Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bijna gedaan met voorbereidingen!!! EIndelijk!!!

26-6-2011 11:24:18
met nog maar 40 dagen te gaan begint het eindelijk te korten... langs een kant is het ook wel beangstigend vind ik... :)
Gisteren naar Gent geweest om alles te regelen voor ons boottochtje na het wettelijk huwelijk, parking, eten, ... gaan zoeken daar, dit is eindelijk in orde! Dan eens naar de ava geweest, want ik moest nog mn gerief hebben om mn naamkaartjes zelf te maken... Dit heb ik dan gisteren ook nog gemaakt, nog maar 15 personen afwachten die nog niet bevestigd hebben. Daar dan nog mijn bruidspaar-gelukspoppetjes gevonden ook die ik aan mijn naamkaartjes hang, want het was een moeilijke zoektocht... Ik had een deel gekregen van een vriendin van mij, zij had er nog over, dan had ik er nog bijgekocht bij de ava, maar had ik er nog te kort... en toen kreeg ik te horen dat er een probleem was bij de leverancier en er geen meer gingen binnenkomen voor augustus, wat dus wel een probleem was voor mij, aangezien we de 6e trouwen! Ik in paniek (voor zoiets idioot) :) maar, daar was dan echt wel een superlieve mevrouw in de ava in Gent, die is beginnen rondvragen en bellen, en opeens stond ze voor mij met nog 60 poppetjes!! De allerlaatste!! (van een bestelling die nooit is afgehaald!) Ik dus supergelukkig! (net niet beginnen wenen in de ava) :) haha
Vandaag ga ik een stukje voor mijn haar gaan ophalen, via iemand die ik hier heb leren kennen op het forum, een soort mini-sluier, een birdcage... super mooi...
En volgende vrijdag mag ik dan voor mijn 1e proef gaan voor het haar! wooohooo, en de maandag erop gaan we naar de zaal om het eten vast te leggen, en dan kan ik mijn menu's laten afdrukken via vistaprint... En dan vol spanning wachten op onze ringen van fede di oro... Die zouden ook moeten binnen zijn in dezelfde week...

Voorlopig is dit alles :) Het gaat nu echt wel hééél vlug vooruit... Wel nog altijd geen openingsdans, want daar raken we echt niet uit... onze muzieksmaak verschilt nogal...

Nog veel voorbereidingsplezier (iets waar ik zelf een hekel aan heb! :) )

groetjes, Liesbeth

liesbeth
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 362

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik26-6-2011 11:38:31

Hey Liesbeth,

Leuk hé! Zeker van die poppetjes, gelukkig is dat nog in orde gekomen hé :)
Jullie moeten echt niet meer zoveel doen. Wij moeten nog wel wat meer doen...
Onze openingsdans kiezen ging redelijk goed, maar wij weten nog geen intredelied voor in de zaal. En bij ons moeten er ook nog heel veel mensen hun aanwezigheid bevestigen of annuleren. Dus ik vrees dat we nog veel telefoontjes moeten gaan plegen.

Nog heel veel plezier met de voorbereidingen hé! Mijn proef van haar en make-up is twee weken geleden gedaan en dat vond ik echt héél leuk! Ik verschoot er zelfs een beetje van...

Groetjes, Claudia

frida
6-2-2010
 Meld misbruik27-6-2011 8:40:50

Hey,

Soms zit geluk in kleine dingen.. Geniet er nog van.

Frida

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...