Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervolg miniverslagje trouw 18/62011

  20-6-2011 18:06:01
hoi hoi,

Mijn grote dag is, zoals alle clichés bevestigd, voorbij voordat ik het wist. Eindelijk ben ik mevrouw Beuten :-).
Ik geef hier al kort een verslagje. Eens er foto's zijn, kom ik ze nog wel even plaatsen.
Voor diegene die het eerste deeltje niet hebben gelezen, begin ik terug bij het begin:

7u: opgestaan, man wat was het erg vroeg. Ik was nog moe en heb geslapen als een roosje.
Snel even douchen, opfrissen en hup op naar de kapper. alles verliep er vlot. Ik kwam thuis is een leeg groot huis en miste men ventje meteen. Heb wat broodjes gemaakt voor de aanwezige hulp 'smiddags en daarna alles klaargelegd in de kamer (juweeltjes, kleed, schoenen, etc...) Hier even komen piepen om de tijd te doden en om 10u20 stond men nichtje de fotograaf hier. Beetje uitleg hier en ginder. Ook de visagiste netjes op tijd en ook hier ging het vlot. Het was wel behoorlijk wennen met die camera de hele tijd op mijn neus.
Mijn getuige arriveerde, samen met getuige en fotograaf even snel iets gegeten en voor we het besefte was het hoogtijd om me om men kleedje aan te doen... wat een heerlijk moment...
het plaatje klopte volledig, en mijn hartje klopte nog harder in men keel toen ik bij het kijken door het raam voor een foto, de auto van men ventje zag stoppen.
Ik mocht dan nog niet eens de deur gaan openen, want het regende! Na enkele seconde die zeker wel heel wat minuten leken, mocht ik eindelijk de deur gaan openen. En daar stond hij dan men ventje...
zo knap!!! het was een super moment....
de gevoelens sprankelde ervanaf, en bijna ware daar de eerste trane...

het volk stroomde mee binnen, ouders, schoonouders, peter en meter...
het moment dat mama binnenkwam en me zag was ook heel emotioneel. Het hele plaatje was een totale verassing voor haar en het kon dan ook niet anders dan tranen opleveren.
Kort daarna arriveerde de bruidsauto en zijn we samen richting gemeentehuis vertrokken. Wat is het heerlijk de hele tijd bediend te worden en op handen gedragen te worden.
het gemeentehuis was eigenlijk vrij goed gedaan, niet te sec, persoonlijke toetsjes, leuke inbreng van de schepen en een korte receptie. Bij het buitengaan een hele zak rijst boven mijn hoofd, daar heb ik nog heeeeeeeeel lang van nagenoten... een heel deel onder en in men kleed, heel mijn kapsel vol rijst, njammie...

op naar de zaal voor de namiddag met de "suite". kleine broodjes en wat drank. Wij naar de fotoshoot, die wel erg vermoeiend was, maar zalig goed. Binnenlocatie die super meeviel en doordat de zon meewerkte hadden we de kans een deel fotos buiten te doen. Eerst met de bruidskindjes daarna met de getuigen erbij.
Tegen 18u30 terug naar de zaal ons klaar maken voor de ontvangst van de gasten.
Receptie, een eerste accidentje, wat we gelukkig snel vergeten waren.
Alles liep vlot en de mensen waren heel tevreden van het concept. De brochetterie.
Mijn nichtjes en neven hadden nog een weddingquiz in elkaar gestoken. we kregen onze pantoffeltjes overhandigt die aan ons huis buiten op het terras stonden met de melding: jullie wouden niks in huis versiert, en deden alles om geen sleutel vrij te geven, hadden zelfs plannen om het slot te veranderen, maar jullie deden het niet en wij hebben het dan maar voor jullie gedaan. Ze overhandigde ons onze nieuwe sleutel. na dit moment kon de dj eraan beginnen. De openingsdans was een heeerlijk moment. intens in rust genieten van elkaar.
feestje is vrij snel losgebarsten en de sfeer zat er heel de avond in. Mensen op de dansvloer gezien waarvan we het nooit verwachten, een overvloed aan eten, en middernacht nog de bruidstaart...
om 15u30 hebben we met een select groepje het feest afgesloten. Naar huis, met toch wel een beetje de grote vraag: Wat hebben ze uitgespookt?
we kwamen aan, heel onze tuin versiert, stoepkrijt op de baan: 3X toeteren getrouwd! maar gelukkig, geen nieuw slot... binnen zijn ze niet geweest.
Nog wat nagenieten, wat kaartjes gelezen en dan in ons bedje gekropen...

En om was hij de dag...
Het was een super dag!!! Eentje om nooit te vergeten. Ik zou geen detail veranderen, op het ongelukje na.
Heel veel mensen die mee kleur gaven aan de dag!
en die veel mogelijk maakte.

Ik ga mijn lijst niet oneindig lang maken, maar toch enkele mensen vermelden:

cermo turnhout - trouwkleed
deville turnhout - kostuum
Lies Engelen - fotograaf (http://www.facebook.com/#!/pages/Lies-Engelen-photography/283184251421)
Cristine Haazen - make- up (http://www.christinehaazen.be)
hairstudio creation - Kapsel http://www.hairstudiocreation.be/
bloemen patio geel - bruidsboeket
het bourgondisch huis
dj gary gielen
en al onze lieve gasten!

liefs



evy
18-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2136


rafa
6-5-2011
 Meld misbruik20-6-2011 18:14:48

hei, mooi verslag, precies leuke dag gehad!!

maar ik kan je fotos niet openen, dan kom ik op een algemene site van fotos, maar niet op DE trouwfotos?





Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-6-2011 18:44:28

@rafa: lees even de 3e zin: Eens er foto's zijn, kom ik ze nog wel even plaatsen. ;-)



evy
18-6-2011
 Meld misbruik20-6-2011 20:35:32

hoi hoi

ja nogal lang uitgevallen, het verslag.
maar twas een heerlijke dag! duizende details achterwege gelaten...

de site is idd mijn nichtje haar site, met haar port folio fotografie.
mijn fotos komen later!
:-)

liefs



monica
26-8-2011
 Meld misbruik20-6-2011 22:16:55

Van harte proficiat, ben blij voor jullie dat ze niets in het huis gedaan hebben :-)
Ga mijn code van de garage ook veranderen , sommige van de familie kennen die . ;-)
Het verslag is zeker niet te lang hoor
Geniet er nog maar verder van



frida
6-2-2010
 Meld misbruik21-6-2011 8:10:27

hey, leuk om te lzen dat alles goed is verlopen, geniet maar van mevrouw zijn!!!!



kris

 Meld misbruik21-6-2011 8:47:04

leuk verslagje! Wel lang gefeest....tot 15u30 ? :-)




Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik21-6-2011 13:36:21

Dikke proficiat... Nog goed nagenieten van elkaar.

Groetjes
Sharon



evy
18-6-2011
 Meld misbruik30-6-2011 19:48:58

huwelijksreis was heeeeeeeerlijk
en nu maar wachten op de fotos


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info