Terug naar overzicht
hey, ik ben van messelbroek en wij hebben erwin van in tielt-winge genomen. een hele correcte man, maar je moet wel snel boeken, hij is overbezet. we betalen ongeveer 200 euro. volgende week kan ik zeggen of hij goed is :), maar ik hoor alleen maar super goede dingen over hem.
Hey Evi, Bedankt voor de snelle reactie! Ik ga de gegevens direct eens opzoeken. Verhuur van trouwvervoer doet hij ook denk ik?
Ik heb hem gebeld , hij zal me straks terugbellen want hij zat nu in de auto en hij had zijn agenda niet bij, maar volgens hem moet het nog lukken.
ja dat doet hij ook, wij hebben de rolls royce genomen. wij hebben hem pas geboekt vier maand voor de trouw, we hadden bijna geen keuze meer van auto.
Dan kunnen we best zo snel mogelijk eens gaan kijken. Wij zouden graag de excalibur limo willen.
Je hebt ook nog Luc Boulanger in Herent en betalen ook ongeveer die prijs. Voor hem is het een uit de hand gelopen hobby en doet zijn job met enorm veel passie. Hij kent er ook wel wat van (wie waar loopt, waar je/hij moet aan denken,...). Tijdens die eerste afspraak gaf hij enorm veel informatie en kan je nadien beslissen of je met hem wil samenwerken. Hij heeft zelf geen wagens maar werkt wel vaak samen met bepaalde organisaties. Hij heeft ook misboekjes liggen die je mag gebruiken als inspiratie, cd's, mandjes die je mag gebruiken en een hele resem andere spulletjes die je kan huren/kopen (rode loper /ringkussentjes /enveloppendozen /rozenblaadjes /ballonnen /bloemstukken /deco-dingen...) Nu het voornaamste is natuurlijk dat jullie je er gerust bij voelen. Veel succes met de zoektocht, Stefanie
Hoi! Aangezien jullie dicht bij de limburgse grens zitten, we hadden er twee van b-lux.http://www.b-lux.be/ We zijn zelf van Lummen. Dus dat is niet zo ver. groetjes, Sofie
Hey, Wij hadden Luc Boulanger uit Herent als ceremoniemeester. Wij zijn hier super tevreden over!! Hij doet zijn werk supergoed. Hij gaat mee voor de foto's. Hij zagg altijd of mijn kleed en mijn sleep wel tegoei hingen voor op de foto :-). Ook naar onze gasten toe was hij vriendelijk. Hij heeft de suite ook een hele briefing gegeven zodat ook zij wisten wat ze moesten doen. Hij heeft ervoor gezorgd dat onze trouwdag vlekkeloos verliep. http://users.telenet.be/ceremoniemeester/ Als ik mijn dag nog eens mocht overdoen, dan zou hij er zeker weer bij zijn als onze ceremoniemeester!! groetjes sofie
Bedankt lieve bruidjes