Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Probleem avondfeest

  7-6-2011 15:44:31
Hai bruidjes...

Blijkbaar denken sommige mensen dat ze ook op het avondfeest mogen komen. Terwijl ze écht enkel een uitnodiging kregen voor kerk+receptie.
Een vriendin van mij denkt dat ze dus mag komen, maar ze is heus niet van slechte wil... Een vriend van ons vertelde dat ze erover aant babbelen was en dat ze zei dat ze ook zou komen op het avondfeest.
Ik denk dat ze dat denkt omdat we vorig jaar naar een trouw mochten waar ze 1 uitnodiging hadden voor de hele dag (dus geen extra kaartje met avondfeest erop).
Op onze uitnodiging staat wel duidelijk dat het kerk en receptie is, dus geen vermelding van het avondfeest.

Wat zouden jullie doen?
Zeggen dat ze niet uitgenodigd is (met een uitleg welliswaar)? Gewoon bijvoegen op het avondfeest?
Receptie en avondfeest zijn op verschillende locaties, maar beiden staan wel op de website: www.jeffenevelien.be
Is het niet duidelijk genoeg op de website? :s

Ik heb al stress genoeg momenteel met examens, half verhuizen naar de andere kant van het land, nog prullen voor de trouw...
Zucht :(

Evelien
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2574


evy
18-6-2011
 Meld misbruik7-6-2011 15:50:45

leg het hun gewoon even uit...
tenzij je ze erbij wil..
ze begrijpen het heus wel..

liefs



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik7-6-2011 16:02:22

Ocharme, niet leuk...
Tja, jij kent haar beste dus ik zou doen wat haar het minste zal kwetsen.
Gewoon eerlijk zeggen lijkt me het beste en bezorgt je mss minder stress achteraf (waar ga je haar bijv. zetten bij het avondfeest? Moeten er mensen worden verzet? Menu nog doorgeven aan de feestzaal, ...) + om nog maar over de extra kost te zwijgen...
xxxx



an
12-8-2011
 Meld misbruik7-6-2011 16:02:30

Ik zou ze er gewoon bijnemen :) als ze graag wilt komen zou ik er geen probleem van maken. Bij ons hebben meerdere mensen gezegd van "Wij komen hoor naar jullie trouw!" die eigenlijk niet waren uitgenodigd. Ik heb zoiets van tja als ze graag willen komen, komen ze maar :)

groetjes



ine
3-9-2011
 Meld misbruik7-6-2011 16:02:32

ik vind het alvast vrij duidelijk, zeker als je op de site gaat kijken heb je het er mooi tussen haakjes bij gezet (diegenen die extra kaartje bij uitnodiging hadden).
Dus zou het gewoon uitleggen.



rafa
6-5-2011
 Meld misbruik7-6-2011 16:11:46

ik zou het ook gewoon uitleggen, waar trek je anders de grens, van wie wel of niet mag komen.. als iedereen toch mag komen als ze zin hebbe, had je iedereen wel uitgenodigd he...

dus gewoon eerlijk uitnodigen, en misverstandje rechtzetten

gr



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik7-6-2011 17:11:31

Blijkbaar zijn er altijd wel van die "vedetten" op elke trouw die dan "zichzelf" uitnodigen! Die vinden van zichzelf dat ze zo belangrijk zijn.

Ik vind dat het echt wel duidelijk genoeg geformuleerd staat!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-6-2011 18:11:21

Idd, eens opbellen en uitleggen!
Ben je zéker dat je er per ongeluk geen kaartje hebt bijgestoken?! Wij hadden per ongeluk bij een neef en nicht 'dansfeest om 21u30' ipv 'avondfeest om 18u' geschreven! Via mijn nonkel kwamen we dit gelukkig (!) te weten! Hij vond het al vreemd dat enkel zijn kinderen niet op het avondfeest, maar op het dansfeest waren gevraagd... We hebben dit gelukkig nog op tijd kunnen rechtzetten!



Joy
18-6-2011
 Meld misbruik7-6-2011 20:38:14

Probeer het uit te leggen dat je om zowel budgettaire redenen als plaatsgebrek ergens een lijn moest trekken, maar wel heel blij bent dat ze naar de receptie komt.
Dat is het zinnetje dat ik dezer dagen voor deze situatie gebruik. :)



Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik7-6-2011 23:12:42

Eigenlijk ben ik wel zeker dat ik geen fout gemaakt heb, maar nu krijg ik toch wel zenuwen haha :D
Ik ga de vriend die het te weten kwam vragen om nog eens te zeggen dat hij dacht dat hij de enige was van die vriendenkring en of ze wel zeker is dat ze ook een kaartje voor het avondfeest had. Op die manier hoeft ze niet te veel voor schut te staan en kunnen ze het nog wat weglachen...
Jongens toch!!



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik8-6-2011 7:50:50

Kunnen mensen tegenwoordig niet meer lezen????



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik8-6-2011 7:58:52

Ik zou ze niet gewoon laten komen hoor, op den duur zit je met veel meer gasten dan voorzien...
Ik zou het gewoon even tegen haar zeggen...hoe en wat. Ze zal je wel begrijpen hé.

Wij hebben ook één uitnodiging, nu ja, eentje voor kerk en receptie en dan eentje voor avondfeest...Kan alleen maar hopen dat de mensen de uitnodiging effectief lezen ;-)



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik8-6-2011 8:34:40

Och, de mensen kunnen tegenwoordig echt niet meer lezen!
Bij ons werd gevraagd om te verwittigen of ze al dan niet aanwezig gingen zijn! Ik heb veel telefoontjes mogen plegen en kreeg dan de boodschap: "ah ik heb het kaartje niet goed gelezen"

Ik heb eventjes de website bekeken en dat staat er heel mooi op... hoe kan ze naar het avondfeest komen als ze niet eens weet wanneer het start? (staat niet op de website en dus ook niet op haar kaartje)




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info