Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

WIJ TROUWEN ZATERDAG

  3-5-2004 13:54:19
Dag allemaal! Wij trouwen zaterdag en twas gewoon om te zeggen dat ik dol gelukkig ben en dat we hopen schoon weer te hebben! Wij hebben voorzien om op een luchtballon foto's te trekken enz en dat zou niet kunnen als het regent... Voor de rest alles verloopt volgens plan (allé we lopen toch gelijk kiekes zonder kop van deen plaats naar de andere maar dat is normaal) in elk geval veel geluk voor diegene die nog moeten wachten! Ik zal nog na het huwelijk op deze site komen kijken hoe jullie het maken en om mijn ervaringen te delen. Eén goede raad: Wees georganiseerd!!!!!!

Letitia

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 733


cindy
14-5-2005
 Meld misbruik3-5-2004 15:11:41

Hallo Letitia,

Alvast van harte proficiat met jullie grote dag!!
voor ons is het nog een dik jaartje wachten, maar
wij zullen zeker met jullie meeduimen voor dat goede weer! Wel origineel, foto's in een luchtballon!!

Veel plezier zaterdag!!

Groetjes, Cindy.



catherine
25-9-2004
 Meld misbruik3-5-2004 19:45:32

hallo!

Ik wens je alvast een prachtige dag!
Het is dan mijn verjaardag, ik duim ook voor jou voor mooi weer en anders laat het de pret niet bederven en geniet ervan!
catherine



Tinne
2-7-2005
 Meld misbruik3-5-2004 21:17:23

heel veel plezier op zaterdag en ik onthoud je tip! De organiastie begint bij ons eindelijk te lopen ( de zaal en catering liggen vast!) en nu is het op naar volgend jaar (2 juli 2005)he!
Veel plezier op zaterdag en geniet ervan!,
Tinne



els
30-7-2005
 Meld misbruik4-5-2004 10:59:21

veel plezier zaterdag en geniet er maar van!!!! wij duimen voor goed weer!!! alvast proficiat!
groetjes,
elsje (die nog lang moet wachten!!!! 30 juli 2005 pas!!!!)



Nancy
19-5-2004
 Meld misbruik4-5-2004 12:23:17

Alvast proficiat voor deze grote dag en wij duimen mee met je voor mooi weer. Ons huwelijk nadert ook (19 mei 2004) en ook wij hopen op schoon weer, want dat kan je niet organiseren hé ;-) Groetjes, Nancy



Letitia

 Meld misbruik4-5-2004 12:53:03

Bedankt allemaal!!



cindy
24-7-2004
 Meld misbruik4-5-2004 19:54:38

Hey Letitia,

Proficiat met jullie huwelijk aanstaande zaterdag.
Ik zal een kaarsje doen branden voor goed weer.
Enjoy your beautiful weddingday !!

Groetjes,
Cindy&Ritchie

PS: Wij trouwen 24 juli 2004



Katrien

 Meld misbruik5-5-2004 20:49:32

wow, eindelijk (denk je waarschijnlijk)..

ik wens je een onvergetelijke dag toe samen met vééél zonneschijn..

Katrien & Frederik
(21.05.2005)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...