Terug naar overzicht
Heel veel sterkte meid!
Erg, ik wens je heel veel sterkte!!!!!
heel veel sterkte hoor meid
Heel veel sterkte!!
Ik wens jou heel veel sterkte!!Ook wij weten hoe het is. Onze grootmoeder is twee weken geleden overleden, na 6 weken in het ziekenhuis te hebben gelegen na twee hartoperaties. Het heeft niet mogen zijn, maar weet dat ze er in jullie herinnering bij zal zijn! xXx
met traantjes in de ogen wens ik jou en je familie veel sterkte toe
Heel veel sterkte gewenst.
Heel veel sterkte voor jou en je familie...
Enorm veel sterkte! Dikke knuffel! Je familielid kijkt zeker me van boven en is enorm fier op je! xxxx
Heel veel sterkte! De nonkel en peter van mijn vriend is deze week ook gestorven, 2 weken voor onze trouw. Het zal moeilijk zijn, maar in onze gedachten zijn ze er zeker en vast bij! groetjes
Heel veel sterkte! Die persoon zal er op de 1 of andere manier toch bij zijn;).
Veel sterkte.
Vooreerst willen wij jullie en je familie onze oprechte deelneming betuigen bij dit plotse verlies. Het maakt stil en sprakeloos... en zoals je zelf schrijft, besef je dan pas goed aan welk bijzonder broos draadje het leven hangt en dat je maar best zoveel mogelijk en zo intens mogelijk van alle momenten van dit aardse verblijf kan genieten want in een oogopslag kan het weg zijn. De leegte, de frustratie, het verdriet, zijn de enige dingen die dan overblijven. In deze moeilijke ogenblikken, willen wij jullie allen een hart onder de riem steken en heel veel sterkte toewensen.
heel veel sterkte bij dit verlies
Ik wil jullie (en de rest van de familie) ook graag veel sterkte wensen na dit verlies!Denk aan de vele leuke herinneringen samen! Ik weet ook dat zij ongetwijfeld vanuit de hemel zal meekijken op jullie dag en ervan zal genieten! xxxx
Bedankt allemaal!!!
15 maart, is de verloofde van onsnichtje verongelukt, hebben hier toen een forum aan gewijd, (ivm de bruidsjurk annulatie), zij gingen trouwen 18 juni 2011. Wij hebben doorgedaan meet onze voorbereidingen, en hebben op 6 mei onze uitnodigingen, al verstuurd, iedereen kontent, om weer wat positief nieuws te hebben in de familie. Nu woensdag hebben we weer een begrafenis, een plotselinge dood, 52j, na een beroerte! Het mag echt wel ophouden nu!!!
Innige deelneming en wij wensen jullie véél sterkte toe en ook op jullie mooie dag. Ook aan alle andere die een dierbaar iemand verloren hebben, véél sterkte...