Terug naar overzicht
je vraagt hen best wat ze zelf willen: onze fotograaf wil enkel het hoofdgerecht en drinken en de zaal heeft 50 procent korting voor de fotograaf. meestal vragen ze niet om mee aan tafel uitgebreid te mogen meedineren maar als de fotograaf tot middernacht fotos komt maken vermoed ik dat hij met enkel een lunch niet voldoende zal hebben
die van ons eet een ganse dag mee, net zoals wij, ik vind dit het meest faire tov hem, hij gaat tenslotte ook een hele dag mee..
Bij ons eten fotograaf en dj mee maar aan halve prijs
Het hangt er natuurlijk een beetje van af tot hoe laat die mensen blijven, maar als ze op het avondfeest ook foto's trekken/filmen vind ik het zelfs onbeleefd moest je hen niets aanbieden. Zoals hierboven reeds vermeld, voor sommigen is een hoofdgerecht en drinken al genoeg, maar niets voorzien lijkt me echt onredelijk. En voor hen zal het waarschijnlijk meer gaan om wat 'bij te tanken' ipv uitgebreid te tafelen ;-).
Bij ons eten en drinken ze mee! Die mensen moeten dat ook doen om de dag door te komen he... ;-)Maar idd niet aan een tafel met gasten, maar een zaaltje ernaast en aan verminderd tarief. Groetjes, Tinneke
Gewoon eens vragen hoe ze dit bezien.Heb al verschillende antwoorden gehad, eentje zei idd de drank en 1 warm gerecht 's avonds, andere zei van het mag altijd, maar het is niet verplicht, wij kunnen eventueel tijdens dat jullie eten ook wel ergens anders iets gaan eten of even naar huis gaan (maar dan ben je wel even je foto-videograaf kwijt natuurlijk )
Wij hebben de fotograaf mee laten eten. Maar soms willen ze dit zelf liever niet, vraag het gewoon :)
Mijn fotograaf zei dat we hem niet mochten meerekenen voor het avondeten. Hij zei dat hij dat zelf wel regelde met de feestzaal, want meestal hebben ze toch veel te veel eten en krijgt hij dan een bord gratis. Hij vindt het zonde dat het bruidspaar evenveel moet betalen als voor een gast.
Bij ons eten ze mee van het buffet, de zaal heeft ook geen kortingsprijs voor de foto en videograaf. Ik twijfel alleen nog of ze mee aan tafel gaan, of aan de bar bijvoorbeeld?
Bij ons eten de fotografen mee, want ze zijn tenslotte ook al vanaf 's morgens vroeg bezig. Ze eten wel enkel hoofdgerecht en krijgen dessert als er nog iets over is van het buffet. Drank krijgen ze natuurlijk ook. De DJ krijgt geen eten, wel drinken. Die begint pas om 19u, dus heeft de kans om daarvoor nog iets te eten he.