Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen gevonden

  29-4-2006 19:32:48
Hallo,


Ik wil gewoon even kwijt dat we vandaag onze trouwenringen gekozen hebben. Ze zijn gewoon prachtig. De basisring is in geel goud met reliëf, daarbovenop komt een dunner ringetje met wit goud waar tien steentjes in komen. De vorm van de ring is grillig.
Ik vind hem bewoon prachtig!

Ik wil ook nog even vermelden dat we konden genieten van een uitstekende service in Fede di oro in Izegem. Hele vriendelijke mensen, veel ringen om uit te kiezen en je kon je ring helemaal zelf samenstellen vermits ze die zelf maken.

Ik kan niet wachten tot juni om ze op te halen...

Groetjes Sylvie
(1 juli 2006)

Sylvie
1-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 974


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik1-5-2006 11:12:24

Hey

Tof dat er weeral iets geregeld is hé! Wij zijn vorige week ook eens gaan kijken en ik heb mijn ideale ring al gevondne, mijn schatteke daarentegen is nog niet zeker.

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...