Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppendoos

  24-6-2011 10:09:52
Hoi, wij schreven op onze uitnodiging "Als jullie ons met iets leuks willen verrassen, dan hopen we dat het in een envelopje zal passen. Of op rekening nr ......" Dus heb ik een mooie envelopdoos gekocht. Nu mijn vraag: waar zetten jullie die? En wanneer maken jullie ze leeg? Onze receptie is op een andere plaats dan het feest. Wat doen we dan met de enveloppen die er al inzitten van de receptie. Het is leuk ook jullie mening te horen, want ik hoor hier op het forum veel goeie en leuke ideekes!

lieselot
23-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1485


linda
1-12-2011
 Meld misbruik24-6-2011 10:50:44

Hallo!

Ons idee is om de ceremoniemeester hier op te laten letten en mee te laten nemen naar de receptie. Daarna meenemen naar de feestlocatie en je maakt hem volgens mij open na jullie feest of de volgende dag.

Groetjes



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik24-6-2011 11:10:57

Wij plaatsten die achter ons tijdens de recepties. Tussen beide recepties in hebben we die gelicht in onze kluis op de kamer. Zo was er weer wat plaats voor de envelopjes van de mensen van het avondfeest.

Als jullie van locatie verleggen, kan je dit inderdaad even vragen aan de ceremoniemeester ofwel aan getuige / broer / zus...



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik24-6-2011 16:05:47

Hallo,

Bij ons stond de enveloppendoos bij ons als de mensen binnenkwamen. Ze geven toch het envelopje af als ze je feliciteren. Als zo goed als iedereen er was is iemand (bij ons mijn tante, maar maakt niet uit wie natuurlijk) onze enveloppendoos naar huis gaan brengen. Het zou niet de eerste keer zijn dat deze doos verdwijnt. Toch de doos in het oog houden je weet nooit...

Groetjes
Annelies



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-6-2011 19:13:16

Bij ons stond er bij het binnenkomen achter ons een grote tafel met daarop de enveloppedoos + plaats voor bloemen en geschenken. Als alle gasten er waren werd die doos weggenomen en zette de maître dit in de kluis. Toen de dansgasten arriveerden, stond die doos opnieuw al klaargezet. Bij het naar huis gaan namen we de doos mee. Toen we thuis kwamen was onze adrenaline nog steeds aan het stromen en konden we nog niet onmiddellijk slapen. Toen hebben we de kaartjes en het gastenboek ingekeken en begonnen de traantjes te komen en meteen ook het besef dat die prachtige dag voorbij was...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...