Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht: ceremoniemeester

24-6-2011 19:28:48
Hallo iedereen,

Aangezien ik een enorme stresskip ben denk ik dat we best een ceremoniemeester nemen.
Kennen jullie iemand van Vlaams - Brabant? Zijn het grote kosten?
Wij wonen in Scherpenheuvel....

Groetjes

Wendy
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 645

evy
2-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 19:30:38

hey,

ik ben van messelbroek en wij hebben erwin van in tielt-winge genomen. een hele correcte man, maar je moet wel snel boeken, hij is overbezet. we betalen ongeveer 200 euro.
volgende week kan ik zeggen of hij goed is :), maar ik hoor alleen maar super goede dingen over hem.

Wendy
28-7-2012
 Meld misbruik24-6-2011 19:36:26

Hey Evi,

Bedankt voor de snelle reactie!
Ik ga de gegevens direct eens opzoeken.
Verhuur van trouwvervoer doet hij ook denk ik?

Wendy
28-7-2012
 Meld misbruik24-6-2011 19:43:00

Ik heb hem gebeld , hij zal me straks terugbellen want hij zat nu in de auto en hij had zijn agenda niet bij, maar volgens hem moet het nog lukken.

evy
2-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 20:47:05

ja dat doet hij ook, wij hebben de rolls royce genomen. wij hebben hem pas geboekt vier maand voor de trouw, we hadden bijna geen keuze meer van auto.

Wendy
28-7-2012
 Meld misbruik24-6-2011 21:30:51

Dan kunnen we best zo snel mogelijk eens gaan kijken.
Wij zouden graag de excalibur limo willen.

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik25-6-2011 9:06:43

Je hebt ook nog Luc Boulanger in Herent en betalen ook ongeveer die prijs. Voor hem is het een uit de hand gelopen hobby en doet zijn job met enorm veel passie. Hij kent er ook wel wat van (wie waar loopt, waar je/hij moet aan denken,...). Tijdens die eerste afspraak gaf hij enorm veel informatie en kan je nadien beslissen of je met hem wil samenwerken. Hij heeft zelf geen wagens maar werkt wel vaak samen met bepaalde organisaties. Hij heeft ook misboekjes liggen die je mag gebruiken als inspiratie, cd's, mandjes die je mag gebruiken en een hele resem andere spulletjes die je kan huren/kopen (rode loper /ringkussentjes /enveloppendozen /rozenblaadjes /ballonnen /bloemstukken /deco-dingen...)

Nu het voornaamste is natuurlijk dat jullie je er gerust bij voelen.
Veel succes met de zoektocht,
Stefanie

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik25-6-2011 9:36:23

Hoi!

Aangezien jullie dicht bij de limburgse grens zitten, we hadden er twee van b-lux.
http://www.b-lux.be/

We zijn zelf van Lummen. Dus dat is niet zo ver.

groetjes,

Sofie

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik25-6-2011 11:35:31

Hey,

Wij hadden Luc Boulanger uit Herent als ceremoniemeester. Wij zijn hier super tevreden over!! Hij doet zijn werk supergoed. Hij gaat mee voor de foto's. Hij zagg altijd of mijn kleed en mijn sleep wel tegoei hingen voor op de foto :-). Ook naar onze gasten toe was hij vriendelijk. Hij heeft de suite ook een hele briefing gegeven zodat ook zij wisten wat ze moesten doen.
Hij heeft ervoor gezorgd dat onze trouwdag vlekkeloos verliep.
http://users.telenet.be/ceremoniemeester/
Als ik mijn dag nog eens mocht overdoen, dan zou hij er zeker weer bij zijn als onze ceremoniemeester!!

groetjes

sofie

Wendy
28-7-2012
 Meld misbruik25-6-2011 11:42:50

Bedankt lieve bruidjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...