Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bar personeel voor je huwelijk

25-6-2011 9:03:51
Hallo iedereen,

volgend jaar ga ik zelf trouwen en weet hoe belangrijk het is om goed personeel de vinden die er voor zorgen dat uw gasten bedienen.
Zelf stond ik 3 jaar in de horeca en sinds kort werk ik zelf op huwelijksfeesten voor het verzorgen van de dranken, tappen, aanvullen , glazen afwassen koffie zetten tafels afruimen hoort er allemaal bij .....

Meiden bespaar hier niet op ! Het is jullie feest !
Als jullie zelf je zaal zoeken en alles zelf wensen te doen vergeet dan zeker niet om bar personeel te voorzien.
Deze kan je vinden in de zoekertjeskrant, zoekertjesweb, kapaza .....of gewoon even aan mij vragen

Veel succes met jullie huwelijk meiden !

Met vriendelijke Groeten,

Kathleen

0476360938
kathleen.peiren@telenet.be

kath
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 838

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...