Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kindjes op het avondfeest

  29-5-2011 14:25:46
Hallo!

We zitten met een praktisch vraagje. Onze kindjes zullen op onze trouwdag bruidskindje zijn. Ons zoontje is die dag net 2 jaar en onze dochter is dan bijna 5. Ze gaan dat heel goed doen, daar twijfel ik niet aan.

Maar ik droom er dus van om met hen ook een dans te doen op het avondfeest. We zullen sowieso onze openingsdans niet uitstellen tot 11 of 12 uur 's nachts, maar toch... Het zal toch wel wat laat worden voor hen, vrees ik.

Nu kreeg ik plot de ingeving om het als volgt te doen:
* 18:30u. - 19:30u. --> gasten ontvangen en een aperitiefje drinken
* 19:30u. - 19:45u. --> gasten naar de tafels laten gaan
* 19:45u. --> intrede van het bruidspaar en de bruidskindjes, gevolgd door een dansje samen op de dansvloer
* 20:00u. --> speech en start van het diner (de kindjes eten hun dessertje, want zij zullen rond 18:00u. al eten)
* 20:30u. --> de mama van een vriendinnetje komt de kids halen, zodat ze daar kunnen gaan slapen

Wat denken jullie? Op die manier zou het dansje er kunnen komen, zonder dat het voor de kids gigantisch laat wordt. Langs de andere kant is het misschien wel een beetje raar als we direct beginnen te dansen bij het binnenkomen? Maar als dat dan maar een kort liedje is, is het volgens toch niet storend...

Mij lijkt dit de ideale oplossing, maar ik moet het nog voorleggen aan m'n verloofde. Eerst hier eens vragen wat jullie ervan denken. Ziet iemand nadelen in deze planning?

Alvast bedankt voor jullie respons!

Groetjes,
Myriam.

Myriam
1-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1428


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-5-2011 14:28:13

Leuk idee!



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik29-5-2011 15:02:31

Goed opgelost, helemaal niks raar aan. En de kindjes zullen dit wel geweldig vinden!



sofie
8-9-2012
 Meld misbruik29-5-2011 15:04:48

Ik vind dat ook een leuk idee!
Onze kids zullen ook 5 en 2 zijn op onze trouw. Wij houden een namiddag receptie waar ook al de kis van onze vrienden gevraagd zullen zijn. Daarna gaan we over op een walking dinner (adults only).
Je brengt me wel op een idee om nog een dansje te doen met hen voor ze naar huis gaan
:-) .



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik29-5-2011 15:21:00

Super idee! Best of both worlds, dus gewoon doen :) en zo hebben zij, en jij ook, toch ook een speciaal moment samen. Perfect!



Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik29-5-2011 20:16:38

oh dat is een super leuk idee!! Wij hebben ook een dochtertje van 2,5 (tegen dan 3,5) en we zaten ook al te denken hoe dat we dat gingen doen, want tot zo laat ophouden is niet echt een optie voor haar. Heeft toch nog veel slaap nodig ...dusja...ik denk dat dit ook een oplossing kan zijn voor ons! Groetjes!!!



rafa
6-5-2011
 Meld misbruik29-5-2011 23:20:06

goed idee... maar hou er rekening mee dat alles wat kan opschuiven, hangt ervanaf of alle gasten op tijd gaan binnen komen, hoelang ze bij jullie komen voor een praatje te maken bij het binnenkomen... tot alle gasten een glaasje hebben, en ze aan tafel zitten enzo..


ons zoontje was op onze dag 20 maanden, en wij hbb om 22u de openingsdans gedaan ( hij heeft nog mee gegeten met ons) samen met ons zoontje, en dan is hij naar huis gegaan, en hij heeft dat heel goed volgehouden...



Penny
20-7-2011
 Meld misbruik30-5-2011 9:05:39

Onze kids zijn tegen de trouw juist 3 & 5 en wij nemen ze heel de dag mee...
Heel de dag: wij trouwen pas om half 3 en hebben onze receptie aan de mini stoomtreintjes gepland zodat alles kinderen er iets aan hebben in de namiddag. S'avonds zijn er geen kinderen van familie bij alleen onze 2. Zij eten mee met ons en dansen mee de openingsdans rond 22u. Dan brengen mijn ouders ze naar huis naar een vriendin die gaat babysitten.




Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik30-5-2011 9:45:35

Ons zoontje is 3 jaar (wordt dat 1 juli) en we hebben aan de DJ gevraagd om het liedje Tjoe Tjoe Wa mee te brengen. Daar heeft hij 2 weekends geleden op gedansd met schoolfeest. Onze openingsdans is rond 22u. We weten nog niet wanneer we dit liedje gaan spelen, we hopen dat hij tot na openingsdans kan blijven. Babysit komt gewoon naar het feest met vriendin en zij gaan met hem naar huis als hij moe is. Hij mag het zelf aangeven wanneer dit is. We zijn daarna toch een week thuis om hem te laten "recuperen"


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...