Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagplanning

  31-5-2011 20:53:44
Hallo iedereen

Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar op 09/03/2012 voor de wet en op 23/06/2012 voor de kerk.
We zouden om 14u willen trouwen en de receptie en het avondfeest laten beginnen om 18u (we vragen iedereen direct naar dezelfde receptie en iedereen naar het avond/dansfeest).
Na de kerk zouden wij foto's gaan nemen met de dichtste familie maar wat doen de tantes en nonkels ondertussen? We zitten met een gat tussen 15.30u en 18.00u, en iedereen meevragen voor de foto's is geen optie want dat zijn er teveel... We willen ook niet iedereen weer naar huis sturen want sommigen komen van ver...
Help?!

We hebben al zitten denken om ons foto's vooraf te nemen en dan iets later te trouwen zodat iedereen direct naar de zaal kan, maar dit houden we liever als plan B als we echt geen alternatief vinden...

Manon
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1197


Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik31-5-2011 21:25:39

hoi, wij trouwen op 2 juni 2012 en we zitten met dezelfde dagplanning. Dus om 14h trouwen en 18h start receptie/avondfeest. Wij gaan na de mis rechtstreeks naar een eerste locatie voor foto's te maken en de dichte familie (en de familie die niet terug nr huis kan=>buitenland) gaat rechtstreeks naar de zaal. Daar krijgen ze al hapjes en drank aangeboden en zodra wij terug in de zaal zijn gaan wij wat meegenieten en gaan we daar tussendoor ook foto's maken met de suite en de rest van de familie. We hebben ervoor gekozen om niet idereen mee te vragen na de mis, want we beseffen ook wel dat veel mensen nog moeten werken en daarbij, dan kunnen we wat op ons gemak doen met de foto's enzo... en dan 'savonds geven we er allemaal een lap op Succes xxx



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-6-2011 15:28:36

Geen zorgen om maken! Ofwel gaan die naar huis om zich op te frissen en de kinderen naar de babysit te brengen ofwel (bv. als ze van ver komen) zullen ze nog wel een terrasje zoeken... Je kan ze ook al naar de zaal laten gaan, maar dan is de rekening wel voor jullie...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...