Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kindercadeautje voor de kindjes aan de kapel...

  27-5-2011 14:54:51
Hallo,

Binnen 14 dagen mag ik me al mevrouw noemen maar dan zal er toch nog veel in orde gebracht moeten worden!
Zo ben ik nog op zoek naar een kinderspeeltje of iets dergelijk voor aan de snoepzakjes te hangen.
Bij Ava vind ik nt echt mijn zin en ik wilde bij mannaerts in Geel gaan kijken maar ze zijn vanaf heden gesloten :-s
Dus iemand nog tips voor mij waar ik dit weekend op zoek kan gaan naar een kinderspeeltje zodat ik volgende week die snoepzakjes toch al klaar heb?

Mercikes voor jullie hulp alvast!
Fijn weekend!


Stephanie
10-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1413


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik27-5-2011 14:58:58

Hoi Stephanie,

Bij HEMA hebben ze altijd kleine pluchen diertjes (ongeveer 7 cm hoog) en allerlei leuke, kleine spullen voor kinderen (zo van die ouderwetse tollen bijvoorbeeld)

Misschien daar eens gaan kijken?

Groetjes,
Filipa



Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik27-5-2011 15:04:59

hema,zeeman,wibra,blokker,bart smit,dreamland,fun,....
Je moet kijken bij uitdeel cadeautjes,die dingen zitten meestal in een zak per 10 stuks.
In hema heb je ook stempeltjes enz.,



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik27-5-2011 15:07:40

Je bent zo te zien niet echt van Antwerpen maar Dockx op de Antwerpsesteenweg in Lier is daar ook goed voor: daar hebben ze heel veel 'kleine' cadeautjes voor kinderen, als ik kind was kocht mijn mama daar de pakjes om op school uit te delen :-)

In de Ikea heb je mss ook wel leuke dingetjes?



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik27-5-2011 15:08:38

hey Stephanie

Wij hadden bellenblazers (van Action, 0.24 € per stuk)

groetjes
Joyce



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-5-2011 18:22:32

Hema, Action, Kruidvat, Zeeman,...
Wij hadden stempelstiften uit Kruidvat: 12 stuks voor 1 euro!



Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik28-5-2011 7:07:46

Hoi, Weet da het raar klinkt, maar in de colruyt hangen altijd zakjes met speelgoed voor niet veel geld!



Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik28-5-2011 15:09:37

Wij hebben een potlood van hema en een vingerpopje van ikea.
Niet zo heel duur en wel schattig :o)!
We gaan hier dan ook nog een zakje snoep aanhangen.




Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik28-5-2011 17:12:12

Bedankt voor al jullie reacties, het was een vruchtbare dag want de knoop is doorgehakt :)
Het zijn potloodjes geworden (in een doosje zoals een bellenblaas) + voor anderen een fluit voor in bad mee te spelen en te fluiten, alles gevonden bij Action moesten jullie zelf nog van gedacht veranderen of zelf nog op zoek zijn! De potloodjes zijn voor mezelf ook handig nadien als er dan toch minder kindjes moesten komen, dan ga ik deze gebruiken bij onze kindjes - als ze er zijn :) - altijd handig om in een handtas te steken! Nog eens bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...