Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prachtige dag- ons verslag en aanraders

  11-6-2011 14:46:06
Hey Bruidjes en gommetjes in spe!!!

Net terug van onze huwelijksreis dacht ik om jullie een verslagje te geven van onze dag (nu dat het nog een beetje fris in het geheugen zit). Bovendien hebben we de foto's ook allemaal gezien.

Vrijdag 27 mei nog een hele dag stress en heen & weer rijden om de laatste dingen in orde krijgen. 's Avonds hadden we dan een kleine drink in een plaatselijk cafeetje zodat onze gasten zich al een beetje konden mengen. (Aangezien mjn an Engels is, hadden onze vrienden elkaar nog nooit gezien) Vanaf nu waren de zenuwen ook weg... vanaf nu moet ik genieten en me geen zorgen meer maken. 's Avonds gaat mijn -toen nog- verloofde bij een van zijn bruidsjonkers slapen. En ik in mijn eigen bedje. Een slaappilletje heeft me dan toch voor een dikke 5 uurtjes laten slapen.

Onze dag zelf.
Ik ben om 8u30 opgestaan, rustig in bad geweest en dan samen met de mama, zus en poolse familie (die allemaal bij ons logeerden) ontbeten. Om 10u moest ik bij de kapper zijn en daar ben ik dan pas om 11u30 buitengewandeld, maar het was echt prachtig. Toen ik thuis aankwam was diegene die de make-up deed al bezig met mijn bruidsmeisjes. Dan mijn beurt en dan in het kleedje... Stilletjes aan beginnen de daggasten binnen te druppelen en mijn verloofde is ook onderweg. En dan gaat de deurbel.... en de emoties en zenuwen beginnen opeens terug te borrelen. Ik open de deuren en Woaw... zo'n knappe vent voor de deur (tranen in mijn oogjes)
Dan zijn we even thuis gebleven... wat fotootjes.Om 14u dan in het gemeentehuis en dat alleemal in ne super mooie VW kever. Daar waren zoveel mensen,ni normaal. Kregen we ook nog een drnakje aan geboden van de gemeente... tof!Nadien terug naar huis (met blikjes en alles aan den auto) voor een kleine lunch met de daggasten... Daar stond een verassing te wachten. De kok (kennis van de familie) die we gevraagd hadden om alles klaar te zetten als wij in het gemeentehuis waren was straalbezopen en niks was klaar toen we terug thuis kwamen. Dus effe stress, maar we hebben er toch goed om kunnen lachen ;-)
Om 16u30 hadden we dan foto's aan onze zaal en om 17u30 begonnen mensen dan toe te komen en de alternatieve viering begon om 18u00... Eerst buiten, maar zodra onze voordrager begon, begon het ook te druppelen. Iedereen zijne stoel vast en naar binnen. Jammer, maar iedereen zei dat het veel intiemer was binnen. Leuke muziek voor de viering, tijdens de viering en receptie door een super jazz bandje. Tijdens de receptie nog enkel foto's met familie en bruidjonkers en bruidsmeisjes. Om 20u15 aan tafel. Het eten was subliem (alhoewel wij zelf ni zoveel gegeten hebben), lekkere wijn, ... en super mooie taart! De muziek is begonnen en na den openingsdans meteen super muziek en de dansvloer heeft nooit meer leeg geweest. Ook het fotohok dat we hadden gehuurd was een super succes! Om 3 hebben we er dan een eind aan gemaakt!

Sorry voor het lange verslag, maar het is zo moeilijk om er een kort van te maken,want je wilt alles vertellen.
Ik denk dat ik nu ook aan Post-wedding-depressie lijd... der is geen werk meer, geen voorbereidingen... mensen vragen niet meer hoe het allemaal loopt, ... Heel bizar! En bovendien is de cliche zoooo waar: "Den dag vliegt voorbij!"

Dus geniet er van... wij hebben da echt gedaan en we praten er nu nog bijna elke dag over! Echt super. Op volgende link kunt ge al enkele fotootjes zien http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=D27E4C903EE9FD08



Nu nog even wa mensen bedanken
1) Fotograaf - Jesse Willems --> SUPER zalige foto's
2) Live band - The almost swinging jazz band --> geweldige sfeer, ni te luid, maar echt super.
3) Taart - Liesbeth van den Wijngaert - gevonden via het forum van de taartenfee --> lekker, lekker, lekker en mooi
4) Catering - Van der Smissen Hoogstraten --> lekker, lekker en genoeg. De zaal was prachtig ingekleed. En er werd meer dan genoeg geschonken
5) Fotohok - De flitspaal --> Echt coole, grappige fotootjes die der zijn uitgekomen! Echt ne sfeerbrenger
6) DJ - Ne goeie vriend van ons --> Ideale muziek 70-80-90 en geen zakdoeken gezwaai, geen nederekadse polonaises,... meer een leuk feestje!
7) auto - Ne goeie vriend van ons --> mooi, mooi (wij wilden aanvankelijk gene auto, maar ben toch blij dat we dat hebben gehad, vooral leuk voor de foto's)
8) ideetjes voor schoenen, boeket, fotohok, .... - www.arnhemsmeisje.nl --> Daar moet je af en toe gaan kijken voor leuke ideetjes.
9) alternatieve viering - het altaarnatief (UUV)--> Iedereen (vooral de dames) was ontroerd en er zijn super veel traantjes gevloeid. Het was super persoonlijk en echt af!

Nen dikke merci aan hen en ik hoop dat jullie er iets uit kunnen halen bij jullie voorbereidingen!!!

Veel succes,
Charlotte Goossens - Brindley ;-)



Charlotte
28-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2096


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-6-2011 15:17:13

Prachtig!!! En wat leuk met al die polkadots!!!



Greet
15-7-2011
 Meld misbruik11-6-2011 15:53:18

Je was superknap en het zag er immens tof uit!!



iris
30-6-2012
 Meld misbruik11-6-2011 20:36:53

Ooh wat een superjurk ! Van waar komt die of is die zelf gemaakt?

Jesse Willems maakt inderdaad erg leuke foto's. Jammer genoeg was ie op onze datum al niet meer vrij :-(



tamara
20-5-2011
 Meld misbruik11-6-2011 21:58:22

proficiat met jullie huwelijk!
echt prachtige foto's! en ook een heel origineel concept!
super gewoonweg!
nog veel geluk samen!
groetjes



Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik11-6-2011 22:11:40

Wat een geweldig kleed!!! Jaloers! Van waar komt het?
Proficiat, zag er super uit!!



frederica
19-6-2011
 Meld misbruik12-6-2011 10:27:49

Proficiat Charlotte!!!Supermooie foto's en een fantastische jurk! Geniet van deze bijzondere periode!



Vicky
20-8-2011
 Meld misbruik12-6-2011 15:54:19

Hé; nog iemand met een brochesboeket! Ook zelf gemaakt?
Ik heb het mijne vandaag zo goed als afgewerkt; alleen de houder nog "bekleden".
Dat van mij is wel véél kleurrijker. Maar ik vind dat van jou ook heel tof!
Proficiat!!



Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik14-6-2011 9:40:06

Super mooie foto's!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik14-6-2011 17:30:42

mooie foto's
proficiat



Joost

 Meld misbruik19-7-2011 23:40:33

Charlotte en Simon,


DE FLITSPAAL hier. :-)
Bedankt voor me te vermelden, maar alles is heel graag gedaan, hoor!
Jullie hadden een uniek feest in een unieke locatie.
'k Was vereerd dat DE FLITSPAAL er bij mocht zijn!

Voor geinteresseerde bruidsparen: www.deflitspaal.be !
:-)


Groeten!
Joost



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik19-8-2011 10:50:47

Hey,

Ikzelf ben via de zoekfuctie de verslagjes aan het lezen. En u berichtje is al eventjes gepost, maar wou toch nog eens zeggen dat het echt er echt fantastische uitzag!!! Waaw, wat was dat in de puntjes en dat brochen boeket!!! Echt top!

Ons thema is ook zwart-wit... maar minder speels (mijn kleed is zeer zeer klasiek)... Maar jullie dag zag er echt super uit!

Nog Heel heel veel geluk samen en veel groetjes Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info