Nu Online
Momenteel zijn er 6 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Witte duiven?

9-6-2011 21:32:19
Hejj Bruidjs,

Heb een vraagje kben op zoek naar iemand die ons eventueel kan helpen aan 2 witte duiven,
wordt dit nog steeds gedaan als je buitenkomt van de kerk of is dit passé?
kzou graag iemand vinden die dit doet regio brugge of in die streek.
en kunnen jullie mij vertellen hoeveel dit kost?

alvast bedankt
groetjes x

jamie
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 619

Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik9-6-2011 22:10:54

Hey,

wijzelf hebben ook witte duifjes voorzien bij het buitenkomen van de kerk, maar bij ons zorgt de ceremoniemeester daarvoor, en ik dacht dat dit rond de 45 euro kost.
Hebben jullie een ceremoniemeester, dan kan je het daar eens aan vragen he.

Groetjes
SOnja

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik9-6-2011 22:22:28

Hejj Sonja,

ok dankj
ja wij hebben een ceremoniemeester maar ik denk dat er niet veel mee ben pff kheb een verkeerde keuze gemaakt :(

ik moet alles zelf uitzoeken

groetjes x

lies
2-7-2011
 Meld misbruik10-6-2011 7:14:09

Hey Sonja,

alle tijd om dit nog te veranderen hé! Je moet je vooral goed voelen bij deze persoon!
Wij hebben geen duifjes maar laten witte ballonnen op, "ik ben nl zo geen pluimmens" ;-)

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik10-6-2011 9:39:28

wij hebben ook duiven losgelaten. In Westmalle is er iemand die 10 euro vraagt voor koppeltje te huren. Je moet ze wel zelf gaan halen.

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik10-6-2011 9:52:53

Hejj

@ lies: mijn naam is wel jamie maar geen probleem héhé :p
welja kheb al een voorschot betaald en een contractje getekend enzo dus kan dat waarschijnlijk niet zomaar onderuit, het is gewoon zo dat ze meestal buitenlandse huwelijken doet en ze zit veel in het buitenland maar in juli komt ze en zal ik haar eens aan de tand voelen :)

@kelly: kzal dan zeker eens kijken voor die persoon in westmalle alvast bedankt

groetjes x

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-6-2011 18:34:38

Passé is niet zo'n mooi woord, hé, maar inderdaad, tegenwoordig zie je dat minder en minder...
Wij hadden het ook niet. Zeker niet toen ik enkele jaren voor ons bij mijn neef (zelf duivenmelker) de duif van schrik zag k*kken op de bruid haar kleed... Toen was de lol er wel af...

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik11-6-2011 18:21:19

kelly, heb je gegevens toevallig voor die personen uit westmalle om de duifjes aan 10 euro te huren?

Jean Marie

Meld misbruik19-6-2011 20:05:50

Hallo

Ik ben de papa en ik zoek voor mijn dochter welke op 2 juli 2011 in het huwelijksbootje stapt, 2 witte tortelduifjes.
Moerzeke is de plaats.
En het uur is +/- 15u.

Dank voor jullie reactie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...