TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
9-7-2011
|
9-6-2011 22:10:00
Hey A.
Wat een dubbele gevoelens... het is super te lezen dat jullie zo positief zijn, echt prachtig! Pluk het leven van dag tot dag en geniet van de momenten die jullie samen vertoeven... ik duim dat ze jullie mooie dag nog meemaken mag...
Veel hoop en sterkte...
|
|
Griet
21-4-2012
|
9-6-2011 22:31:43
Dag A, Het lukt me niet om veel te zeggen want ik ben nog maar pas mijn grootvader (waar ik een héél sterke band mee had) verloren. Ik wil je gewoon véél sterkte wensen. En ook aan jou ganse familie. x
|
|
vanessa
2-7-2011
|
9-6-2011 22:35:05
Bij ons is het een beetje hetzelfde verhaal.
De peter van mijn vriend heeft kanker en is terminaal verklaard. Volgens de dokter haalt hij het einde van deze maand niet meer. En wij trouwen 2 juli !
Ik hou mijn hart dus al vast. Mijn vriend gaat er nu goed mee om, maar als het zover is, weet ik niet hoe hij gaat reageren.
Het is echt geen leuk gevoel he, maar we moeten erdoor.
Hopelijk krijgen jullie nog goed nieuws en is het nog te genezen.
Ik duim mee voor jullie!
groetjes
Vanessa
|
|
A.
23-7-2011
|
9-6-2011 23:03:57
Dank je!! Het is idd geen leuk gevoel, maar moeten inderdaad door. Ook voor jou veel sterkte Vanessa, hopelijk kan hij jullie grote dag toch nog mee maken!!
|
|
inge
5-8-2011
|
10-6-2011 0:33:59
heel veel sterkte van hier.
weet hoe het voelt zo machteloos te staan.
hier zijn ook twijfels of onze vaders er nog bij zullen kunnen zijn
ze hebben ook kanker met uitzaaiingen en geen kans op verbetering enkel levenskwaliteit rekken.
dus weet hoe hard het is en bij ons is het nog 55 dagen op de teller dus ook nog een 2 maandjes bang afwachten of ze dit nog mogen meemaken hoewel ze er naaruit kijken en iets voor te vechten hebben nu.
dus denk dat die persoon in je familie ook wel zal vechten omdat die iets heeft om naar uit te kijken nu. zoiets geeft altijd wat kracht
veel sterkte nog en zal duimen dat zij/hij erbij zal kunnen zijn
dikke knuf
|
|
lies
2-7-2011
|
10-6-2011 7:11:27
Hoi A,
het moge duidelijk zijn dat je gelukkig in dit soort situaties niet alleen staat!
Kanker zit bij ons genetisch in de familie en na al enkele mensen verloren te hebben zijn het nu mijn broertje en tante diehet zwaard van Damocles boven het hoofd hebben hangen!
2 weken geleden werd er bij mijn tante een kwaadaardige darmtumor ontdekt waarvoor ze in spoed werd geopereerd. Haar herstel is nu begonnen en de vraag is ze sterk genoeg zal zijn om op het feest aanwezig te kunnen zijn.
Mijn broer (en getuige) heeft een kwaadaardige hersentumor waarvan we weten dat die terugkomt en op korte tijd fataal zal aflopen. hij ondergaat momenteel palliatieve chemotherapie, wat zoveel wil zeggen als verlengen van je leven op een "kwalitatieve" manier... Elke 3 maanden heeft hij een scan om de evolutie te zien en de volgende staat gepland op 21/06, minder dan 2 weken voor de trouw. Ik mag er niet aan denken wat als... Maar een mens doet dat toch hé
Ik kan je alleen alle sterkte en moed wensen die jullie en je familie nodig hebben. Tracht het kopke niet te laten hangen en probeer moed te putten uit hun enthousiasme!
Knuffel
Lies
|
|
Elissa
9-7-2011
|
10-6-2011 8:33:46
veel sterkte!!! ik hoop en duim mee dat ze toch mee op je trouw mag zijn!! :)
mijn ventje zijn vader is op 6 mei gestorven aan kanker... hij zal er helaas niet bijzijn...
het is ook nog zo kort geleden dus is het hier ook met dubbele gevoelens...
m'n ventje zijn tweelingbroer is drie jaar geleden ook verongelukt dus dat gaan twee mensen zijn die heel erg gemist gaan worden.
|
|
Filipa
23-7-2011
|
10-6-2011 9:06:43
Hoi A., Goh, ik ben eigenlijk een beetje mijn woorden kwijt... ik ben mijn opa verloren aan die verschrikkelijke ziekte toen ik 10 jaar oud was... ik had een band met hem, zo sterk, dat niemand tot vandaag hem heeft kunnen vervangen en er gaat ook nooit iemand zijn plaats innemen.... Ik wil jou en jouw familie veel sterkte wensen, en hopelijk krijg je binnenkort het goede nieuws waar je op hoopt... x Filipa
|
|
frederica
19-6-2011
|
10-6-2011 10:20:41
Dag A, Ondertussen is het al duidelijk dat je niet de enige bent in deze situatie. Hier ook hetzelfde, heel slecht nieuws gekregen 14 dagen voor ons huwelijk... Ik wens je heel veel moed en sterkte toe!!! En dit wens ik ook toe aan alle andere bruidjes die hier gereageerd hebben. Ergens doet het me toch een beetje deugd te weten dat ik niet de enige ben. Liefs, Frederica
|
|
Caro
1-10-2011
|
10-6-2011 12:39:10
Hey A.
Aan de berichtjes te zien ben je blijkbaar niet alleen in zo'n vreselijke situatie. Misschien is dat een kleine troost. Momenteel hebben wij niet zo'n nieuws te verwerken. Alleen heb ik wel een beetje schrik voor mijn grootmoeder. Begin dit jaar is zij geopereerd aan haar longen. Ze zou dit jaar ook nog aan haar hart moeten geopereerd worden. Dit hebben ze uitgesteld, speciaal voor haar longen, dit had voorrang. Er was nog niets kwaadaardig, gewoon uit voorzorg. Nu hersteldt ze moeilijk en ligt ze opnieuw in het ziekenhuis voor verder onderzoek. Tot hier toe hebben we nog geen nieuws, maar ik wacht ook af met een bang hartje. Zij zou ook een speciale rol hebben op onze trouwdag. Zij loopt naast mijn vader in de suite bij het buitengaan, ipv van mijn mama. Zij is overleden toen ik 8 was, dus ik weet ook wat het is om iemand te moeten verliezen aan die vreselijke ziekte!
Hopelijk vind je een beetje steun in onze berichtjes!
Het enige wat ik als positief hieruit kan halen is, dat alle andere problemen (zoals het regelen, gezaag en opmerkingen ivm de trouw) zo opeens banaal worden bij het lezen van deze berichten!
Veel sterkte!
|
|
Caro
1-10-2011
|
10-6-2011 12:40:51
"herstelt" dus. Sorry!
|
|
dorien
5-5-2012
|
11-6-2011 18:24:16
sterkte aan iedereen die deze situatie mee maakt!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|