Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidegomsknoop?

  17-6-2011 20:44:58
Een vriend van me vertelde dat hij op zijn trouw een "bruidegomsknoop" had in zijn das toen hij trouwde. Ik vind dat nergens terug??
Heeft iemand een idee hoe je dat knoopt?
Of is dat gewoon een speciale das?

Evelien
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1688


Lies
18-8-2012
 Meld misbruik17-6-2011 21:36:21

Over een bruidegomsknoop heb ik nog niet veel gehoord...

Maar hier enkele manieren om de das te knopen... Alhoewel ze toch vrijwel allemaal in hetzelfde resulteren...



Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik17-6-2011 21:57:06

Dat had ik al gezien, maar het is idd niet wat ik bedoelde :)



frida
6-2-2010
 Meld misbruik18-6-2011 12:10:16

nog nooit van gehoord!!!!!!!!!!!!!!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-6-2011 12:52:55

Ik denk dat dat zo'n speciale das is, precies zo een soort 'vodje' :p
Zal eens proberen zoeken naar een foto zodat je weet wat ik bedoel...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-6-2011 14:59:42

Nergens zo'n foto te vinden... Waarschijnlijk ook omdat ik de juiste benaming niet ken...

Kan je aan die vriend niet gewoon vragen of je zijn trouwfoto's eens mag inkijken? Dan weet je toch meteen hoe die das eruit zag?



Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik6-7-2011 19:29:46

Dat soort vodje heet een lavalière, denk ik...
Mss ben je daar mee geholpen!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info