dag komen, dan verschillende kaartjes in de uitnodiging, of een kaartje waar alles op staat?
Alvast bedankt!!!

Cindy
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 649


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-5-2006 21:13:01

Hey,

wij ontwerpen ze wel zelf, maar laten ze drukken, dus ik weet niet of het dat is dat je zoekt.

Wij zetten op de kaart enkel de datum en het uur van de trouw en op kleine kaartjes dan waar en wanneer de mensen verwacht zijn voor het feest of de receptie.

Hopelijk heb je daar iets aan.

Groetjes,
Lieve



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik20-5-2006 22:00:16

Hey

Wij hebben ne kameraad van ons een tekening laten maken, met ons en onze hobby's en onze huisdieren.. is leuk geworden. Op de uitnodiging staat dan uur van de kerkelijke plechtigheid, en waar, en dan waar en hoelaat 't avondfeest is. De mensen die een hele dag mee mogen, krijgen een extra 'vip' kaartje..

groetjes
Wendy
05/08/06



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik21-5-2006 8:42:38

hey Cindy,

de onze zijn vrij simpel in't bordeaux.
sommigen vinden ze kinderachtig maar ze typeren wel het speelse in ons. mijn ventje wilde 2 getekende mannetjes, ik was er eerst niet zo voor te vinden maar het resultaat valt best mee.
'k zal je de voorkant doormailen.
langs de binnenkant hebben we een doorschijnend papierke gekleefd, we hebben er gewoon Bart en Heidi trouwen om 12u in die kerk om 18u beginnen we te feesten in die zaal(afhankelijk van de receptie/avondfeest) het zou fijn zijn dat jullie onze mooiste dag mee komen beleven, graag een seintje voor 24mei op nr, website of via mail en een cadeautip

véél succes en zonder al teveel foutjes die wij wel hebben gemaakt :-)

grtjs
Heidi



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik21-5-2006 12:11:07

Aan Heidi en Wendy:

Zou het mogelijk zijn om mij een voorbeeldje te mailen?
Wij zijn ook volop aan het proberen om iets in elkaar te steken, dus alle inspiratie is welkom.

katrien.luytens@telenet.be

Bedankt alvast hoor!

groetjes
Katrien
30-9-2006



Cindy
12-8-2006
 Meld misbruik21-5-2006 13:16:04

Bedankt voor de tips!!

Ja, het zou super zijn moesten jullie een voorbeeldje van jullie creatie kunnen doorsturen!

Thanx,
Cindy



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik21-5-2006 20:56:34

aan iedereen die interesse heeft in ons voorbeeldje....
ben al de hele dag aan't proberen om ons voorbeeldje via mail door te sturen aan cindy maar 't lukt niet. ga dus gerust 's kijken op onze huwelijkssite: www.heidienbart.bruiloftsite.nl
ga naar foto's -> tipje van de sluier

grtjs
Heidi



Cindy
12-8-2006
 Meld misbruik22-5-2006 15:50:14

Hoi Heidi,

Heel toffe site!!!

Ik liet er een berichtje na...

Thanx
Groetjes,
Cindy


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info