Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes kindjes aan het gemeenthuis

  22-5-2011 21:39:35
Hallo,
De detail vragen komen boven.
Misschien een stomme vraag, maar ik ga ze toch stelen,
Wie geeft de bedankjes aan de kindjes aan het gemeenthehuis (i.p.v. kerk) ?
Wij zelf of de (schoon)ouders, kennis, ...
Alvast bedankt !

Silke
18-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1132


Inge
17-9-2011
 Meld misbruik22-5-2011 22:21:40

Dat wordt normaal door jullie zelf uitgedeeld als ze bloemetjes tot jullie komen bregen,ceremoniemeester of iemand anders staat dan met mandje klaar waar jullie dingen kunnen uitnemen om uit te delen.
Bij mijn broer nam de ceremoniemeester de bloemen aan en mijn nichtje stond er met de snoepjes



daisy
8-9-2012
 Meld misbruik23-5-2011 6:54:02

Wij zetten waarschijnlijk een ijskarretje voor de kids en en een drankkarretje voor de volwassenen. Daar staat iemand bij en dat is in de prijs inbegrepen...




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-5-2011 11:56:23

Dat doen jullie idd: de bruid neemt de bloemen aan en de bruidegom geeft het cadeautje.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...