Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau getuigen

  10-5-2006 16:17:28
hallo bruidjes,

onze dag is bijna aangebroken en momenteel leggen we de laatste hand aan de allerlaatste details... We hebben echter nog geen idee wat we aan onze getuigen kunnen geven om hen te bedanken. Wat geven jullie zo al?

Ook de ouders willen we op een leuke manier verrassen met een tof geschenk...liever geen foto want die zullen ze later wel krijgen.

Ideetjes welkom!

Groetjes

Lynn
27.05.06

Lynn
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 846


Tina

 Meld misbruik10-5-2006 17:50:43

ik geef alle vrouwen van de suite 1 roos en alle mannen een fleske champagne

iets kleins maar toch een blijk van dank



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik10-5-2006 20:36:33

Wij geven aan de ouders een liggende spiegel met drie gaten in om teelichtjes in te zetten en daarop BEDANKT en de datum van ons huwelijk en onze twee namen. Mijn getuige krijgt ook zo'n spiegel. De getuige van mijn toekomstige krijgt een fles rode wijn in een stenen kok.

Groeten
Ann
nog 10 dagen 20/5


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...