Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidstaart

  8-6-2011 12:35:08
Hey Bruidjes, ik heb een klein vraagje ivm de bruidstaart. Ik ben onlangs naar 2 verschillende bakkers geweest voor de taart. Wij hebben 183 gasten en hiervoor zou dus een grote taart gemaakt moeten worden. De vraag die hieraan vast hangt is ; voor hoeveel personen zou ik een taart laten maken? De ene bakker zegt; "voor 150 taart maken is zeker genoeg", de andere bakker zegt; " Zeker voor 180 man een taart laten maken ".
Hoe zien jullie dit en of hoe zien jullie bakkers dit?
Thnx!!

Selena
18-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1256


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik8-6-2011 12:40:43

Hoi Selena,

Ons werk ook aangeraden om gewoon per persoon te voorzien. In jouwgeval dus rond de 180 mensen... Ik ga teveel hebben, maar bon, soit... beter teveel dan te weinig...
Waar ga je je bruidstaart bestellen?

Groetjes,
Filipa



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik8-6-2011 12:46:52

Wij hebben 220 gasten en bestellen taart voor 200 personen (op aanraden van de bakker).
Ik weet ook al wel een paar personen die hier al niet van gaan eten, dus de kans dat we nog over gaan hebben is wel groot ;-)



Selena
18-6-2011
 Meld misbruik8-6-2011 12:56:16

@ Filipa: ik ga ze hier in Beringen halen. Het is 2.25€ pp. Dat valt nog mee vind ik :) en jij

Als ik jullie reactie hier zie denk ik da ik maar voor een taart ga voor 180 personen :).



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik8-6-2011 13:20:52

Onder het motto beter te veel dan te weinig zullen wij ook bestellen voor het totaal aantal gasten! Kheb ook al vaak gelezen dat de overschot wordt ingevroren en dat je dan bij je eenjarig jubileum nog eens een stukje kan eten. Ben wel benieuwd of dat goed komt, een jaar in de diepvries



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik8-6-2011 13:31:06

We zijn gisteren nog eens naar de feestzaal geweest en die meneer zei ook om 2/3 van de gasten ongeveer te tellen.
Zeker als het een biscuittaart is, da's nogal zwaar.
Bij ons zouden het vrij grote stukken zijn en we werken ook nog met dessertenbuffet erbij.
Hier geven ze de overschot ook mee naar huis. Als ze met een taart werken met lagen moeten ze meestal heel de onderkant nog mee naar huis geven.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-6-2011 15:42:43

Het is idd te zien of er nog dessertenbuffet is of niet. Zo nee, bestel dan per persoon, want dat wordt dan ook per persoon afgesneden!



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik8-6-2011 18:21:24

Wij hadden dit samen met dessertbuffet (chocommousse, tiramisu, ijs en praline) en hebben een taart genomen voor 50 personen (totaal aantal genodigden: 86)
Na het feest hebben we nog twee grote taarten (van de 7) mee naar huis gekregen!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...