Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Euhm?!

24-6-2011 9:20:02
Mss een domme vraag maar ga ze toch stellen: eten de fotograaf/videograaf mee op het avondfeest???
Zit mij dat nu af te vragen...
Bij de DJ is het de ganse avond de drankjes die je betaald, maar bij fotograaf/videograaf?
Of is het voldoende als zijn 's middags mee de lunch mogen genieten?

Eveline
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 853

marta
23-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 9:30:48

je vraagt hen best wat ze zelf willen: onze fotograaf wil enkel het hoofdgerecht en drinken en de zaal heeft 50 procent korting voor de fotograaf. meestal vragen ze niet om mee aan tafel uitgebreid te mogen meedineren maar als de fotograaf tot middernacht fotos komt maken vermoed ik dat hij met enkel een lunch niet voldoende zal hebben

Els
5-8-2011
 Meld misbruik24-6-2011 9:40:56

die van ons eet een ganse dag mee, net zoals wij,
ik vind dit het meest faire tov hem, hij gaat tenslotte ook een hele dag mee..

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik24-6-2011 9:46:43

Bij ons eten fotograaf en dj mee maar aan halve prijs

Sara
27-8-2010
 Meld misbruik24-6-2011 10:02:22

Het hangt er natuurlijk een beetje van af tot hoe laat die mensen blijven, maar als ze op het avondfeest ook foto's trekken/filmen vind ik het zelfs onbeleefd moest je hen niets aanbieden. Zoals hierboven reeds vermeld, voor sommigen is een hoofdgerecht en drinken al genoeg, maar niets voorzien lijkt me echt onredelijk. En voor hen zal het waarschijnlijk meer gaan om wat 'bij te tanken' ipv uitgebreid te tafelen ;-).

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 10:29:37

Bij ons eten en drinken ze mee! Die mensen moeten dat ook doen om de dag door te komen he... ;-)
Maar idd niet aan een tafel met gasten, maar een zaaltje ernaast en aan verminderd tarief.

Groetjes,

Tinneke

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik24-6-2011 11:03:15

Gewoon eens vragen hoe ze dit bezien.
Heb al verschillende antwoorden gehad, eentje zei idd de drank en 1 warm gerecht 's avonds, andere zei van het mag altijd, maar het is niet verplicht, wij kunnen eventueel tijdens dat jullie eten ook wel ergens anders iets gaan eten of even naar huis gaan (maar dan ben je wel even je foto-videograaf kwijt natuurlijk )

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik24-6-2011 11:12:08

Wij hebben de fotograaf mee laten eten.

Maar soms willen ze dit zelf liever niet, vraag het gewoon :)

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik24-6-2011 12:29:58

Mijn fotograaf zei dat we hem niet mochten meerekenen voor het avondeten. Hij zei dat hij dat zelf wel regelde met de feestzaal, want meestal hebben ze toch veel te veel eten en krijgt hij dan een bord gratis. Hij vindt het zonde dat het bruidspaar evenveel moet betalen als voor een gast.

Stephanie

Meld misbruik24-6-2011 14:45:51

Bij ons eten ze mee van het buffet, de zaal heeft ook geen kortingsprijs voor de foto en videograaf. Ik twijfel alleen nog of ze mee aan tafel gaan, of aan de bar bijvoorbeeld?

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik25-6-2011 11:08:24

Bij ons eten de fotografen mee, want ze zijn tenslotte ook al vanaf 's morgens vroeg bezig. Ze eten wel enkel hoofdgerecht en krijgen dessert als er nog iets over is van het buffet. Drank krijgen ze natuurlijk ook. De DJ krijgt geen eten, wel drinken. Die begint pas om 19u, dus heeft de kans om daarvoor nog iets te eten he.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...