Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

videograaf gezocht

  22-6-2011 11:58:13
Ik ben gestart aan de zoektocht voor een videograaf op onze trouwdag.
Ik heb verschillende sites gevonden en prijs opgevraagd maar amai ik ben ervan verschoten hoe duur dat is!
Daarom de 2de optie: doet er iemand dit als hobby? Of heeft er iemand een kennis/vriend/familielid die dit als hobby doet?
Je kan me ook mailen via evelinedecorte@hotmail.com

Alvast bedankt!

Eveline
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1419


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik22-6-2011 12:26:07

Hallo,

Ik ken het probleem en heb ook naar een amateur-videograaf gezocht. Na mijn zoektocht bleek die amateur duurder te zijn dan onze foto/video-graaf. Dus wij hebben het bij hem gehouden. Video-Foto-Service... een echte aanrader!!!

Groetjes
Annelies



Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik22-6-2011 13:15:17

Bedankt voor de tip Annelies.

Heb al even een kijkje genomen en de prijs valt in ieder geval een goed mee, toch al 500 € minder dat degene die ik al gevonden had :-)
Ik hou het in m'n achterhoofd.

Groetjes



an
12-8-2011
 Meld misbruik22-6-2011 14:36:07

Ik heb er een paar van rond de 230 euro.
Als je interesse hebt, stuur maar een mailtje want ik moet die zelf nog opzoeken.

groetjes



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik22-6-2011 14:44:16

Wij hadden Kurt Vermylen! Superkerel die mooi werk aflevert! Wij betalen iets van rond de 400 euro maar hangt af van waar je bent.

We hebben onze samenvatting al gehad:
http://www.vimeo.com/24972078



Laura
30-6-2012
 Meld misbruik22-6-2011 15:15:53

Hey, wij hebben ook kurt vermuylen! We zijn op gesprek geweest en viel ons heel goed mee. Hij vroeg 450 euro. Groetjes laura



Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik22-6-2011 15:41:05

Hier ook Kurt Vermylen! Binnen een dikke week zal ik je kunnen vertellen hoe het geweest is! Maar ik heb er al veel goede dingen over gelezen en ons gesprek verliep ook heel gemoedlijk. Ik heb er dus alle vertrouwen in dat het goed wordt!

Groetjes,
Myriam.



Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik22-6-2011 15:49:44

@ An: kan je je lijst videograven is doormailen.
Heb interesse.
Valeke_21@msn.Com



Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik22-6-2011 16:49:17

@ An - ik zou je lijstje héél graag ontvangen! Alvast bedankt hoor.

@ Kelly - ik heb je filmpje bekeken al even terug toen ik begon te zoeken naar een videograaf :-D Mooooi kleed had je aan trouwens. Ik heb hem ondertussen een mailtje verstuurd, voor ons zou het komen op een 650€ dus hij staat hoog bovenaan onze lijst. Bedankt!





Kim
21-5-2011
 Meld misbruik22-6-2011 19:04:28

Eveline, vanwaar zijn jullie?



Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik22-6-2011 20:12:57

@ Kim - Wichelen, Oost-Vlaanderen...

@ An - bedankt voor de 2 sites!



Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik13-7-2011 14:52:48

Ik wil ook wel de lijst An! Bedankt alvast!

Heeft Kurt Vermeylen een website?

Wij zijn van Rumst



Bart

 Meld misbruik25-7-2011 10:24:50

Hey Eveline,
Als het je enkel te doen is om de prijs, dan raad ik je aan om voor 230 euro een cameraatje in de mediamarkt te kopen en dan vraag je als iemand deze dit wilt gebruiken op je huwelijksdag.

Dan heb je niet alleen een filmpje, maar dan heb je voor die prijs ook nog een camera die je mee kan nemen op huwelijksreis.
Er is een reden waarom de een wat meer vraagt dan de ander.
Ik snap echt niet hoe dat men het kan doen voor 230 €. Wij zouden het niet kunnen.
1 dag filmen op de huwelijksdag en daarnaast nog 4-5 dagen montage en nabewerking wat dus neerkomt op 45€ per dag. ;o) Zij liever dan ik.
Nu ja, als het koppel er tevreden mee is, dan is dat super hè. ;o)
Je moet er gewoon mee opletten. Als het resultaat een film is die je 1x bekijkt en die voor de rest van je leven niet meer uit je kast komt, dan vind ik 230€ wel veel geld.
Dan vind ik zelfs 100€ nog te veel. ;o)
Succes ermee. Groetjes, Bart



Gijsbrecht
7-5-2011
 Meld misbruik31-7-2011 9:22:17

Een videograaf? Kurt Vermeylen gehad op onze trouw.. Wij kregen voor de prijs van 400 euro een samenvatting (+/- 15min) en een "lange film" die ongeveer een anderhalf uur duurde. De samenvatting was ok, maar de grotere film sorry, die trok op nie veel! Je merkt aan zijn stijl van monteren dat wanneer hij in een drukke periode veel trouws of communies moet filmen dat hij de tijd niet neemt; bv abrupt stoppen van achtergrondmuziek, zijn commentaar erbij tijdens de film .. en kan spijtig genoeg ook geen opbouwende kritiek verdragen.. het is nu eenmaal "altijd" goed volgens hem ;-|
Kurt Vermeylen? Ik zou hem dus niet opniew kiezen..





sofie
13-8-2011
 Meld misbruik1-10-2011 16:10:04

@ Gijsbrecht: klinkt heel herkenbaar, wij hadden ook een "low-budget" videograaf die hier op het forum toch zo bejubeld werd maar had ik op voorhand geweten wat een effect die man op onze dag zou hebben dan had ik het NOOIT gedaan. Onbeschoft, liep in de weg, opdringerig... We hebben zelfs ronduit klachten gekregen van onze gasten over die man...
Mijn raad aan toekomstige bruidjes is dan ook van een professional in te huren, ook al kost het misschien wat meer, maar je bent tenminste zeker dat die mensen weten waarmee ze bezig zijn.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info