Terug naar overzicht
Hey, wijzelf hebben ook witte duifjes voorzien bij het buitenkomen van de kerk, maar bij ons zorgt de ceremoniemeester daarvoor, en ik dacht dat dit rond de 45 euro kost.Hebben jullie een ceremoniemeester, dan kan je het daar eens aan vragen he.GroetjesSOnja
Hejj Sonja, ok dankjja wij hebben een ceremoniemeester maar ik denk dat er niet veel mee ben pff kheb een verkeerde keuze gemaakt :( ik moet alles zelf uitzoeken groetjes x
Hey Sonja, alle tijd om dit nog te veranderen hé! Je moet je vooral goed voelen bij deze persoon! Wij hebben geen duifjes maar laten witte ballonnen op, "ik ben nl zo geen pluimmens" ;-)
wij hebben ook duiven losgelaten. In Westmalle is er iemand die 10 euro vraagt voor koppeltje te huren. Je moet ze wel zelf gaan halen.
Hejj @ lies: mijn naam is wel jamie maar geen probleem héhé :pwelja kheb al een voorschot betaald en een contractje getekend enzo dus kan dat waarschijnlijk niet zomaar onderuit, het is gewoon zo dat ze meestal buitenlandse huwelijken doet en ze zit veel in het buitenland maar in juli komt ze en zal ik haar eens aan de tand voelen :) @kelly: kzal dan zeker eens kijken voor die persoon in westmalle alvast bedankt groetjes x
Passé is niet zo'n mooi woord, hé, maar inderdaad, tegenwoordig zie je dat minder en minder... Wij hadden het ook niet. Zeker niet toen ik enkele jaren voor ons bij mijn neef (zelf duivenmelker) de duif van schrik zag k*kken op de bruid haar kleed... Toen was de lol er wel af...
kelly, heb je gegevens toevallig voor die personen uit westmalle om de duifjes aan 10 euro te huren?
Hallo Ik ben de papa en ik zoek voor mijn dochter welke op 2 juli 2011 in het huwelijksbootje stapt, 2 witte tortelduifjes. Moerzeke is de plaats. En het uur is +/- 15u. Dank voor jullie reactie