Terug naar overzicht
dag Sharon, Als je bruidsboeket bij google intikt kom je al een heel eind hoor. Zelf doe ik veel visuele inspiratie op via de volgende websites: polkadotbride.com arnhemsmeisje.nl hipjehuwelijkin.nl Misschien kan je daar eens kijken? Veel succes!
Hi Sharon Ik ben gewoon naar de bloemenwinkel geweest en daar hebben ze mij geweldig geholpen.Ik had een foto mee van mijn kleed zodat ze een beetje de stijl en zo wisten. Je kan natuurlijk eerst kijken op de site van de bloemenzaak he of hun boeketten je bevallen heDaar zullen ze je alvast ook kunnen helpen met het boompje! Succes!
hey ja idd gewoon naar je bloemist gaan we een foto van je jurk mee nemen. en bedenken wat voor kleur en vaak hebben ze daar voorbeeld boeken. mvg francis
Hey Sharon, Ik heb gewoon internet afgeschuimd en gezocht. Inderdaad, de kleuren kunnen helpen. Mijn kleuren zijn wit-paars en ik heb hier wel drie boeketten opgeslagen, als je ze zou willen zien? Mijn verloofde gaat de bloemen regelen dus bruidsboeket, corsage, altaarstuk en kerkversiering. En ik mag dan een foto meegeven van een bruidsboeket en aan de hand daarvan gaan ze iets maken dan. En mijn toekomstige schoonmama gaat met mijn verloofde mee dus dat komt wel goed hoor! Groetjes, Claudia
http://www.jan-cottignie.com/nl/site.html hier staan er echt een heleboel op!
In de bloemenwinkel hebben ze normaal gezien van die kaften met voorbeeldfoto's. Voordeel is dan dat die bloemist het boeket al eerder heeft gemaakt, waardoor het dan ook perfect zal zijn zoals op de foto!
je kunt je denk ik het beste laten adviseren door een bloemist die kan je helemaal begeleiden en adviseren wat betreft de bloemen..een wish tree is echt een heel leuk idee wij hebben er op ons trouwfeest ook een gehad en de boom staat nu na 2 jr nog steeds bij ons in de woonkamer ik mag volgens de regels geen reclame maken dus zal ik dat ook maar niet doen met vriendelijke groet patrick