Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menu avondfeest

  14-6-2011 13:18:31
Hallo,
met nog 16 dagen op onze teller ben ik toch ook eens nieuwsgierig naar andere koppels. Wij hebben onze menu voor de avond samengesteld maar ik zou nog graag iets veranderen. Wij serveren aan tafel een soepje met taartje van zeevruchten nadien zeebareel maar dat zou ik willen veranderen in een gerechtje met sint jacobsvruchten en nadien een grillbuffet met verschillende soorten vlees en vis nadien een dessertenbuffet en bruidstaart. Wat geven jullie zoal op jullie avondfeest?
Smakelijke groeten

tania
1-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1235


jeff
27-8-2011
 Meld misbruik14-6-2011 14:03:25

aperitief, soep, voorgerecht, hoofdgerecht, uitgebreid dessertenbuffet, aanlsluitend koffie/thee en pralines.



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik14-6-2011 14:55:15

Hey,

Bij ons zal het ook een warm voorgerecht met vis of scampi's (iets uit de zee), Soep (ik weet is niet volgens de etiquette, moet na een koud voorgerecht maar de feestzaal wou dit wel aanpassen voor ons), dan warm hoofdgerecht met vlees en aansluitend dessertenbuffet + koffie en kaastafel.

Onze gerechten staan nog niet vast, maar wil iets met vis en iets met vlees... en een neutraal soepje dat iedereen mag.

Bij jullie klinkt het heel lekker. In mijn stuk van de fam. buiten ikzelf lusten er weinig personen vis dus wij nemen zeker geen vissoep... Maar is iedereen zijn keuze.

Veel groetjes Ellen



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik14-6-2011 17:08:23

hey,

Wij hadden:
- st jacobsvruchtje op een bedje van witloof
- aspergeroomsoep
- lamskroon met honing/thijmsaus OF zeetong met roze zalm en saffraansausje
- verschillende dessertjes
- koffie en koekjes

wij hadden wel enkel een diner met de suite

groetjes
Joyce



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik14-6-2011 18:44:56

Onze menu staat nog niet vast,maar we weten wel al hoeveel gerechtjes het zullen zijn.
voorgerecht met vis
soep
hoofdgerecht met vlees
dessertbuffet
koffie



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik14-6-2011 18:52:18

aperitief+ amuse geule
voorgerecht
tussengerecht - vis
sorbet
Hoofdgerecht-vlees
Dessert
Bruidtaart + koffie + versnaperingen
Soep laat ik vallen, ben niet superverzot op soep. Denk eten genoeg




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-6-2011 20:19:41

Menu

Aperitief

˜

Ringetje van komkommer

met Noordzeegarnalen en cocktaildressing

˜

Champignonroomsoep

˜

Varkenshaasje met zachte mosterdsaus en seizoensgroentjes

˜

Dessertenbuffet

˜

Koffie met versnaperingen




Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik15-6-2011 12:19:32

Mmmm, ik krijg hier alleen nog maar meer honger van tijdens mijn lunchpauze :-)

Wij gaan voor een landenbuffet, gevolgd door een dessertenbuffet + bruidstaart.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...